eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu komunalnego ZKZL sp. z o.o. tj. wodomierzy zimnej i/lub ciepłej wody oraz podzielników ciepła lub liczników ciepła w podziale na IV części"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu komunalnego ZKZL
sp. z o.o. tj. wodomierzy zimnej i/lub ciepłej wody oraz podzielników ciepła lub liczników ciepła w podziale na IV części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 614158800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu komunalnego ZKZL
sp. z o.o. tj. wodomierzy zimnej i/lub ciepłej wody oraz podzielników ciepła lub liczników ciepła w podziale na IV części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57c9d9d7-9f7c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079917/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana wodomierzy w budynku komunalnym na os. Powstańców Warszawy 9d-j w Poznaniu (250 szt. wodomierzy, w tym 125 szt. zimnej i 125 szt. wodomierzy ciepłej wody).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

38550000-5 - Liczniki

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

65500000-8 - Odczyty liczników

4.5.5.) Wartość części: 61162,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana wodomierzy w budynkach komunalnych przy ul. Nadolnik 13,14,16,17, św. Michała 19-21-23, św. Michała 25-27-29, Szczepankowo 72 oraz Garncarskiej 3 w Poznaniu (łącznie 356 szt. Wodomierzy) *z zastrzeżeniem kompatybilności wodomierzy z programem Zamawiającego do odczytu tych urządzeń tj. Hydrolink/Inkasent.

Zastrzeżenie kompatybilności wodomierzy/ciepłomierzy z programem Zamawiającego do odczytu tych urządzeń tj. Hydrocalc /Hydrolink/Inkasent jest zastosowany do części zasobu nieruchomości, w którym Zamawiający sam dokonuje czynności odczytu i rozliczeń. Zamawiający dysponuje systemami ww. i zamontowane urządzenia muszą być kompatybilne z systemem odczytu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

38550000-5 - Liczniki

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

65500000-8 - Odczyty liczników

4.5.5.) Wartość części: 87095,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana wodomierzy i podzielników ciepła w budynku komunalnym przy
ul. Chłapowskiego 13-14 w Poznaniu (100 szt. podzielników ciepła oraz 80 szt. wodomierzy w tym 40 szt. wodomierzy wody ciepłej i 40 szt. wodomierzy wody zimnej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

38550000-5 - Liczniki

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

65500000-8 - Odczyty liczników

4.5.5.) Wartość części: 26397,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana liczników ciepła w budynkach komunalnych przy ul. Nadolnik 13,14,15,16,17 w Poznaniu (164 szt. liczników ciepła) *z zastrzeżeniem kompatybilności liczników ciepła z programem Zamawiającego do odczytu tych urządzeń tj. Hydrocalc/Inkasent.

Zastrzeżenie kompatybilności wodomierzy/ciepłomierzy z programem Zamawiającego do odczytu tych urządzeń tj. Hydrocalc /Hydrolink/Inkasent jest zastosowany do części zasobu nieruchomości, w którym Zamawiający sam dokonuje czynności odczytu i rozliczeń. Zamawiający dysponuje systemami ww. i zamontowane urządzenia muszą być kompatybilne z systemem odczytu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

38550000-5 - Liczniki

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

65500000-8 - Odczyty liczników

4.5.5.) Wartość części: 78695,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49045,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67945,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49045,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energosystem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830013975

7.3.3) Ulica: ul. Nieszawska 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-021

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49045,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69840,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112133,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69840,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energosystem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830013975

7.3.3) Ulica: ul. Nieszawska 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-021

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69840,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22309,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22309,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22309,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energosystem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830013975

7.3.3) Ulica: ul. Nieszawska 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-021

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22309,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87293,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112090,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87293,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energosystem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830013975

7.3.3) Ulica: ul. Nieszawska 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-021

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87293,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.