eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przedecz › Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy
59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEDECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Przedecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-635

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przedecz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedecz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy
59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1224d4dd-ba26-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033004/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łacznej mocy 59 kW na potrzeby oczyszczalni ścieków w Przedczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118331/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGWI.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430370,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu.
Adres inwestycji : Przedsięwzięcie realizowane będzie na działkach nr 29, 45, 46, 34, 35, 36, 37 oraz działkach 33 i 38 obręb 0001 Przedecz jednostka ewidencyjna: 300911_4 Gmina Przedecz 62-635 Przedecz.
CPV: 09331200-0; 09332000-5; 45261215-4; 45233220-7

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia pn. Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy
59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu obejmuje:
- przygotowanie terenu,
- wykonanie przyłączy,
- zakup i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem.
- uzyskanie mocy z jednej instalacji minimum 29,5 kWp. Łącznie z dwóch instalacji uzyskana moc musi wynosić minimum 59 kWp i maksimum 59,9 kWp na i będzie przeznaczona na potrzeby funkcjonowania Oczyszczalni Ścieków,
- zakup i montaż monitoringu,
- modernizację oświetlenia i ogrodzenia terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
I. Dwie Instalacje fotowoltaiczne o łącznej mocy 59 kWp:
1. Wykonanie dwóch kompletnych, odrębnych Instalacji fotowoltaicznych o mocy docelowej minimum 29,5 kWp każda. Instalacje należy zamontować na gruncie na wskazanych
w dokumentacji lokalizacjach, na odpowiednich stelażach dedykowanych pod instalacje fotowoltaiczne. Jako źródło energii odnawialnej zastosowane w obydwu instalacjach zostaną moduły fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy minimum 500 Wp każdy. Zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotowych instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie. Instalacje obejmują w szczególności: dobór i montaż modułów paneli fotowoltaicznych, konstrukcji, minimum dwóch falowników, przewodów, połączeń kablowych, zabezpieczeń i pozostałych elementów wchodzących w skład kompletnej instalacji PV, dwa odrębne podłączenia do sieci energetycznej do dwóch odrębnych liczników, zgłoszenie zakończenia i odbioru instalacji w Zakładzie Energetycznym, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkie wymagane prawem uzgodnienia i pozwolenia. W zakres zadania wchodzi uruchomienie Instalacji
i uzyskanie niezbędnych dokumentów umożliwiających użytkowanie Instalacji.
Zadanie obejmuje także dostawę oraz instalację i konfigurację systemu monitoringu instalacji fotowoltaicznych, dzięki któremu możliwe będzie kontrolowanie funkcjonowania instalacji i podawanie wyników pracy instalacji.
Wymagane minimalne warunki gwarancji dla każdej Instalacji:
– Panele fotowoltaiczne– gwarancja producenta minimum 10 lat na produkt, gwarancja sprawności po pierwszym roku pracy w wysokości min. 97% mocy nominalnej, gwarancja rocznego spadku mocy nie większego niż 0,6%. Gwarancja wydajności na moc powyżej 80 % mocy wyjściowej– minimum 25 lat.
- Gwarancja - minimum 36 miesięcy na prace montażowe.
- Inwerter/ falownik - gwarancja producenta minimum 10 lat na produkt i gwarancja minimum 36 miesięcy na prace montażowe,
- Zabezpieczenie przyłącza - gwarancja na prace montażowe minimum 36 miesięcy,
- Przewód przyłączeniowy - gwarancja na prace montażowe minimum 36 miesięcy,
- System montażowy i konstrukcja- gwarancja na system montażowy i konstrukcję minimum 12 lat oraz gwarancja na prace montażowe minimum 36 miesięcy,
- Budowa łącza instalacji PV- gwarancja na prace montażowe minimum 36 miesięcy.

Zamawiający informuje, że opomiarowanie energii na oczyszczalni ścieków odbywa się za pomocą dwóch odrębnych liczników (przyłączy):
Moc przyłączeniowa przyłącza nr 1 - 30 kW
Moc przyłączeniowa przyłącza nr 2 - 32,5 kW
Instalacje fotowoltaiczne będą wytwarzać energię przeznaczoną na potrzeby funkcjonowania obiektu Oczyszczalni Ścieków. Projekt zakłada podłączenie odrębnie każdej instalacji do licznika jej przypisanego.

II. Przygotowanie terenu pod budowę instalacji - Droga dojazdowa do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków:
1. Wykonanie przebudowy uszkodzonego przepustu ø 40 pod drogą dojazdową do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków.
2. Wykonanie remontu uszkodzonej nawierzchni asfaltowej na drodze dojazdowej
do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków.
3. Odnowę nawierzchni asfaltowej poprzez ułożenie warstwy ścieralnej gr 5 cm z betonu asfaltowego AC 8S.
4. Wykonanie uzupełnienia (umocnienia) poboczy warstwą kruszywa naturalnego 0,075/32 mm (pospółka) stabilizowanego mechanicznie – warstwa o średniej grubości 5 cm na drodze dojazdowej do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków.
5. Oczyszczenie i odmulenie rowu przydrożnego służącego do odwodnienia dróg do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków.
6. Zamontowanie szlabanu w km 0+004 ograniczającego wjazd nieuprawnionych pojazdów na teren instalacji fotowoltaicznych zlokalizowanych na oczyszczalni ścieków.

III. Przygotowanie terenu pod budowę instalacji - Drogi wewnętrzne do zapewnienia dostępności do instalacji fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków:
1. Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni asfaltowej z nadaniem spadku nawierzchni w kierunku istniejącego rowu. (miejsce oznaczono na planie sytuacyjnym ).
2. Odnowę nawierzchni asfaltowej poprzez ułożenie warstwy ścieralnej gr 5 cm z betonu asfaltowego AC 8S.
3. Przebrukowanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej przy budynku socjalno-warsztatowym na terenie instalacji fotowoltaicznych na oczyszczalni ścieków - chodnik zaniżony po ułożeniu nawierzchni asfaltowej.
4. Humusowanie terenu z obsianiem trawą przy grub. warstwy humusu 5 – 10 cm

IV. Pozostałe prace konieczne do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i ujęcia w kosztorysie ofertowym a nie ujęte w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ:
1. Montaż 3 opraw oświetleniowych punktowych o mocy maksymalnie 40 W każda na istniejących słupach oświetleniowych. Zadanie obejmuje także przeniesienie jednego słupa oświetleniowego z okablowaniem z ronda w okolice budynku na terenie Oczyszczalni. Odległość ok. 25 mb.
Oprawy oświetleniowe typu LED o charakterystyce ulicznej muszą charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż:
1) Oprawy winny posiadać II klasę ochronności,
2) Oprawy winny być w kolorze ciemno szarym lub grafitowym,
3) Obudowy opraw winny być wykonane jako ciśnieniowy odlew aluminiowy,
4) Stopień ochrony przed wnikaniem pyłu i wody dla opraw nie mniejszy niż IP66,
5) Klosz opraw wykonany z hartowanego szkła,
6) Odporność opraw na udary na poziomie nie mniejszym niż IK09
7) Oprawy winny być wyposażone w zewnętrzny radiator rozpraszający ciepło emitowane przez diody LED, którego konstrukcja umożliwi swobodne odprowadzanie wody i brudu osadzającego się na oprawie - dopuszcza się tylko rozwiązania z chłodzeniem pasywnym,
8) Uchwyt mocujący oprawy powinien umożliwiać montaż oprawy na słupie lub wysięgniku o średnicy od 42mm do 60mm oraz regulację pochylenia oprawy w zakresie niemniejszym niż od -10° do +10°,
9) Oprawy powinny posiadać trwałość użytkową co najmniej 100 000 godzin pracy, przy zachowaniu strumienia świetlnego na poziomie nie mniejszym niż 90% strumienia nominalnego (L90),
10) Oprawy winny umożliwiać dostęp do ich wnętrza bez użycia narzędzi, nie dopuszcza się stosowania śrub z nakrętkami motylkowymi itp. wszelkie elementy służące do zamykania opraw winny być wykonane ze stali nierdzewnej lub materiału z którego wykonany jest korpus oprawy, dopuszcza się zastosowanie śrub ze stali nierdzewnej ale zlokalizowanych od dołu oprawy tak aby uniemożliwić gromadzenie się wody lub zanieczyszczeń,
11) Minimalny zakres temperatury otoczenia pracy opraw od -30°C do +35°C,
12) Zasilacze opraw oraz panele LED winny być wyposażone w czujniki termiczne zabezpieczające zasilacz oraz panel LED przed przegrzaniem,
13) Panele LED opraw winny być wyposażone w kostki przyłączeniowe, które w razie awarii powinny umożliwiać ich szybką wymianę,
14) Panele LED winny być wyposażone w czujniki termiczne zabezpieczające panele przed przegrzaniem,
15) Wszystkie elementy oprawy między innymi: zasilacze, moduły zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, elementy pozwalające na komunikację oprawy z systemem zarządzania, winny być zintegrowane z oprawą,
16) Ochrona przed przepięciami minimum 6kV,
17) Wszystkie oprawy uliczne montowane w ramach przedmiotu umowy winny pochodzić od jednego producenta z jednej rodziny/serii opraw tzn. muszą być tego samego typu, dopuszcza się zróżnicowanie wielkości opraw wynikającą z ich różnej mocy.
18) Oprawy należy zasilić przewodami typu YKY2x2,5mm2 450/750V.
19) Załączanie opraw za pomocą czujników zmierzchu.
2. Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego z 1 kamerą z wykonaniem schematu instalacji. Zainstalowany system monitoringu wizyjnego ma zapewnić ochronę obiektu poprzez ciągły zapis obrazu z kamery przemysłowej obejmującej swym zasięgiem instalacje fotowoltaiczne. Zapis obrazu powinien być możliwy również w momencie zaniku napięcia ze stałej linii energetycznej. Obraz z kamery zapisany na dysku rejestratora powinien być archiwizowany przez minimum 14 dni. Urządzenie zamontowane w ramach systemu monitoringu nie musi posiadać dostępu do Internetu.
Uwaga ! Zamawiający informuje, że „Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 59 kW na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Przedczu” będzie prowadzona na terenie funkcjonującego Obiektu, gdzie na co dzień prowadzona jest działalność oczyszczania ścieków. Na terenie obiektu w trakcie prac będą przebywać
i przemieszczać się pracownicy, wobec czego należy tak dostosować prace, zabezpieczenie terenu, oznaczenie terenu budowy z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie Oczyszczalni Ścieków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560008,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1138980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560008,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661004943

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 200

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dwie Instalacje PV obręb Przedecz. dz. nr 37, 38 - moc I - 29,7 kW i moc II - 29,8 kW, Firma : EPROSUMENT S.A. , ul. Grunwaldzka 207/7, 85-451 Bydgoszcz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560008,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres gwarancji i rękojmi dla robót budowlanych i prac montażowych : 72 -m-ce.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.