eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › "Przebudowa nawierzchni dz. Nr 932, AM-4 przy ul. Legnickiej w Strzegomiu"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa nawierzchni dz. Nr 932, AM-4 przy ul. Legnickiej w Strzegomiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: (74) 8560-599

1.5.8.) Numer faksu: +48/74 856 05 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa nawierzchni dz. Nr 932, AM-4 przy ul. Legnickiej w Strzegomiu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87664f5a-b718-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000303/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa nawierzchni dz. Nr 932, AM-4 przy ul. Legnickiej w Strzegomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115876/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.5.2022.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 494172,58 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 288225,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I etapu przebudowy nawierzchni działki Nr 932, AM-4 przy ulicy Legnickiej w Strzegomiu wraz z budową kanalizacji deszczowej i przebudową sieci oświetlenia wg. załącznika nr 13 SWZ (branża drogowa i kanalizacja) oraz załącznik nr 14 SWZ (branża elektryczna), na którym oznaczono zakres przebudowy.
Zakres robót w ramach zadania obejmuje między innymi:
-roboty pomiarowe i przygotowawcze,
-roboty przygotowawcze i zimne,
-rozebranie istniejących nawierzchni
-kostkę betonową należy posegregować, ułożyć na paletach oraz zabezpieczyć i przewieść do miejsca magazynowania wskazanego przez Zamawiającego na odległość 7 km,
-wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
-wykonanie nawierzchni chodnika i placu z kostki betonowej na działkach Nr 932,905, 906,
-usunięcie starych kwietników,
-przewiezienie i utylizacja odpadów budowlanych,
-wykonanie kanalizacji deszczowej,
-wykonanie nowego oznakowania drogowego (stare oznakowanie drogowe po zdemontowaniu należy przekazać protokolarnie Zamawiającemu),
-ułożenie krawężników i obrzeży,
-regulację wysokościową wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz z wymiana skrzynek, obudów i zaworów (w przypadku konieczności wymian elementów na koszt Wykonawcy), w tym regulację urządzeń w obrębie zjazdu/drogi z kostki granitowej oraz punktową naprawę nawierzchni zjazdu i drogi z kostki granitowej (wyrównanie zapadlisk),
-wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze ściekami, studniami oraz wypustami ulicznymi,
-wykonanie przebudowy oświetlenia ulicznego – na podstawie porozumienia z dnia 10.03.2022r., zawartego pomiędzy TAURON S.A. a Gminą Strzegom – załącznik nr 13 SWZ;
-usunięcie kolizji energetycznej.
TAURON Nowe Technologie S.A. dostarczy materiały potrzebne do zrealizowania inwestycji związanej z przebudową oświetlenia tj. kabel nN o szacunkowej długości 100 metrów – na odcinku od słupa oznaczonego na PZT jako PO-7 do słupa oznaczonego PZT jako PO-2, słupy oświetleniowe 6 szt., oprawy oświetleniowe 6 szt. Dopuszcza się możliwość zakupu kabla oświetleniowego NA2XY4x35 mm2 słupów oświetleniowych – 6 szt. oraz opraw oświetleniowych – 6 szt. przez Wykonawcę zadania wyłonionego przez Gminę Strzegom w postępowaniu przetargowym. Wykonawca, przed zakupem materiału będzie zobowiązany do uzyskania akceptacji ceny tego materiału przez przedstawiciela TURON Nowe Technologie. Po pozytywnym odbiorze i podpisaniu końcowego protokołu odbioru Wykonawca w przypadku zakupu kabla, wystawi TURON Nowe Technologie fakturę za zakupiony kabel i lampy oświetleniowe.
Obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót i musi zostać wykonana w wersji papierowej oraz elektronicznej. Wykonawca w dniu zgłoszenia odbioru przedłoży Zamawiającemu mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem złożenia w ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy. Ponadto inwentaryzacja geodezyjna branży elektrycznej musi zostać wykonana w dodatkowym egzemplarzu i dostarczona przez wykonawcę w dniu zgłoszenia zakończenia robót budowlanych przedstawicielowi TAURON Nowe Technologie S.A. we Wrocławiu, w wersji papierowej i elektronicznej (plik SHP dla poszczególnych warstw zawierających rodzaje urządzeń będących przedmiotem pomiaru).
Wykonawca wykona i zatwierdzi u Marszałka Województwa Dolnośląskiego projekt ruchu zastępczego wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, w tym Komendy Wojewódzkiej Policji i Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei - pismo DSDiK ZP.8034.101.2020 z dnia 01.06.2020r.
Wykonawca na własny koszt uzyska zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w związku z remontem zjazdu z drogi wojewódzkiej - pismo DSDiK ZP.8034.101.2020 z dnia 01.06.2020r.
W związku z tym, iż w zakresie opracowanej dokumentacji technicznej znajdują się sieci gazowe oraz sieci elektro-energetyczne i teletechniczne, Wykonawca ma obowiązek prowadzić roboty budowlane z zachowaniem wszelkich norm i obostrzeń na podstawie obowiązujących przepisów.
Po stronie Wykonawcy znajduje się realizacja uzgodnień branżowych w celu zabezpieczenia infrastruktury należącej do poszczególnych gestorów sieci. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania uzgodnienia w zakresie kolizji z Orange Polska S.A. oraz uzgodnienia z Polską Spółką Gazownictwa w Wałbrzychu, po wykonaniu przez Gminę dokumentacji projektowej na działce Nr 932 została ułożona sie gazowa – załącznik nr 15 SWZ.
Wykonawca w czasie realizacji robót zapewni nadzór branżowy z ramienia gestorów sieci przebiegających przez teren opracowania.
Wykonawca w czasie realizacji robót zapewni dojście i dojazd do znajdujących się w obrębie inwestycji placówek usługowych lub handlowych oraz straganów.
Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie. Na wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt.
Znaki z rozbiórek przewidziane są do odzysku. Wykonawca przekaże je protokolarnie w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym postępowaniu znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ (projekty budowlane i wykonawcze)
oraz niniejszej SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SSTWiOR (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót) oraz w postanowieniach umowy, które stanowią postawę do obliczenia ceny i do sporządzenia oferty.
Dokumentacja projektowa zawiera pełny zakres prac ( I i II etap) natomiast przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje tylko wykonanie I etapu zaznaczonego na załączniku nr 13 oraz załączniku nr 14 SWZ.
Przedmiar robot ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzania ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robot większej ilości w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiar robót stanowiące załącznik nr 10 do SWZ, należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiary robót nie mogą stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Ewentualny brak, w przedmiarach robot elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalania Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzeniu ofert jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Ewentualny brak, w przedmiarach robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411097,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491292,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411097,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Usługowa Handlowa VOLT Janusz Wróbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841002993

7.3.3) Ulica: Ciernie 174

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411097,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 184 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art.95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.