Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00106235/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. KU SŁOŃCU 33A W SZCZECINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261452312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.zianowicz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. KU SŁOŃCU 33A W SZCZECINIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecb714b5-b189-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013571/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń w budynku nr 5 zlokalizowanym przy ul. Ku Słońcu 33a w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106235/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06-ZP-RB-04-22/54
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 845797,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem robót remontowych w pomieszczeniach budynku nr 5 i 6 na terenie kompleksu wojskowego w Szczecinie przy ul. Ku Słońcu 33a, zostały określone:1. dla części 1 zamówienia p.n. Remont pomieszczeń w budynku nr 5,
ul. Ku Słońcu 33a, Szczecin - w załączniku nr 7 do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację: branży ogólnobudowlanej (Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót i szkic pomieszczeń), branży elektrycznej (Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót i rysunek – rozmieszczenie osprzętu elektrycznego) i branży sanitarnej (Przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, rysunki – piony kanalizacyjne i poziomy wody). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty i umowę, stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 718926,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis, zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia związanego z wykonaniem robót remontowych w pomieszczeniach budynku nr 5 i 6 na terenie kompleksu wojskowego w Szczecinie przy ul. Ku Słońcu 33a, zostały określone:2. dla części 2 zamówienia p.n. Remont pomieszczeń w budynku nr 6,ul. Ku Słońcu 33a, Szczecin - w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację: branży ogólnobudowlanej (Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót), branży elektrycznej (Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar robót i rysunek – rozmieszczenie osprzętu elektrycznego, siatki instalacji odgromowej) i branży sanitarnej (Przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o powyższe dokumenty i umowę, stanowiącą załącznik nr 6A do SWZ.
W zakresie, w którym w załącznikach do SWZ wskazano nazwy własne lub inne oznaczenia bezpośrednio lub pośrednio wskazujące na konkretnego producenta, Zamawiający informuje, że nazwy zostały podane wyłącznie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacja techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 126870,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 995522,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Moszyński Firma Budowlana „EKOPROJEKT”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971655255
7.3.3) Ulica: ul. Miła 26
7.3.4) Miejscowość: Dębno
7.3.5) Kod pocztowy: 74-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ MOSZYŃSKI FIRMA BUDOWLANA "EKOPROJEKT"
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ MOSZYŃSKI FIRMA BUDOWLANA "EKOPROJEKT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne: Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie
art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), ponieważ oferta z najniższą ceną, którą, po odrzuceniu oferty nr 131, jest oferta nr 132 z ceną 248 422,97 zł brutto, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę: 156 051,07 zł brutto,
a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku powyższym postępowanie zostaje unieważnione zgodnie z podaną powyżej podstawą prawną
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa mebli medycznych oraz wyposażenia dla USK-2
- Remont pokoi w Domu Studenckim nr 1 w Szczecinie
- Wykonanie robót remontowych budynku użytkowego przy ul. Jagiellońskiej 34 c w Szczecinie, w podziale na dwie części.
- Wykonanie przeglądów technicznych półrocznych, rocznych oraz pięcioletnich dla budynków Uniwersytetu Szczecińskiego
- Wykonanie remontu nawierzchni podwórza wraz z wymianą instalacji kanalizacji sanitarnych na terenie miasta Szczecin w podziale na dwie części
- Wykonanie prac remontowych w budynkach GDDKiA Oddziału Szczecin z podziałem na 3 części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa oświetlenia wewnętrznego stadionu sportowego w Osjakowie
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja budynku apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.