eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Urządzenie terenu pod Rodzinne Ogródki Działkowe w Ryni" przy ul. Polnej



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Urządzenie terenu pod Rodzinne Ogródki Działkowe w Ryni” przy ul. Polnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Urządzenie terenu pod Rodzinne Ogródki Działkowe w Ryni” przy ul. Polnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdebc898-b0f4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 „Urządzenie terenu pod Rodzinne Ogródki Działkowe w Ryni” przy ul. Polnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105856

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/12/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z przygotowaniem terenu na którym powstać mają Rodzinne Ogródki Działkowe.
Teren aktualnie jest pastwiskiem. Od strony północnej teren ograniczony drogą gruntową- ul. Polną.
Od strony południowej i wschodniej teren graniczy z rowem melioracyjnym.
Wzdłuż ulicy Polnej przebiegać będzie zasilanie w energię elektryczną. Przyłącze na wysokości projektowanego terenu działek.
Przewidywane jest wykonanie studni wywierconej i rozprowadzenie od niej sieci do wszystkich działek.
Drzewa duże, o odwodzie powyżej 50 cm na wysokości 5 cm nad ziemią, pozostają nienaruszone.
I. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) geodezyjne wytyczenie terenu działek,
2) geodezyjne wytyczenie w terenie wszystkich działek rodzinnych w nowotworzonym ROD,
3) wykonanie ogrodzenia zewnętrznego całego terenu - z dwoma bramami wjazdowymi,
4) wykonanie ogrodzenia poszczególnych działek ogrodowych - z furtką i tabliczką numerową,
5) wykonanie lokalnego ujęcia wody (studni wierconej) z doprowadzeniem przyłączy do każdej działki,
6) wykonanie przyłącza sieci energetycznej wraz z doprowadzeniem przyłączy do każdej działki,
7) wykonanie oświetlenia terenu,
8) wykonanie zjazdów i alejek ogrodowych zapewniających dojście do każdej działki,
9) wykonanie miejsc postojowych dla 16 pojazdów samochodowych,
10) wykonanie nasadzeń drzew owocowych - 36 szt,
11) obsianie terenu działek trawą,
12) wykonanie obudowy ujęcia wody i hydroforni,
13) zapewnienie dojazdu do nowotworzonego ROD,
14) wykonanie dokumentacji powykonawczej obrazującej wykonane roboty.
II. W zakresie robót do wykonania znajdują się wszystkie prace, jakie należy wykonać, aby wykonane
elementy spełniały zakładaną funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej,
przepisów prawa budowlanego, sztuki ogrodniczej nawet, jeśli nie były oddzielnie opisane
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wraz z usunięciem wszelkich wad i usterek
związanych z wykonaniem robót.
III. W ciągu 7 dni od podpisania umowy, Wykonawca ma obowiązek wykonania harmonogramu
rzeczowo-finansowego, obrazującego całość robót. Harmonogram będzie podstawą oceny postępu
robót i dokonywania rozliczeń finansowych.

2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane z m.in.: robotami ziemnymi, robotami drogowymi, robotami sanitarnymi, elektrycznymi, budową ogrodzeń, itp.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2864245,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2937632,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2864245,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PROBUD s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROBUD" Barbara Zbińkowska, Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe " PROBUD " Sławomir Zbińkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8371414119

7.3.3) Ulica: Władysławów 11 A

7.3.4) Miejscowość: Władysławów 11 A

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2864245,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.