Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105569/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Przebudowa stacji uzdatniania wody w Zawitale wraz z instalacją fotowoltaiczną ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowodwór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowodwór 71A
1.5.2.) Miejscowość: Nowodwór
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-503
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowodwor.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowodwor-ebiuletyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ugnowodwor.e-biuletyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Przebudowa stacji uzdatniania wody w Zawitale wraz z instalacją fotowoltaiczną ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01f084c4-b0e2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044628/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa Stacji uzdatniania wody w Zawitale
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105569/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP 271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową stacji uzdatniania wody w Zawitale, który będzie realizowany w ramach projektu „ Przebudowa stacji uzdatniania wody w Zawitale wraz z instalacją fotowoltaiczną”
• Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych z powodu że zamówienie stanowi jedną całości jako SUW, a zamówienie może wykonać większość firm działających na rynku.
• „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Zawitale wraz z instalacją fotowoltaiczną”, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i przedmiarem robót obejmująca między innymi:
• uzyskanie wszystkich pozwoleń na realizację i innych niezbędnych uzgodnień; opracowanie i uzgodnienie kompletnej dokumentacji technicznej wykonania kompleksowej przebudowy i automatyzacji stacji uzdatniania wody w warunkach specjalnych- czynnego obiektu z niezbędnymi urządzeniami i instalacjami technologicznymi ASUW oraz koniecznymi modernizacjami.
⦁ wymiana stolarki okiennej, drzwiowej ,docieplenia, przebudowa pomieszczeń
zaplecza;
• wykonanie kompletnych instalacji technicznych ;
• wymiana poszycia dachu, posadzek
• wykonanie i montaż układu napowietrzania sprężarki, aerator
• wykonanie i montaż układu filtracji,min.3 automatyczne filtry odżelaziająco- odmanganiające;
• montaż zestawu do płukania filtrów powietrzem i wodą,
• montaż urządzeń do dezynfekcji,
• wykonanie i montaż pompowni II0,
• wykonanie niezbędnego orurowania i armatury,
• montaż instalacji osuszania powietrza,
• montaż instalacji ogrzewania;
• wykonanie rozdzielnicy głównej zasilająco-sterowniczej przystosowanej do współpracy z
wolnostojącym agregatem prądotwórczym i automatycznym rozruchem,
• wykonanie instalacji zasilających do urządzeń technologicznych,
• wykonanie instalacji sterowniczych i sygnalizacyjnych do urządzeń technologicznych,
• wykonanie i montaż urządzeń związanych z monitoringiem i przesyłem danych,
• wykonanie instalacji przeciwprzepięciowych i AKPiA, wykonanie instalacji
odgromowej;
• zbiornika wody czystej o pojemności czynnej V = 100 m3,
• przebudowa ,remont istniejącego zbiornika wyrównawczego wody czystej;
• przebudowa odstojnika popłuczyn z modernizacją odprowadzenia/częściowy drenaż/,
• przebudowa szachtów 2 studni głębinowych,wymiana agregatów,obudowa termiczna
• bezodpływowego neutralizatora ścieków z chlorowni;
• rurociągów zewnętrznych,wymiana i przebudowa
• opomiarowanie/komora na rozgałęzieniu/ dostaw wody-kontrolne, z przekazem zdalnym;
• sieci elektrycznych i sterujących, odgromowych i przeciwprzepięciowych,
• oświetlenia/ dodatkowe/ terenu SUW ,
• ogrodzenia terenu SUW,
• drogi wewnętrznej na terenie SUW,
• urządzenie otoczenia,zieleni ,zagospodarowanie strefy ochrony bezpośredniej
• agregatu prądotwórczego/kontenerowego/ , w obudowie zapewniającej odpowiednie
warunki (całorocznie) dla agregatu z automatycznym rozruchem;
• monitoring kontrolny zużycia i ochronny stacji wodociągowej ,synchronizacja pracy
SUW.
• fotowoltaiczna instalacja 20 kWp-zasilania elektrycznego ASUW zgodnie z projektem
przyłączenia.
⦁ wyposażenie w podstawowy sprzęt laboratoryjny jakości wody i eksploatacyjny-smochód techniczny ze sprężarką przewożna .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232460-4 - Roboty sanitarne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niezgodność pomiędzy zamieszczonym ogłoszeniem a SWZ polegająca na tym, że w ogłoszeniu nie dopuszczono składania ofert częściowych, a w SWZ dopuszczono składanie ofert częściowych co spowodowało złożenie ofert częściowych i do całości zadania. W PFU nie zamieszczono szczegółowego opisu samochodu technicznego co uniemożliwiło wykonanie prawidłowej wyceny tej pozycji. Postępowanie zostało obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie podpisania umowy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3461097,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9984525,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Świadczenie usług informatycznych dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.