eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Zakup i dostawa mebli i oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli i oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mebli i oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cab145a-b64b-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039851/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego, w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Poprawa stanu infrastruktury szkół i placówek Powiatu Głogowskiego prowadzących kształcenie zawodowe”. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114364/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.09.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:
CZĘŚCI I – Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych w Głogowie (ZPSW),
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1a do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39113100-8 - Fotele

4.5.5.) Wartość części: 37106,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:
CZĘŚĆ II – Zespół Szkół Ekonomicznych im. K. Miarki w Głogowie (ZSE),,
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1b do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: ul. Karola Miarki 1, 67-200 Głogów/ ul. Jedności Robotniczej 38, 67-200 Głogów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39113100-8 - Fotele

4.5.5.) Wartość części: 119660,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:
CZĘŚĆ III – Zespół Szkół Politechnicznych w Głogowie (ZSP),
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1c do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: plac Jana z Głogowa 7, 67-200 Głogów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39113100-8 - Fotele

4.5.5.) Wartość części: 46673,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:
CZĘŚĆ IV – Zespół Szkół Przyrodniczych i Branżowych w Głogowie (ZSPiB)
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1d do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: ul. Folwarczna 55, 67-200 Głogów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39113100-8 - Fotele

4.5.5.) Wartość części: 120166,14 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:
CZĘŚĆ V – Zespół Szkół Samochodowych i Budowlanych w Głogowie (ZSPiB),
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1e do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: ul. Piastowska 2A, 67-200 Głogów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39113100-8 - Fotele

4.5.5.) Wartość części: 15805,13 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa mebli oraz innego wyposażenia do jednostek oświatowych Powiatu Głogowskiego, niezbędnych do realizacji procesu kształcenia zawodowego; w podziale na części, Dotyczy:
CZĘŚĆ VI – Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Głogowie (ZSTiO).
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Załącznik nr 1f do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacją techniczną
-Załącznik nr 2 do SWZ – projekt umowy.
Miejsce dostawy: ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39113100-8 - Fotele

4.5.5.) Wartość części: 149335,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części I postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 28 286,52 zł, cena oferty, która w rankingu ofert stanowi ofertę najkorzystniejszą, wynosi 56 887,00 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 28 600,48 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty to ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39855,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59138,40 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części II postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 40 010,94 zł, cena oferty, która w rankingu ofert stanowi ofertę najkorzystniejszą, wynosi 71 830,77 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 31 819,83 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48913,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233638,50 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51982,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96997,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59096,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzeni Szkół „CEZAS” sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422748462

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-751

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59096,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części IV postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 56 196,07 zł, cena oferty, która w rankingu ofert stanowi ofertę najkorzystniejszą, wynosi 79 802,40 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 23 606,33 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79802,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247180,80 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części V postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 8 444,87 zł, cena oferty, która w rankingu ofert stanowi ofertę najkorzystniejszą, wynosi 22 140,00 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 13 695,13 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15926,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części VI postępowania Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 114 966,60 zł, cena oferty, która w rankingu ofert stanowi ofertę najkorzystniejszą, wynosi 137 960,49 zł. Cena tej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 22 993,89 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111681,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317758,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.