eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Dostawę energii cieplnej na cele CO+CWU do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76 wraz z wykonaniem przyłącza cieplnego.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawę energii cieplnej na cele CO+CWU do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76 wraz z wykonaniem przyłącza cieplnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291140050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 76

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kist@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starachowice.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę energii cieplnej na cele CO+CWU do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76 wraz z wykonaniem przyłącza cieplnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83099c99-d760-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://pup.starachowice.ibip.pl/public/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://pup.starachowice.ibip.pl/public/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortau oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a przypadku przekazania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
W postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPorta (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej tj. email: kist@praca.gov.pl
Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres emali: kist@praca.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa energii cieplnej na cele CO+CWU do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76, wraz z wykonaniem: przyłącza, węzła cieplnego”.
1. Miejsce realizacji usługi: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76,
27-200 Starachowice.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii cieplnej na cele CO+CWU do budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Radomskiej 76 w Starachowicach, wraz z wykonaniem przyłącza oraz węzła cieplnego.
3. Roczna Moc zamówiona na potrzeby CO+CWU Urzędu to - 75,00kW, natomiast przewidywane zużycie energii to - 420,91 GJ/rok.
4. Wykonawca realizujący dostawy energii cieplnej zobowiązany jest do dostarczania ciepła na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 poz. 716 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do ustawy.
5. Wykonawca zaprojektuje oraz dokona wymaganych prawem uzgodnień i wykona na swój koszt przyłącze cieplne preizolowane o średnicy zapewniającej dostawę ciepła do obiektu Zamawiającego, w ilości zapewniającej prawidłową pracę wewnętrznych instalacji odbiorczych.
6. Wykonawca zaprojektuje, dostarczy, zamontuje i uruchomi na swój koszt węzeł cieplny w pomieszczeniu kotłowni budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Radomskiej 76 w Starachowicach.
7. Węzeł cieplny będzie wykonany zgodnie z aktualnymi standardami technicznymi zapewniającymi niezawodną i ekonomiczną eksploatację (min. wyposażenie w automatykę pogodową instalacji c.o.)
8. W ramach montażu węzła Wykonawca wykona niezbędne roboty budowlane i demontażowe celem dostosowania pomieszczenia kotłowni do funkcji węzła cieplnego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Parametry węzła będą zapewniać prawidłową pracę wewnętrznych instalacji odbiorczych budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Radomskiej 76 w Starachowicach.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pozostawienie kotła zaopatrującego obecnie budynek Urzędu w energię cieplną, oraz dokona w taki sposób przyłącza do wewnętrznych instalacji, by istniała możliwość w razie potrzeby ponownego wykorzystania wewnętrznego źródła ciepła.
10. Węzeł cieplny i układ pomiarowy pozostaną własnością Wykonawcy i będą przez niego obsługiwane i konserwowane.
11. Zamawiający będzie ponosił koszty energii elektrycznej niezbędnej dla funkcjonowania węzła cieplnego.
12. Roboty powinny być prowadzone zgodnie z przepisami BHP, PIP, Ppoż. oraz przepisami prawa budowlanego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje wznowienie postepowania, po upływie okresu realizacji.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:
1) KRYTERIUM I - Cena (C) – waga kryterium 60%

najniższa cena oferowana
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej

2) KRYTERIUM II - Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego instalacji - waga 10%
Maksymalny dopuszczalny czas reakcji wynosi 6 dni roboczych, a minimalny 1 dzień roboczy. Czas reakcji wykonawca podaje w druku oferta.

Z tytułu kryterium „czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu instalacji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt.

Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według poniższego zestawienia:
Czas reakcji wynoszący 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia: 10 pkt
Czas reakcji wynoszący 2 dni robocze od daty zgłoszenia: 8 pkt
Czas reakcji wynoszący 3 dni robocze od daty zgłoszenia: 6 pkt
Czas reakcji wynoszący 4 dni robocze od daty zgłoszenia: 4 pkt
Czas reakcji wynoszący 5 dni roboczych od daty zgłoszenia: 2 pkt
Czas reakcji wynoszący 6 dni roboczych od daty zgłoszenia: 0 pkt

W przypadku braku wpisania czasu reakcji w druku oferta zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje (zgodnie z wymaganiami zamawiającego) 6 dniowy czas reakcji i nie przyzna ofercie punktów.
Oferta z zaoferowanym czasem reakcji dłuższym niż 6 dni roboczych zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SWZ.

3) KRYTERIUM III - Bezpłatne włączenia i wyłączenia ciepła w roku na wniosek Zamawiającego - waga 30%
Minimalna ilość bezpłatnych włączeń i wyłączeń w roku wynosi 1, a maksymalna 4. Ilość bezpłatnych włączeń i wyłączeń wykonawca podaje w druku oferta.
Z tytułu kryterium „Bezpłatne włączenia i wyłączenia ciepła w roku na wniosek Zamawiającego” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt.
Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według poniższego zestawienia:
4 bezpłatne włączenia i wyłączenia w roku: 30 pkt
3 bezpłatne włączenia i wyłączenia w roku: 20 pkt
2 bezpłatne włączenia i wyłączenia w roku: 10 pkt
1 bezpłatne włączenie i wyłączenie w roku: 0 pkt
W przypadku braku wpisania bezpłatne włączenia i wyłączenia w druku oferta zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje (zgodnie z wymaganiami zamawiającego) 1 bezpłatne włączenie i wyłączenie i nie przyzna ofercie punktów.
Oferta z zaoferowaną ilością bezpłatnych włączeń i wyłączeń w roku większą niż 4 zostanie zakwalifikowana jako maksymalna i otrzyma 30 pkt.
Oferta z zaoferowaną ilością bezpłatnych włączeń i wyłączeń w roku wynoszącą 0 - zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SWZ.

Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:

Pc + Cr + Bww

gdzie:
P - łączna liczba punktów
Pc - liczba punktów w kryterium „Cena”
Cr - liczba punktów w kryterium „Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego”
Bww - liczba punktów w kryterium „Bezpłatne włączenia i wyłączenia ciepła w roku na wniosek Zamawiającego”

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatne włączenia i wyłączenia ciepła w roku na wniosek Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego instalacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3.1. Posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania energii cieplnej oraz koncesję na przesyłanie i dystrybucję ciepła, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10.04.1997 r Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.).
3.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 3.1., jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.1. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodne z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczaniu oraz spełnia warunku udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
4.1 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
6. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy zgodnie z art. 58 ust. 1 Pzp, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, Załącznik nr 3, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Odbiorca dopuszcza zmiany niniejszej umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Dostawcę.
2. W przypadku konieczności zmian umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1, ustala się, że zmiany te mogą zostać dokonane jedynie na pisemny i uzasadniony wniosek stron.
3. Dostawca do wniosku, o którym mowa w ust. 2, zobowiązany jest załączyć wszelkie dowody na potwierdzenie, że zmiany prawa w zakresie określonym w ust. 1, miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.