Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00105856/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Urządzenie terenu pod Rodzinne Ogródki Działkowe w Ryni” przy ul. Polnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Urządzenie terenu pod Rodzinne Ogródki Działkowe w Ryni” przy ul. Polnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdebc898-b0f4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 „Urządzenie terenu pod Rodzinne Ogródki Działkowe w Ryni” przy ul. Polnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/12/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z przygotowaniem terenu na którym powstać mają Rodzinne Ogródki Działkowe.
Teren aktualnie jest pastwiskiem. Od strony północnej teren ograniczony drogą gruntową- ul. Polną.
Od strony południowej i wschodniej teren graniczy z rowem melioracyjnym.
Wzdłuż ulicy Polnej przebiegać będzie zasilanie w energię elektryczną. Przyłącze na wysokości projektowanego terenu działek.
Przewidywane jest wykonanie studni wywierconej i rozprowadzenie od niej sieci do wszystkich działek.
Drzewa duże, o odwodzie powyżej 50 cm na wysokości 5 cm nad ziemią, pozostają nienaruszone.
I. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) geodezyjne wytyczenie terenu działek,
2) geodezyjne wytyczenie w terenie wszystkich działek rodzinnych w nowotworzonym ROD,
3) wykonanie ogrodzenia zewnętrznego całego terenu - z dwoma bramami wjazdowymi,
4) wykonanie ogrodzenia poszczególnych działek ogrodowych - z furtką i tabliczką numerową,
5) wykonanie lokalnego ujęcia wody (studni wierconej) z doprowadzeniem przyłączy do każdej działki,
6) wykonanie przyłącza sieci energetycznej wraz z doprowadzeniem przyłączy do każdej działki,
7) wykonanie oświetlenia terenu,
8) wykonanie zjazdów i alejek ogrodowych zapewniających dojście do każdej działki,
9) wykonanie miejsc postojowych dla 16 pojazdów samochodowych,
10) wykonanie nasadzeń drzew owocowych - 36 szt,
11) obsianie terenu działek trawą,
12) wykonanie obudowy ujęcia wody i hydroforni,
13) zapewnienie dojazdu do nowotworzonego ROD,
14) wykonanie dokumentacji powykonawczej obrazującej wykonane roboty.
II. W zakresie robót do wykonania znajdują się wszystkie prace, jakie należy wykonać, aby wykonane
elementy spełniały zakładaną funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej,
przepisów prawa budowlanego, sztuki ogrodniczej nawet, jeśli nie były oddzielnie opisane
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wraz z usunięciem wszelkich wad i usterek
związanych z wykonaniem robót.
III. W ciągu 7 dni od podpisania umowy, Wykonawca ma obowiązek wykonania harmonogramu
rzeczowo-finansowego, obrazującego całość robót. Harmonogram będzie podstawą oceny postępu
robót i dokonywania rozliczeń finansowych.
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane z m.in.: robotami ziemnymi, robotami drogowymi, robotami sanitarnymi, elektrycznymi, budową ogrodzeń, itp.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2864245,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2937632,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2864245,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PROBUD s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROBUD" Barbara Zbińkowska, Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe " PROBUD " Sławomir Zbińkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8371414119
7.3.3) Ulica: Władysławów 11 A
7.3.4) Miejscowość: Władysławów 11 A
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2864245,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja istniejącego boiska o nawierzchni bitumicznej na boisko sportowe do piłki nożnej o nawierzchni bezpiecznej przy Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Stargardzie.
- "Turystka szansa rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Warta w m. Czechów - Etap II"
- Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych
- Modernizacja budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Łapczynie.
- Przebudowa placu zabaw w Parku Tysiąclecia w Chojnicach na działce o nr ewid. 1752/153
- Budowa placu zabaw w sołectwie Olszowiec
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.