eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Oprac. Progr.Inwest.dla zadań pn.: "Przebudowa bud. nr 9" w kw w m. Chełm oraz "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania b. nr 48 (łaźnia) na magazyn wielobranżowy" w kw w m. Zamość (2 części)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oprac. Progr.Inwest.dla zadań pn.: „Przebudowa bud. nr 9” w kw w m. Chełm oraz „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania b. nr 48 (łaźnia) na magazyn wielobranżowy” w kw w m. Zamość (2 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430268824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-020

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzilublin.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rzilublin.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Jednostka organizacyjna MON

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oprac. Progr.Inwest.dla zadań pn.: „Przebudowa bud. nr 9” w kw w m. Chełm oraz „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania b. nr 48 (łaźnia) na magazyn wielobranżowy” w kw w m. Zamość (2 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5a31742-a043-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009595/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie Programów Inwestycji dla zadań "Przebudowa budynku nr 9" w K.W. w m. Chełm oraz "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku nr 48 na magazyn wielobranżowy" w K.W. w m. Zamość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081383/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4.004/22/TP1/WIB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 181095,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Opracowanie Programu Inwestycji dla zadania pn.: „Przebudowa budynku nr 9” w kompleksie wojskowym w m. Chełm. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dotyczący części nr 1 określają:
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Umowy (SOPZ/U) stanowi załącznik nr 1 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 87024,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Opracowanie Programu Inwestycji dla zadania pn. Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku nr 48 (łaźnia) na magazyn wielobranżowy w kompleksie wojskowym w m. Zamość. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dotyczący części nr 2 określają:
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Umowy (SOPZ/U) stanowi załącznik nr 1a do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 94071,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MABUD Biuro Usług dla Budownictwa sp. c. Danuta Mazgaj, Marian Mazgaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312477465

7.3.3) Ulica: ul. Bielika 53

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-122

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MABUD Biro Usług dla Budownictwa sp. c. Danuta Mazgaj, Marian Mazgaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312477465

7.3.3) Ulica: Bielika 53

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-122

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.