eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bożków › Dostawa ciągnika rolniczego do ZSCKR w Bożkowie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego do ZSCKR w Bożkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 89A

1.5.2.) Miejscowość: Bożków

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-441

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748714275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-bozkowdzs@edu.dolnyslask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsckr.bozkow.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5c64b44-b7ff-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego do ZSCKR w Bożkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5c64b44-b7ff-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZS.26260.2.2023.PH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o następujących parametrach i wyposażeniu:
 rok produkcji: nie starszy niż 2022 r.
 ciągnik rolniczy o mocy 110-120 KM
 silnik minimum 4 cyl o poj. Od 3,5 – 4,0 l
 norma emisji spalin TIE5
 skrzynia biegów z półbiegami włączanym i pod obciążeniem, minimum 3 zakresy, minimum 8 półbiegów,
 tryb automatyczny przynajmniej na jednym zakresie,
 rewers elektrohydrauliczny
 oś przednia amortyzowana
 tempomat: pamięć dwóch prędkości obrotowych silnika,
 napędy: załączane elektro hydraulicznie z trybem automatycznym,
 hamulce: tarczowe mokre ster. Hydraulicznie na 4 koła,
 WOM: 540/ 1000 obr./min
 wydajność układu hydraulicznego na wyjściach minimum 70l/ min, wyjścia hydr. minimum 2 pary
 tylny TUZ: szybko – sprzęt kat.3, udźwig tylnego TUZ: minimum 5000 kg
 EHR ( elektrohydrauliczna regulacja tylnego podnośnika, sterowanie dodatkowe z błotnika)
 przedni TUZ o udźwigu minimum1,8 T z parą hydrauliki wyprowadzoną na przód traktora,
 zaczep: zaczep główny automatyczny z regulacją wysokości,
 zaczep: dolny polowy,
 wspomaganie układu kierowniczego
 kabina: homologowana na 2 osoby z siedzeniem pasażera,
 fotel operatora: amortyzowany pneumatycznie, reg. Podłokietniki, oparcie, fotel obracany 15%,
 klimatyzacja: kabina klimatyzowana z ogrzewaniem
 deska rozdzielcza: z dużym czytelnym wyświetlaczem ciekłokrystalicznym
 kolumna kierownicy: regulowana
 oświetlenie drogowe, oświetlenie robocze
 ogumienie rolnicze minimum P 380/70/R24; T520/70/R34
 obciążniki przednie minimum 500 kg
 hamulce przyczep: pneumatyczne 1 i 2 obwodowe
 radioodtwarzacz
 oświetlenie ostrzegawcze – kogut
 komputer ISOBUS- ekran dotykowy minimum 7''
 antena GPS współpracująca z systemem ISOBUS,
 przygotowanie ciągnika do prowadzenia nauki jazdy zgodnie z wymogami WORD
2. Warunki pozostałe:
a. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego ( 57-441 Bożków 89a ) w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ,
b. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty związane z ciągnikiem,
c. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych ( w tym umożliwiające jego rejestrację) oraz katalog części zamiennych i instrukcje obsługi i eksploatacji w języki polskim.
3. Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony ciągnik wynosi 18 m-cy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika.
5. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca.
6. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności:
a. koszty dojazdu,
b. robocizny,
c. pobytu serwisantów,
d. transportu maszyny do serwisu,
e. fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych.
8. W miejscu dostawy ciągnika wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatora ciągnika w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji.
9. Oferowany przez wykonawcę ciągnik powinien być w pełni sprany i spełniać wymagania techniczne ,jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
10. Odbiór ciągnika obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia ( parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertę Wykonawcy.
11. Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV): 16700000-2 Ciągniki

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363957 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421029 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363957 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agromat Usługi Szymon Tracz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362511013

7.3.3) Ulica: TARNÓW 54

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363957 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-20 do 2023-04-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.