Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00152918/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej nr 1901E o długości 1500 mb na działkach nr ewid.: 110 obręb Stanisławów i 175/1 obręb Eligiów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PAJĘCZNIE Z SIEDZIBĄ W DZIAŁOSZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405955
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bugaj 23
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: (43) 841-40-17
1.5.8.) Numer faksu: (43) 841-40-17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.pajeczno@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdpajeczno.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzdpajeczno.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi powiatowej nr 1901E o długości 1500 mb na działkach nr ewid.: 110 obręb Stanisławów i 175/1 obręb Eligiów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b128c82-0016-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152918/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Modernizacja drogi powiatowej nr 1901E o długości 1500 mb na działkach nr ewid.: 110 obręb Stanisławów i 175/1 obręb Eligiów”.
Zakres robót obejmuje m.in.:
a) Remont jezdni bitumicznej z zachowaniem jej szerokości 5,2 m w km 0+000-0+488,18 i 0+535,40-1+500 oraz 5,6 m w km 0+488,18-0+535,40;
b) Remont poboczy obustronnych w km 0+000-1+500 z destruktu bitumicznego szerokości 0,75 m;
c) Remont istniejącego przepustu pod koroną drogi w km 0+170 o średnicy 600 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnionego postępowania:Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Uzasadnienie faktyczne unieważnionego postępowania:
Przedmiotowe postępowanie miało być współfinansowane ze środków budżetu Gminy Sulmierzyce i wkładu własnego Powiatu Pajęczańskiego.
Stosownie do art. 310 pkt 1 ustawy, Zamawiający zawarł w ogłoszeniu o zamówieniu (sekcja VI.6.7.) informację, że „Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane”.
W trakcie prowadzonego postępowania, Zamawiający powziął informację, że na dzień otwarcia ofert środki nie zostały przyznane.
Wobec powyższego Zamawiający postanawia jak na wstępie.
Zamawiający dokonując czynności unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego korzysta ze swoich uprawnień przysługujących mu na podstawie art. 310 pkt 1 ustawy.
INNE PRZETARGI DZIAŁOSZYN
więcej: przetargi DZIAŁOSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.