eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolistowo Stare › Budowa lub rozbudowa Gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowościach: Knyszyn, Nowinka, Rajgród i Suchowola w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa lub rozbudowa Gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowościach: Knyszyn, Nowinka, Rajgród i Suchowola w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052196095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolistowo Stare 144

1.5.2.) Miejscowość: Dolistowo Stare

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biom-recykling.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biom-recykling.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://biom-recykling.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa lub rozbudowa Gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowościach: Knyszyn, Nowinka, Rajgród i Suchowola w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83845c19-eedb-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja będzie realizowana w ramach projektu”Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap III – PSZOKI” nr POIS.02.02.00-00-0001/17. Projekt będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128640/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1101463 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Nowince
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności zaprojektowanie i budowa wiaty technologicznej do gromadzenia odpadów o powierzchni nie mniejszej niż 103,45 m2 , budynku administracyjno – socjalnego w technologii kontenerowej o powierzchni nie mniejszej niż 15,41 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (droga dojazdowa, zjazd z drogi, ogrodzenie, plac manewrowy, przyłącza i sieci, instalacja fotowoltaiczna ,zieleń dekoracyjna),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 482414 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Suchowoli
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności zaprojektowanie i budowa wiaty technologicznej do gromadzenia odpadów o powierzchni nie mniejszej niż 103,45 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budynku administracyjno – socjalnego w technologii kontenerowej o powierzchni nie mniejszej niż 15,41 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ( zjazd z drogi, ogrodzenie, plac manewrowy, przyłącza i sieci, instalacja fotowoltaiczna , zieleń dekoracyjna ),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 589034 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy funkcjonującego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Knyszynie
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności zaprojektowanie i budowa wiaty technologicznej do gromadzenia odpadów o powierzchni nie mniejszej niż 103,45 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ( ogrodzenie, przyłacza i sieci, instalacja fotowoltaiczna ,zieleń dekoracyjna ), rozbiórka rampy rampy najazdowej, modernizacja istniejących pomieszczeń do celów administracyjno - socjalnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 229995 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy funkcjonującego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Rajgrodzie
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności zaprojektowanie i budowa wiaty technologicznej do gromadzenia odpadów o powierzchni nie mniejszej niż 103,45 m2 , budynku administracyjno – socjalnego w technologii kontenerowej o powierzchni nie mniejszej niż 15,41 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ( droga dojazdowa, ogrodzenie, plac manewrowy, przyłącza i sieci, instalacja fotowoltaiczna, zieleń dekoracyjna ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 589128 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na sfinansowanie Części 1 zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 593 369 zł brutto zł brutto. Oferta z najniższą ceną oferuje realizację zamówienia za kwotę 1 211 550 zł brutto.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na sfinansowanie Części 2 zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 724 512 zł brutto zł brutto. Oferta z najniższą ceną oferuje realizację zamówienia za kwotę 1 309 950 zł brutto.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na sfinansowanie Części 3 zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 253 653 zł brutto zł brutto. Oferta z najniższą ceną oferuje realizację zamówienia za kwotę 865 920 zł brutto.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na sfinansowanie Części 4 zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 724 627 zł brutto zł brutto. Oferta z najniższą ceną oferuje realizację zamówienia za kwotę 1 284 120 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.