eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SP7, SP4, EKOLUDKI - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 - INSTALACJA C.O. I WENTYLACJI MECHANICZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SP7, SP4, EKOLUDKI - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 - INSTALACJA C.O. I WENTYLACJI MECHANICZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53ab5961-9d56-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SP7, SP4, EKOLUDKI - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 - INSTALACJA C.O. I WENTYLACJI MECHANICZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53ab5961-9d56-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007281/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Szkoła Podstawowa Nr 4 ( instalacja c.o. i wentylacja)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja realizowana z dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7662987,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 709204,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania a także wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla sal gimnastycznych szkoły, w ramach termomodernizacji istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 przy ul. prof. Władysława Szafera 2.
Inwestycja jest realizowana w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Sp7, SP4, Ekoludki” z dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przebudowa obejmuje instalację centralnego ogrzewania od istniejącego węzła cieplnego.
Wykonanie wentylacji realizowane będzie dla sali gimnastycznej dużej i małej, wyodrębnionych w przedmiotowym budynku.
Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym. Prace wewnętrzne w przestrzeniach użytkowanych przez dzieci należy prowadzić w okresie wakacyjnym oraz wolnym od zajęć, w uzgodnieniu z użytkownikiem tj. Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 4 w Ełku oraz Inwestorem zastępczym Zespół Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, z uwzględnieniem specyfiki działającego obiektu oraz niezbędnych terminów utrzymania ogrzewania – czynny obiekt szkolny.
b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
- Wykonanie robót rozbiórkowych instalacji c.o. i przegród budowlanych wraz z odwiezieniem i utylizacją;
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z odpowiednimi zabudowami rurociągów w miejscach istniejącej;
- Montaż osłon grzejnikowych;
- Wymiana rozdzielacza obiegów c.o. w węźle cieplnym;
- Odtworzenie powierzchni ścian w miejscu demontażu istniejących grzejników poprzez zagruntowanie, szpachlowanie ubytków oraz pomalowanie farbą zgodną z istniejącą;
- Demontaż i ponowny montaż istniejących zabudów, drabinek oraz mebli, niezbędnych do wymiany instalacji grzewczej, w odpowiednim ich poszanowaniu;
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej dużej i małej wraz z instalacją zasilająco-sterującą;
- Wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej oraz instalacji odgromowej dla potrzeb wentylacji sal gimnastycznych;
- Wykonanie osłon nagrzewnic wg dokumentacji;
- Odtworzenie ścian i uszczelnienie dachu po wykonaniu instalacji wentylacji;
- Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, armatury, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych;
- Uprzątnięcie terenu i obiektu po wykonaniu prac budowlanych.
- zamontować zabezpieczenie wandaloodporne z blokadą regulacji dla głowic termostatycznych w pomieszczeniach przewidzianych dla dzieci tj. sal lekcyjnych, szatni, korytarzy, pracowni, pom. sanitarnych i sportowych.
- zastosować wersję higieniczną dla grzejników stosowanych w pomieszczeniach kuchennych;
- wykonać zabudowę leżaka C.O. w zakresie szatni dla dzieci w piwnicy obiektu (pomieszczenia PIW11, PIW12, PIW13, PIW29). Zabudowę wykonać w postaci ścianki osłonowej z pustaka gr.8cm i wysokości do 50cm z jej otynkowaniem i pomalowaniem od str. widocznej oraz wykonać przykrycie zabudowy płytą meblową grubości min.25mm i szerokości do 50cm. Wykonać rewizje przy każdym z pionów c.o.
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- dokumentacja powykonawcza instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- oświadczenie kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów wraz z kartami gwarancyjnymi urządzeń,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych;
b) przekazać materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania;
c) zabezpieczyć wnętrza szkoły w zakresie prac, przed uszkodzeniem i nadmiernym zabrudzeniem;
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji;
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.

1.3. Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają projekty techniczne i SST p.n.: WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU SP NR4” oraz „WENTYLACJA MECHANICZNA W SALI GIMNASTYCZNEJ SP4”.

1.4 W skład dokumentacji projektowej wchodzi:
a) Projekt techniczny „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
b) Projekt techniczny „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST4 - „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST2, ST3 - „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
e) Przedmiar robót „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
f) Przedmiar robót „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu i uzyskać zgodę na ich zastosowanie w formule wniosku materiałowego.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.

2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

43322000-6 - Urządzenia do demontażu

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562456,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1709700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562456,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Eko-Partner Leszek Wądołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790146520

7.3.3) Ulica: Raczkowska 27

7.3.4) Miejscowość: Raczki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-420

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 562456,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.