eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont instalacji elektrycznej obejmujący REMONT ROZDZIELNI GŁÓWNEJ RG i WLZ w budynku położonym w Szczecinie przy ulicy Ostrawickiej 2



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznej obejmujący REMONT ROZDZIELNI GŁÓWNEJ RG i WLZ w budynku położonym w Szczecinie przy ulicy Ostrawickiej 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ostrawicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-337

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914898200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wiw.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wiw.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.wiw.szczecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwo żywności, ochrona zdrowia zwierząt, weterynaryjna ochrona zdrowia publicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji elektrycznej obejmujący REMONT ROZDZIELNI GŁÓWNEJ RG i WLZ w budynku położonym w Szczecinie przy ulicy Ostrawickiej 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed38dd48-9af3-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064467/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 REMONT ROZDZIELNICY PRĄDU I WLZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075013/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.272.C 3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont instalacji elektrycznej obejmujący REMONT ROZDZIELNI GŁÓWNEJ RG i WLZ w budynku położonym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2.

2. Przedmiot zamówienia będzie wykonany zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ, zawierającą:
a) Projekt wykonawczy
b) STWiORB Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych
c) Przedmiar robót - element pomocniczy, nie stanowi jedynej podstawy do wyceny oferty.

W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać min.:
• Demontaż istniejącej rozdzielnicy i WLZ
• Identyfikacja obwodów
• Trasowanie
• Montaż nowej rozdzielnicy i WLZ
• Montaż urządzeń i opraw oświetleniowych
• Układanie przewodów
• Łączenie przewodów
• Przyłączanie odbiorników
• Opisanie obwodów i kabli
• Pomiary instalacji elektrycznej oraz oświetlenia
• Zgłoszenie do odbioru przez ENEA

3. Realizacja przedmiotu zamówienia wiąże się z ogromnym przedsięwzięciem w postaci wyłączenia obiektu z normalnego funkcjonowania, tj. :
- ograniczenia do minimum, a wręcz wygaszenia wykonywania badań w Laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Szczecinie, oraz ponownego uruchomienia laboratorium po zakończeniu remontu
- ograniczenia do minimum pracy pozostałych pracowników w obiekcie i przejściem w tryb pracy zdalnej w przypadkach, w których jest to możliwe i niezbędne.

W związku z powyższym Wykonawca pod rygorem zapłaty kar umownych zobowiąże się do Wykonania przedmiotu zamówienia w poniższym terminie, biorąc pod uwagę poniższe założenia:

Planowany OPTYMALNY dla Zamawiającego termin realizacji przedmiotu zamówienia to od piątku 29.04.2022 od g. 15 tej do niedzieli 8.05.2022 do g. 21:00 (zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę). Prace można wykonywać również w soboty i niedziele oraz w święta.
W dniach 9-10.05.2022 przywracanie obiektu do normalnego funkcjonowania przez Zamawiającego (wymagana ciągła obecność Wykonawcy na obiekcie w celu bieżącego usuwania ewentualnych nieprawidłowości).

AWARYJNY, w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających wykonanie zamówienia w planowanym optymalnym terminie (np. z powodu przedłużenia rozstrzygnięcia procedury lub z powodu innych okoliczności, na które wpływu nie ma, ani Zamawiający, ani Wykonawca) to od piątku 10.06.2022 od g. 15 tej do niedzieli 19.06.2022 do g. 21:00 (zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę). Prace można wykonywać również w soboty i niedziele oraz w święta.
W dniach 20-21.06.2022 przywracanie obiektu do normalnego funkcjonowania (wymagana ciągła obecność Wykonawcy na obiekcie w celu bieżącego usuwania ewentualnych nieprawidłowości).

UWAGA BARDZO WAŻNE !!!
Remont zakłada ograniczenie do minimum, a wręcz wygaszenie wykonywania badań w Laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Szczecinie, natomiast mimo tego wymagane jest zasilanie wybranych obwodów na czas prowadzenia prac. Należy zapewnić zasilanie z przenośnego agregatu prądotwórczego o mocy zapewniającej ciągłe zasilanie obwodów :
a) na parterze budynku:
- serwerowni wraz z niezbędnymi komputerami (15 zestawów) i dwoma klimatyzatorami w pomieszczeniu serwerowni
- lodówki w pomieszczeniu 3 pracowni pożywek
b) w piwnicy budynku:
– centrali telefonicznej w pomieszczeniu 030
- zamrażarki temp. -70° w pomieszczeniu 03 pracowni wirusologii
c) systemów SSWIN i SKD
d) centrali ppoż. i oddymiania

Ponadto, podczas realizacji przedmiotu umowy ISTNIEJE KONIECZNOŚĆ ZIDENTYFIKOWANIA CZĘŚCI WLZ-ÓW !!!

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194628,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194628,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A’BELL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832709792

7.3.3) Ulica: UL. Pólnicy 30/9

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-177

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194628,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-10 do 2022-06-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.