Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00117700/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wózka widłowego z napędem 4x4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 28/30
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564504901
1.5.8.) Numer faksu: 564504934
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wózka widłowego z napędem 4x42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a611e5d2-e613-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117700/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP10/2021/PBN/BL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wózka widłowego z napędem 4x4 wraz z dodatkowym osprzętem do Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza.
Wymagania dotyczące pojazdu:
1) Ogólne
pojazd fabrycznie nowy, wcześniej nierejestrowany, rok produkcji 2021;
udźwig nominalny min. 3500 kg;
napęd 4x4;
kolor elementów lakierowanych RAL 6018;
maszt triplex z pełnym wolnym skokiem o min. wysokości podnoszenia 4500 mm;
przechył masztu przód/tył;
zintegrowany hydrauliczny przesuw boczny wideł;
silnik wysokoprężny o mocy min. 40 kW z normą emisji spalin min. STAGE V;
pełne oświetlenie robocze, drogowe oraz dodatkowe pomarańczowe światło ostrzegawcze, sygnał wsteczny;
kabina operatora pełna (tj. szyba przednia i tylna z wycieraczką oraz spryskiwaczem, dach, drzwi) z ogrzewaniem i klimatyzacją;
dach dodatkowo zabezpieczony przed uszkodzeniem przez elementy mogące spaść z góry;
klakson;
lusterko wewnątrz kabiny;
wyświetlacz wskazujący min. licznik mth, poziom paliwa;
układ kierowniczy ze wspomaganiem, regulowana kolumna kierownicza;
siedzenie operatora regulowane i amortyzowane z pasem bezpieczeństwa;
opony terenowe pneumatyczne: przednie min. 12 – 16.5 – 14 PR, tylne min. 10.0/75 – 15.3 – 14 PR;
hamulec postojowy;
dodatkowa sekcja hydrauliczna umożliwiająca podpięcie i obsługę chwytaka do bel (jeżeli konstrukcja chwytaka wymaga większej liczby dostępnych funkcji hydraulicznych wówczas ilość powinna zostać dostosowana do tych wymagań);
dodatkowa osłona zabezpieczająca podwozie przed odpadami;
widły standard
decyzja Urzędu Dozoru Technicznego;
2) Osprzęt dodatkowy:
a) Chwytak do bel:
podłączenie na szybkozłącze (możliwość otwierania i zamykania z poziomu kabiny operatora);
min. zakres szerokości chwytanego materiału: 800 – 1700 mm;
długość maksymalna chwytanego materiału min. 1 250 mm;
wysokość chwytanego materiału w granicach 650 – 850 mm;
udźwig min. 1800 kg;
waga max 700 kg;
b) Pług do odśnieżania:
skrętny z możliwością ustawienia w trzech pozycjach: lewo lub środek (prosto) lub prawo:
szerokość robocza 1500 mm;
montaż na widły;
c) Wysięgnik z hakiem:
montaż na widły;
udźwig min. 2 500 kg;
długość całkowita po montażu na widłach min. 2000 mm;
podziałka na wysięgniku min. 8;
d) Przedłużki wideł:
długość min. 2 500 mm;
udźwig przystosowany do maksymalnego udźwigu wózka.
Osprzęt musi być kompatybilny, odpowiednio dobrany do oferowanego pojazdu.
4. Warunki Zamówienia
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wózek widłowy wraz z dodatkowym osprzętem na swój koszt i ryzyko do Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza.
2) Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć:
fabryczną instrukcję obsługi wózka - DTR (dokumentacja techniczno-ruchowa), w tym wykaz prac obsługi codziennej i okresowej;
certyfikat zgodności CE;
dokument gwarancyjny (karta lub książka gwarancyjna);
katalog części zamiennych;
kompletnej dokumentacji wymaganej przez UDT wraz z decyzją zezwalającą na eksploatację wystawioną na Kupującego.
[w przypadku przedłożenia dokumentu sporządzonego w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć jego tłumaczenie na język polski].
3) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wózek min. 36 miesięcy lub 4000 mth (w zależności co nastąpi pierwsze), rękojmi 24 miesiące; licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „bez uwag” oraz gwarancji min. 12 miesięcy na dodatkowy osprzęt.
4) Wykonawca zapewnia przeprowadzenie próby eksploatacyjnej, podstawowego instruktażu wyznaczonego personelu Kupującego w zakresie poprawnej eksploatacji (obsługi i konserwacji). Instruktaż przeprowadzony będzie na miejscu dostawy, w czasie niezbędnym do nabycia umiejętności prawidłowej eksploatacji pojazdu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231855,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243417,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231855,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOOLMEX TRUCK sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-16-85-878
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231855,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- "Wykonanie proj. architektoniczno-budowlanego i tech. doposażenia .budynku w instalacje co, cwu i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej ...Prace projektowe dotyczą bud. .. przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
- Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych i przeciwpożarowych
- Wycinka drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.