eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup drobiu, mięsa i wędlin



Ogłoszenie z dnia 2021-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup drobiu, mięsa i wędlin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ŚW.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178664701

1.5.8.) Numer faksu: 178664702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka sektora finansów publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup drobiu, mięsa i wędlin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f5f87a0-0b5a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005272/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Zakup drobiu, mięsa, wedlin i ryb

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital2.rzeszow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej zapewnionych przez system obsługujący proces udzielania zamówień publicznych za
pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.2. System jest dostępny
pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści
dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.4.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się
komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie
dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.5. Za pośrednictwem
posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych
odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności:
przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.6.Oferta musi być podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Po prawidłowym
przekazaniu plików oferty wyświetlana jest informacja o pozytywnym przyjęciu oferty przez System.7.
W celu złożenia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest założyć w Systemie konto
użytkownika, jednocześnie wprowadzając do systemu swój podmiot. Ten użytkownik będzie pełnić rolę
administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w Systemie dostępna jest po kliknięciu przycisku
„Załóż konto”. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy, oraz złożenia oferty
dostępna jest w Systemie w zakładce E-learning.8. W zakresie nieuregulowanym Pzp lub niniejszą
SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają
w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020
r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakichmoże żądać zamawiający od wykonawcy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św.
Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów
􀀁􀀁 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
iod@szpital2.rzeszow.pl, telefonicznie nr tel. 17 86 64 500, listownie na adres Kliniczny Szpital
Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, kontakt
osobisty w siedzibie Szpitala
􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego;
􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019), dalej „ustawa Pzp”;
􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4l
at od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
􀀁􀀁 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
􀀁􀀁 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
􀀁􀀁 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP250/047/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1: Drób mrożony

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu
ilości przedmiotu zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego. Ilość zamówienia w
ramach prawa opcji podano w załączniku Nr 2 a,do SWZ - Opis przedmiotu Zamówienia. Prawo
opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach
realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest
złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z
prawa opcji w określonym przez niego zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad :
1) Cena
Wartość punktowa ceny jest liczona wg wzoru :
C n
Xc = ------------ x R x 100
C of
Gdzie:
Xc – wartość punktowa ceny
Cn – najniższa oferowana cena
Cof – cena oferty ocenianej
R – ranga
3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści
złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród
niepodlegających odrzuceniu ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2: Mięso i wędliny

4.2.6.) Główny kod CPV: 15131410-2 - Szynka

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15113000-3 - Wieprzowina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu
ilości przedmiotu zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego. Ilość zamówienia w
ramach prawa opcji podano w załączniku Nr 2 b,do SWZ - Opis przedmiotu Zamówienia. Prawo
opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach
realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy
nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest
złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z
prawa opcji w określonym przez niego zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad :
1) Cena
Wartość punktowa ceny jest liczona wg wzoru :
C n
Xc = ------------ x R x 100
C of
Gdzie:
Xc – wartość punktowa ceny
Cn – najniższa oferowana cena
Cof – cena oferty ocenianej
R – ranga
2) Jakość - oceniana będzie na podstawie dostarczonych próbek wg Parametrów oceny
organoleptycznej zamieszczonych w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Tabela oceny punktowej wg której dokonywana będzie ocena stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej
SIWZ.
Suma punktów uzyskanych w danym kryterium będzie stanowić podstawę matematycznego
porównania.
Wartość punktowa warunków technicznych jest liczona wg wzoru :
Jof
Xj = ------------ x R x 100
J n
Xj wartość punktowa jakość
J of – ilość punktów uzyskanych w kryterium jakość oferty ocenianej
J n – największa ilość punktów w kryterium jakość uzyskanych dla danego przedmiotu zamówienia
wśród złożonych ofert
R- ranga
3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści
złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród
niepodlegających odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wg Parametrów oceny organoleptycznej zamieszczonych w Załączniku nr 5 do SWZ.

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W przypadku wątpliwości co do zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym
w Załączniku nr 2 a, 2 b, do SWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy
odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ zastrzega prawo żądania próbek wszystkich zaoferowanych
wyrobów. Próbki zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy z wyjątkiem
pakietu nr 2 ( pozycje 1,2,10,11,12,13).

Uwaga:
Dotyczy Pakietu nr 2 Mięso i wędliny ( pozycja: 1, 2, 10, 11, 12,13)
W celu oceny jakościowej Zamawiający wymaga złożenia próbki oferowanego asortymentu.
Należy dostarczyć po 2 sztuki oferowanych produktów będących przedmiotem oferty (dotyczy w/w Pakietów i ich pozycji)
Do każdego produktu powinna być dołączona metryczka z danymi produktu, należy opisać (oznaczyć) której pozycji dotyczą.
Drób świeży, mięso i wędliny powinny być zapakowane VAC i zabezpieczone przed zepsuciem (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) – w wersji opakowania identycznej jak przewidziana dla drobiu, mięsa i wędlin dostarczanego w ramach umowy po wyborze oferty.
Zamawiający zastrzega, że próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcom w związku z ich użyciem podczas testowania.
Próbki składane są w celu dokonania oceny jakościowej i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 107 ust. 2 ustawy i nie będą podlegały uzupełnieniu.
W przypadku nie dostarczenia próbki do oceny jakościowej Wykonawca otrzyma 0 punktów w kryterium „Jakość”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku
przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – (wzór stanowi Załącznik nr 3C do SWZ);2) Odpis lub
informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast
dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w
innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2,
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod
przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Charakterystyki HACCP, oferowanego przedmiotu zamówienia– w języku polskim - potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2 do SIWZ. (Formularze cenowe). pakietu nr 3 (pozycje 1, 2, 10, 11, 12,13).
2. W przypadku wątpliwości co do zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym
w Załączniku nr 2 a, 2 b, do SWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy
odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ zastrzega prawo żądania próbek wszystkich zaoferowanych
wyrobów. Próbki zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy z wyjątkiem
pakietu nr 2 ( pozycje 1,2,10,11,12,13).

Uwaga:
Dotyczy Pakietu nr 2 Mięso i wędliny ( pozycja: 1, 2, 10, 11, 12,13)
W celu oceny jakościowej Zamawiający wymaga złożenia próbki oferowanego asortymentu.
Należy dostarczyć po 2 sztuki oferowanych produktów będących przedmiotem oferty (dotyczy w/w Pakietów i ich pozycji)
Do każdego produktu powinna być dołączona metryczka z danymi produktu, należy opisać (oznaczyć) której pozycji dotyczą.
Drób świeży, mięso i wędliny powinny być zapakowane VAC i zabezpieczone przed zepsuciem (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) – w wersji opakowania identycznej jak przewidziana dla drobiu, mięsa i wędlin dostarczanego w ramach umowy po wyborze oferty.
Zamawiający zastrzega, że próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcom w związku z ich użyciem podczas testowania.
Próbki składane są w celu dokonania oceny jakościowej i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 107 ust. 2 ustawy i nie będą podlegały uzupełnieniu.
W przypadku nie dostarczenia próbki do oceny jakościowej Wykonawca otrzyma 0 punktów w kryterium „Jakość”.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku wątpliwości co do zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym
w Załączniku nr 2 a, 2 b, do SWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy
odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ zastrzega prawo żądania próbek wszystkich zaoferowanych
wyrobów. Próbki zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy z wyjątkiem
pakietu nr 2 ( pozycje 1,2,10,11,12,13).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 2)
Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ.3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu
wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi
Załącznik nr 3A, 3B do SWZ. 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie
do jego reprezentowania nie wynika z właściwych rejestrów. Zamawiający wymaga przedłożenia
oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas
nieokreślony. Pełnomocnictwo powinno posiadać taką samą formę jak oferta, tj. w formie
elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6) Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów
występujących wspólnie zgodnie z zapisami rozdziału XVI pkt1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (np. lider konsorcjum). 2.
Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest
Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce
„Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.3. Pełnomocnictwo, o którym
mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób
upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej
Wykonawców. 4. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym
w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie
oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców
składających ofertę wspólną. 5. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest
również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie
zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak
Wykonawcy składający ofertę wspólną. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ, składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do
wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 4 - Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-10 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1 Zamawiający zaprosi do negocjacji 3 wykonawców, których oferty zostały najwyżej ocenione, z
zastrzeżeniem ust. 2. 2 Jeżeli liczba wykonawców, o których mowa w ust. 1 jest mniejsza niż 3,
Zamawiający kontynuuje postępowanie, prowadząc negocjacje z mniejszą liczbą wykonawców

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.