eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Remont kanału ciepłowniczego między budynkami 31 a 34 na terenie JW. w Suwałkach".



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont kanału ciepłowniczego między budynkami 31 a 34 na terenie JW. w Suwałkach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojsko

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont kanału ciepłowniczego między budynkami 31 a 34 na terenie JW. w Suwałkach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b57e0dd-b190-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018652/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont kanału ciepłowniczego między budynkami 31 a 34 na terenie JW w Suwałkach

1.1.3 Remont kanału ciepłowniczego między budynkami 31 a 34 na terenie JW w Suwałkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106390/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 29/W1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest wymiana rur: zasilających c.o. oraz ciepłej wody . Istniejące rury centralnego ogrzewania są w złym stanie technicznym, mocno skorodowane. Występujące awarie powodują przerwy w ogrzewaniu bud. nr 32, 33 i 34.
Planuje się wykonanie:
- zasilania i powrotu centralnego ogrzewania podwójnymi rurami preizolowanymi : średnicy
50+50/200 PN6 grubość ścianki rur 3,6mm oraz 25+25/125 PN6
- zasilania i powrotu ciepłej wody użytkowej podwójnymi rurami ocynkowanymi
preizolowanymi : średnicy 25+25/125 PN6 oraz 20+20/110 PN6.
Zakres przewidzianych robót konserwacyjno – naprawczych obejmuje:
 Odkopanie kanału,
 Rozebranie kanału prefabrykowanego , demontaż rur oraz zaworów,
 Rozebranie elementów betonowych, załadowanie, wywiezienie oraz
zagospodarowanie odpadów,
 Montaż rurociągów oraz kolan łukowych c.o. z rur podwójnych preizolowanych
o średnicy 50+50/200 PN6, grubość ścianki rur 3,6mm oraz 25+25/125 PN6
 Montaż rurociągów oraz kolan łukowych ocynkowanych ciepłej wody z rur podwójnych preizolowanych o średnicy 25+25/125 PN6 oraz 20+20/110 PN6
 Montaż: zaworów zaporowych, odwodnienia i odpowietrzenia rurociągów o śr. 50
i 25 mm,
 Płukanie sieci, próby szczelności oraz uruchomienie sieci cieplnej,
 Wykonanie podsypki filtracyjnej z piasku oraz podłoża,
 Zasypanie kruszywem , zagęszczenie oraz oznakowanie trasy rurociągu,
 Ręczne rozrzucenie ziemi oraz siew trawy, przesadzenie drzew i krzewów,
 Demontaż oraz montaż drewnianej altanki – palarni,
 Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej oraz powtórne jej wbudowanie (kolizja
z kanałem),
 Rozebranie nawierzchni dróg z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz jej uzupełnienie (kolizje z kanałem),
 Wykonanie zamurowania oraz tynków po przejściach rur preizolowanych,
 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej z naniesieniem zmian na mapy zasadnicze w RZI Olsztyn

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641983,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IZOTERM s.c. Usługi Instalacyjne Michał Piotr Mostowski Lidia Władysława Mostowska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Michał Piotr Mostowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8440019092

7.3.3) Ulica: Lidia Władysława Mostowska

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.