eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › "Budowa kanalizacji sanitarnej w Siekierkach Wielkich etap II, Gmina Kostrzyn"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej w Siekierkach Wielkich etap II, Gmina Kostrzyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632023635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8178 239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zkkostrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkostrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zkkostrzyn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zaopatrzenie mieszkańców w wodę i odprowadzenie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kanalizacji sanitarnej w Siekierkach Wielkich etap II, Gmina Kostrzyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb4f414c-e311-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009389/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w Siekierkach Wielkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113162/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.1.2021/PN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3498371,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W SIEKIERKACH WIELKICH – ETAP II,
GMINA KOSTRZYN

2. Szczegółowy zakres zamówienia:
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w ulicach: Sosnowej, Wierzbowej, Akacjowej, Brzozowej, Kasztanowej, Bukowej, Dębowej, Świerkowej, Lipowej, Klonowej w Siekierkach Wielkich, gmina Kostrzyn.
2.1. ETAP I
2.1.1 Rurociągi sieci grawitacyjnej:
a. S3 (studnia istniejąca) - S25 (ul. Sosnowa) z rur PCV Ø 250/7,3mm, kl. S, SDR 34,
SN8 534,72 m oraz PCV Ø 200/5,9 mm, kl. S, SDR 34, SN8 379,27m.
b. S15-S50 (ul. Brzozowa) PCV Ø 200/5,9 mm, kl. S, SDR 34, SN8 380,61m.
c. S29 (studnia istniejąca) -S62 (ul. Wierzbowa) PCV Ø 250/7,3mm, kl. S, SDR 34, SN8 313,05 m oraz PCV Ø 200/5,9 mm, kl. S, SDR 34, SN8 187,82m.
d. S29 (studnia istniejąca) – S41 (ul. Klonowa-Akacjowa) PCV Ø 250/7,3mm, kl. S, SDR 34, SN8 310,76m, PCV Ø 200/5,9 mm, kl. S, SDR 34, SN8 200,60m
e. S33-S81 (ul. Klonowa) PCV Ø 200/5,9 mm, kl. S, SDR 34, SN8 67,71m;
2.1.2 Tłocznia ścieków (PP9) zabudowana w zbiorniku żelbetowym, suchym Ø 3,0/3,4m,
wysokość 5,61m, zlokalizowana na dz. nr ewid. 354/137 przy ul. Grabowej w Siekierkach Wielkich;
2.1.3 Przyłącza kanalizacyjne – z rur PCV kl. S Ø 160/4,7mm, SDR 34, S8 – 194 szt.
wraz ze studzienkami rewizyjnymi PCV Ø 425mm.
2.1.4 Studnie betonowe Ø 1000mm – 57 sztuk.

2.2 ETAP II
2.2.1 Rurociągi sieci grawitacyjnej :
a) S58-S73 (ul. Bukowa- Lipowa) PCV Ø 200/5,9 mm, kl.S, SDR 34, SN8 230,29 m.
b) S69-S74 (ul. Bukowa) PCV Ø 200/5,9 mm, kl. S, SDR 34, SN8 34,90 m;
c) S56-67 (ul. Dębowa) PCV 200/5,9 mm, kl. S, SDR 34, SN8 127,74 m;
d) S54-S64 (ul. Świerkowa) PCV Ø 200/5,9 mm, kl. S, SDR 34, SN8 120,73 m; S31-S79 (ul. Kasztanowa) PCV Ø 200/5,9 mm, kl. S, SDR 34, SN8 127,75 m;
2.2.2 Przyłącza kanalizacyjne – z rur PCV kl. S Ø 160/4,7mm, SDR 34, S8 – 68szt.
wraz ze studzienkami rewizyjnymi PCV Ø 425mm.
2.2.3 Studnie betonowe Ø 1000mm – 16 sztuk.
3. Zastosowane materiały:
1) Tłocznia ścieków (PP9) zabudowana w zbiorniku żelbetowym, suchym Ø 3,0/3,4 m, wysokość 5,61m, zlokalizowana na dz. nr ewid. 354/137 przy ul. Grabowej w Siekierkach Wielkich.
2) Kolektor grawitacyjny z rur PCV Ø 250/7,3mm, kl. S, SDR 34, SN 8 oraz PCV Ø 200/5,9 mm, kl. S, SDR 34, SN8 z wydłużonym kielichem, uszczelnionych uszczelką gumową.
3) Studzienki rewizyjne Ø1000mm monolityczne z betonu C35/45, W10.
4) Włazy z wypełnieniem betonowym zabudowane w zestawach naprawczych;
5) Przyłącze wodociągowe z rur PE 100, SDR 17 Ø32/2mm PN10.
6) Studzienka wodomierzowa Ø 1000;
7) Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać z:
a) rur PCV o średnicy 160/4,7 mm, SDR 34, SN 8, kl. S lite;
b) przykanaliki zakończone na posesjach studnią rewizyjną PCV Ø 425mm
c) studzienki rewizyjne PCV Ø 425 zaopatrzone w przykrycie z pokrywą żeliwną.
8) Studnie kanalizacyjne z podziałem na ulice:
ul. Sosnowa – 22 szt., ul. Brzozowa 9 szt., ul. Akacjowa 8 szt., ul. Lipowa 4 szt., ul. Bukowa 3 szt., ul. Dębowa 3 szt., ul. Świerkowa 2 szt., ul. Kasztanowa 4 szt., ul. Wierzbowa 12 szt.,
ul. Klonowa 6 szt.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) Geodezyjne wytyczenie trasy sieci kanalizacyjnej;
b) Opracowanie i zatwierdzenie Planu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego;
c) Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym;
d) Wykonanie prób szczelności, montaż tabliczek informacyjnych z domiarami;
e) Wykonanie inspekcji przy użyciu kamery sieci kanalizacyjnej i załączenie nagrania na płycie DVD;
f) Wykonanie i załączenie protokołów z wykonania zagęszczenia gruntu;
g) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz;
h) Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych – 5 egz.
i) Przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego. Załączenie protokołu odbioru dróg potwierdzonego przez przedstawiciela Urzędu Miejskiego ds. drogownictwa;
j) Uzyskanie oświadczeń właścicieli posesji na których będą wykonywane przyłącza kanalizacyjne o braku uwag do wykonanych prac;
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do specyfikacji warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4302996,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8189301,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4302996,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno Budowlany Mateusz Maćkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301169565

7.3.3) Ulica: ul. Świętojańska 7

7.3.4) Miejscowość: Lwówek

7.3.5) Kod pocztowy: 64-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4302996,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.