eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbudy › Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kolbudy w miejscowości Bąkowo



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kolbudy w miejscowości Bąkowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48586910520(21)

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8683dd63-a3aa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kolbudy w miejscowości Bąkowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8683dd63-a3aa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066863/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kolbudy w miejscowości Bąkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5022292,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Informacje podstawowe w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zgodne i tożsame z wnioskiem na realizację inwestycji: Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kolbudy w miejscowości Bąkowo współfinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych nr Edycja2/2021/3543/PolskiLad.

OPIS:

Kolbudy to dynamicznie rozwijająca się gmina wiejska, leżąca w bezpośrednim sąsiedztwie z miastem Gdańsk, w której 17 459 mieszkańców (stan na dzień 31.12.2021).
Realizacja inwestycji planowana jest w miejscowości Bąkowo na terenie, której intensyfikacja ruchu pojazdów jest bardzo wysoka. Drogi objęte wnioskiem: ul. Wilcza, ul. Sowia, odcinek ul. Wiśniowy Sad do skrzyżowania z ul. Orle, to trakty komunikacyjne o niskim standardzie technicznym, o nawierzchni betonowej, bez pobocza oraz chodnika, na których równocześnie poruszają się samochody oraz piesi, co stanowi niebezpieczeństwo dla jej użytkowników i zwiększone ryzyko wypadków. Obciążone są również ruchem samochodów o wyższej masie tonażowej. To drogi bezpośrednio i pośrednio łączące się z DW 221, ściśle ze sobą połączone. Tworzące sieć drogową. Podniesienie jakości technicznej wpłynie na poprawę dostępności do znajdujących się przy nich domów jednorodzinnych, podmiotów gospodarczych.
W ramach realizacji niniejszego przedsięwzięcia , w celu poprawy poziomu bezpieczeństwa użytkowników dróg objętych wnioskiem w zależności od zakresu zostaną wykonane następujące działania:
1. wykonanie nowej nawierzchni
2. przy ul. Sowiej planuje się po jednej stronie budowę ciągu pieszo –rowerowego oraz po drugiej pobocze (zieleń),
3. przy ul. Wilczej oraz ul. Wiśniowy Sad planuje się po jednej stronie chodnik a po drugiej stronie pobocze ( zieleń),
4. skrzyżowanie ulic Sowiej i Wilczej wykonane zostanie w formie mini ronda
5. zaprojektowana zostanie również zatoka autobusowa
6. na skrzyżowaniu ulicy Wiśniowy Sad i Orlej planuje się wyniesienie jezdni w celu spowolnienia ruchu pojazdów,
7. na analizowanym odcinku ulic Wilczej, Wiśniowy Sad planuje się wykonanie oświetlenia ulicznego,
8. wody opadowe na ul. Wilczej i ul. Wiśniowy Sad będą odprowadzane do projektowanej kanalizacji deszczowej poprzez projektowane wpusty uliczne.
9. na ul. Sowiej planuje się powierzchniowe odwodnienie nawierzchni jezdni nadając jej odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne.
Na wzrost bezpieczeństwa będzie miała wpływ również nowa organizacja ruchu dostosowana do kategorii poszczególnej drogi. Dodatkowo techniczna poprawa jakości dróg wpłynie na szybszy dojazd służb ratowniczych do miejsca zdarzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

34990000-3 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy

34992300-0 - Znaki uliczne

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5789610 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6202300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5789610 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano - Drogowa MTM SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191917078

7.3.3) Ulica: Hutnicza 35

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-061

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca wskazał realizację zamówienia przy udziale podwykonawców w branżach elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej. Na obecnym etapie postępowania nie są oni wskazani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5789610 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-06 do 2024-06-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.