Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158958/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
- 2021/BZP 00174789/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-08
- 2022/BZP 00161643/01 - Wynik z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa Domu Studenckiego nr 1 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów epidemiologicznych i technicznych - III etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327847
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 78
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 12 6831052
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166835
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00158958/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
doświadczenie kierownika budowy
Po zmianie:
doświadczenie kierowników budowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy mogą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) Przewiduje się dopuszczenie zmian w następującym zakresie:
1) Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. Każdorazowo na taką zmianę musi wyrazić zgodę projektant sprawujący nadzór autorski,
2) Osób przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie,
3) Podwykonawcy: jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy.
4) Zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:
a) konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę,
b) wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia,
c) konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub materiałów,
5) Terminów realizacji przedmiotu zamówienia (w tym terminów pośrednich wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 2 ust. 6 pkt 1, gdy jest ona spowodowana:
a) epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,
b) warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych. (np. intensywne opady, powodzie),
c) koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
d) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
e) Koniecznością uzyskania wymaganych decyzji i pozwoleń niezbędnych do pozwolenia na użytkowanie obiektu.
6) Nieznacznego zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy (o maksymalnie 10% wartości umowy), ustalonego wg kosztorysu ofertowego,
w szczególności w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących ograniczenie środków finansowych z powodów niezależnych od Zamawiającego,
7) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),
e) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy Zamawiający dopuszcza waloryzację wynagrodzenia po upływie 12 miesięcy
8) Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, w zakresie minimalnej wartości prac do wykonania do końca listopada 2021
Szczegółowe zapisy reguluje projekt umowy
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy mogą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) Przewiduje się dopuszczenie zmian w następującym zakresie:
a) Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, (...)
b) Osób przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie,
c) Podwykonawcy: jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy.
d) Zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:
1) konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę,
2) wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia,
3) konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub materiałów,
e). Terminów realizacji przedmiotu zamówienia (w tym terminów pośrednich wynikających z harmonogramu rzeczowo- finansowego, o którym mowa w § 2 ust. 6 pkt 1, gdy jest ona spowodowana:
1) epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, (...)
2) warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych. (...)
3) koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
4) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
5) Koniecznością uzyskania wymaganych decyzji i pozwoleń niezbędnych do pozwolenia na użytkowanie obiektu.
f). Nieznacznego zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy (do maksymalnie 10% wartości umowy) (...), wyłączenia zakresu części prac, w szczególności w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących ograniczenie środków finansowych z powodów niezależnych od Zamawiającego,
g). zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług ,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, (...),
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, (...),
5) waloryzacji – w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy po upływie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy, jeśli zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy będzie wyższa niż 5% - przy założeniu że wysokość średniorocznego wskaźnika cen produkcji budowlano-montażowej ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS o wyniesie co najmniej 5%.
- na zasadach i w sposób określony poniżej, jeżeli zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
h). Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 2 ust. 6 pkt 1, w zakresie minimalnej wartości prac do wykonania do końca listopada 2021 – w przypadku jeżeli środki te na podstawie zgody Ministerstwa E i N lub aktu prawnego będą mogły być wykorzystane w 2022 r.
Szczegółowe zapisy reguluje projekt umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-08 10:00
Po zmianie:
2021-09-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-08 10:30
Po zmianie:
2021-09-13 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-07
Po zmianie:
2021-10-12
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi spedycyjne w zakresie transportu drogowego na terytorium Polski samochodami o ładowności do 24 ton dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - ICIMB
- Opracowanie dokumentacji projektowej przywrócenia funkcjonalności wiaduktu drogowego w ciągu ulic Opolska-Lublańska nad al. 29 Listopada w Krakowie.
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie budowy zewnętrznego szybu windy osobowej w budynkach przy ul. Borkowskiej 27 i ul. Borkowskiej 29 w Krakowie.
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (6 części) - edycja 7/24
- PRZEBUDOWA STACJI SPRĘŻAREK POWIETRZA MEDYCZNEGO ORAZ STACJI POMP PRÓŻNIOWYCH W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP I
- Zmiana aranżacji pomieszczeń szatni z zapleczem higieniczno-sanitarnym szatni nr 1 i 2
- Remont schodów wejściowych oraz wykonanie robót remontowo - budowlanych wraz z robotami instalacyjnymi w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Wykonanie prac modernizacyjnych toalety damskiej na parterze przy Dużej Scenie Teatru Śląskiego im. St. Wyspiańskiego w Katowicach
- MODERNIZACJA SZATNI I ZAPLECZA SANITARNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ W STRADOMI WIERZCHNIEJ
- Przebudowa i dostosowanie budynku szkoły podstawowej w Liskowie w celu spełnienia wymogów przeciwpożarowych
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.