eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2023 roku.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Strzelce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110016906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabowiecka 20A

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 825683210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelce.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5acf0493-a069-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5acf0493-a069-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101940

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180854,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w 2023 roku sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce . Elementy umundurowania powinny być wykonane zgodnie z przepisami i według wzorów
określonych:
- Zarządzenie nr 65 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 lipca 2022r. w
sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników
Lasów Państwowych (Zn.MZ.241.2.2022),
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 grudnia 2021 r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób
uprawnionych do ich noszenia. (Dz. U. z 2021 r., poz. 2451);
- Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w
dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
- Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji
techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
- Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06.07.2012r w sprawie zmian zarządzenia nr.44
Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych
przedmiotów mundurów leśnika.
- Zarządzeniem nr 39 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 lipca 2019r w sprawie dokumentacji
techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według nowego wzoru.
- Zarządzeniem nr 46 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 września 2019r w sprawie dokumentacji
techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według nowego wzoru.
Wykaz ww. przepisów stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz dostępny jest na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo -
Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu pod następującymi adresami:
Akty prawne:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.WNJycGdFeUk
Dokumentacja techniczno-technologiczna:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.W17MSMIwiM8
Fotograficzna dokumentacja sortów mundurowych:
http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.W17eKcIwiM8
Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m.in. odzież ochronna i
robocza dostarczana dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne,
zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE).
Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wymaganiom: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/425 z dnia 9 marca 2016 w prawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG (Dz.
U. UE L 81 z
31.03.2016, str. 51), Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2021 r. poz. 1344); a także
Protokołu dodatkowego nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego
Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych
Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 roku
Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 6745 pkt., ustalonych w oparciu o
Zarządzenie nr 65 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 lipca 2022r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm
użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (Zn.MZ.241.2.2022),.
Łączną szacowaną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania leśnika zawiera załącznik nr 8A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

18110000-3 - Odzież branżowa

18211000-1 - Peleryny

18223200-0 - Kurtki

18232000-4 - Spódnice

18234000-8 - Spodnie

18235300-8 - Swetry

18332000-5 - Koszule

18423000-0 - Krawaty

18424000-7 - Rękawice

18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy

18800000-7 - Obuwie

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

18222200-3 - Komplety odzieżowe

18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171411,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171411,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171411,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRMAK P.P.H.U IRENEUSZ KAPŁAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121081202

7.3.3) Ulica: Roztocze 5c/4a

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-722

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171411,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.