eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Modernizacja wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z budową i przebudową toalet w budynku Ratusza w Lądku-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z budową i przebudową toalet w budynku Ratusza w Lądku-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 530612877

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/733831

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z budową i przebudową toalet w budynku Ratusza w Lądku-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abd1cab-b741-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524460/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z budową i przebudową toalet w budynku Ratusza w Lądku-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116334

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.271.3.2023.206

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej oraz budowie i przebudowie toalet w budynku Ratusza w ramach zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja budynku Ratusza w Lądku-Zdroju”.
2. Zakres zamówienia obejmuje –
a) modernizacja wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej powinna być wykonana zgodnie z projektem budowlanym będącym załącznikiem do SWZ;
b) budowa toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych (P13) oraz pomieszczenia gospodarczego P18 (gdzie należy zamontować głęboki zlew) w piwnicy powinna być wykonana zgodnie z projektem budowlanym; w ramach prac w piwnicy powinno zostać wykonane przyłącze do pomieszczeń P14-P17; budowa toalety (P14-P17) nie jest przedmiotem niniejszego postępowania;
c) przebudowa toalety na I piętrze budynku powinna być wykonana zgodnie z przedmiarem robót oraz rzutem będących załącznikiem do SWZ; w zakresie niniejszej przebudowy znajduje się: demontaż istniejących ścianek działowych oraz armatury, wykonanie nowych ścianek działowych z naświetlami, nowy biały montaż, montaż zlewozmywaka z szafką w części wspólnej, montaż wyposażenia toalet (pojemniki na papier, pojemniki na mydło, lustra), montaż drzwi do pomieszczeń toalet, renowacja drewnianych drzwi wejściowych do pomieszczenia, w pomieszczeniach powinny być wykonane podwieszone sufity oraz wentylacja mechaniczna; Zamawiający oczekuje wyceny glazury w kolorze jasnym z elementami dekoracyjnymi (tzw. dekory).
3. Zamawiający informuje, że na dzień ogłoszenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na terenie obiektu trwają następujące prace:
a) wymiana c.o. i pieca
b) wymiana stolarki okiennej
c) wymiana instalacji hydroforowej
Wykonawca, z którym zostanie podpisania umowa o udzielenie zamówienia powinien zapewnić współpracę z wykonawcami realizującymi roboty na terenie budowy. Wykonawca jest również zobowiązany do uczestnictwa we wspólnych spotkaniach organizacyjnych i Radach Budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202860,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202860,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202860,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlano-Transportowy OLIMARD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811475149

7.3.3) Ulica: Fabryczna 7a

7.3.4) Miejscowość: Lądek-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 57-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

WASAMA Sp. z o.o., podwykonawcy zostanie powierzone zamówienie w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych - procentowa część zamówienia - 40 %


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202860,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.