eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie w 2022 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie w 2022 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 25 B

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-907

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 532-50-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bm-bytom.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie w 2022 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec34a141-5ce9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001761/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sprzątanie - utrzymanie porządku i czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-PN-64/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1 – 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30, których wykaz adresowi stanowi Załącznik Nr 1.1. do SWZ:
1) Zadanie I
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 16.012,65 m2 ( w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 6.542,26 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.253,15 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity).
2) Zadanie II
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 620,20 m2
(w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 251,93 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 733,41 m2.
3) Zadanie III
Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady typu KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 47482,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości
w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 – 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, których wykaz adresowy stanowi Załącznik Nr 1.2. do SWZ:
1) Zadanie I
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 21.958,58 m2 ( w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 7.335,85 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 838,08 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity).
2) Zadanie II
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.745,23 m2
(w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 1.066,05 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 4.202,46 m2.
3) Zadanie III
Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady typu KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 98961,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości
w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 – 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, których wykaz adresowy stanowi Załącznik Nr 1.3. do SWZ:
1) Zadanie I
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 22.694,76 m2 ( w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 9.730,89 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 979,00 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity).
2) Zadanie II
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 208,74 m2
(w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 150,83 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 709,23 m2.
3) Zadanie III
Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Zielnej 25a i ul. Zielnej 25b w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 635,00 m2, w tym chodniki, drogi wewnętrzne
i trawniki.
4) Zadanie IV
Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady typu KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 110953,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości
w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 – 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, których wykaz adresowy stanowi Załącznik Nr 1.4. do SWZ:
1) Zadanie I
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 27.735,88 m2 ( w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 9.773,56 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.193,70 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity).
2) Zadanie II
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.800,86 m2
(w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 889,63 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 5.134,41 m2.
3) Zadanie III
Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Matejki 13 w miesiącach marcu, lipcu, listopadzie 2021 r. (3 miesiące), z uwagi na wspólne korzystanie z placyku gospodarczego przez użytkowników w tym nieruchomości ul. Matejki 7, 9, 11 w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20,31 m2.
4) Zadanie IV
Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady typu KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 116304,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości
w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 5 - 41-906 Bytom, ul. Miechowicka 34, których wykaz adresowy stanowi Załącznik Nr 1.5. do SWZ:
1) Zadanie I
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 15.219,77 m2 ( w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 4.432,45 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 459,00 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity).
2) Zadanie II
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.127,27 m2
(w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 364,74 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 3.252,62 m2.
3) Zadanie III
Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady typu KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 65384,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości
w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 – 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, których wykaz adresowy stanowi Załącznik Nr 1.6. do SWZ:
1) Zadanie I
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 12.814,74 m2 ( w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 4.663,66 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.572,10 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity).
2) Zadanie II
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.294,20 m2
(w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 744,97 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 5.395,24 m2.
3) Zadanie III
Sześciokrotnie w roku podstawienie pojemnika na odpady typu KP5 w miejscu wskazanym przez POM, celem wywozu z nieruchomości jednorodnych rzeczy zbędnych np. gruzu, drewna lub mebli itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90923000-3 - Usługi odszczurzania

4.5.5.) Wartość części: 122828,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54551,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134068,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54551,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES Rafał Baron

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241537124

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54551,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96296,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166653,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96296,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Usługowe Śmiegiel Dariusz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Komunalne Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160150899

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96296,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132694,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157714,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132694,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES Rafał Baron

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241537124

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132694,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135011,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215639,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135011,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-EKO TECH Izabela Pradela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520630448

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135011,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81053,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120717,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81053,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Usługowe Śmiegiel Dariusz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Komunalne Południe Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160150899

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81053,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131172,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150457,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131172,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Usługowe Śmiegiel Dariusz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Komunalne Południe Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160150899

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131172,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.