eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Termomodernizacja obiektów OSIR w Zamościu - Termomodernizacja budynku Krytej Pływalni ul. J. Zamoyskiego 62 A w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów OSIR w Zamościu - Termomodernizacja budynku Krytej Pływalni ul. J. Zamoyskiego 62 A w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639 30 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów OSIR w Zamościu - Termomodernizacja budynku Krytej Pływalni ul. J. Zamoyskiego 62 A w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcf7078b-b18b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019889/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Termomodernizacja obiektów OSiR w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107692/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.9.2022.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3089077,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Krytej Pływalni w Zamościu w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Termomodernizacja obiektów OSIR w Zamościu”.
2. Zamówienie dofinansowanie jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie
1) Termomodernizacji budynku Krytej Pływalni w Zamościu (na podstawie dokumentacji z załącznika nr 10 do SWZ):
a) branża budowlana: roboty przygotowawcze, izolacja i ocieplenie ścian fundamentowych, docieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu, docieplenie stropodachów nad zapleczem wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, opaska wokół budynku, malowanie słupów stalowych międzyokiennych,
b) branża elektryczna: wymiana instalacji elektrycznej; oświetleniowej i zasilania gniazd,
c) branża sanitarna: wymiana systemu zarządzania energią
2) Instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji Krytej Pływalni ul. J. Zamoyskiego 62 A w Zamościu (na podstawie dokumentacji z załącznika nr 11 do SWZ):
a) wymiana centrali nawiewno-wywiewnej obsługującej szatnie na poziomie parteru,
b) wymiana aparatów nawiewnych- pomieszczeń fitness i rehabilitacji oraz pomieszczenia fryzjera,
c) wymiana aparatów wywiewnych AW1 oraz AW2,
d) wymiana wentylatorów dachowych,
e) wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych;
3) Dostawę i montaż wysokoefektywnych paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Krytej Pływalni ul. J. Zamoyskiego 62 A w Zamościu (na podstawie dokumentacji z załącznika nr 12 do SWZ):
a) dostawę i montaż przewodów elektrycznych oraz urządzeń elektrycznych,
b) rozbudowa instalacji odgromowej budynków wraz z wykonaniem pomiarów powykonawczych,
c) dostawę i montaż wysokoefektywnych paneli fotowoltaicznych zgodnych ze specyfikacją techniczną,
d) wykonanie pomiarów instalacji PV wraz z przedstawieniem Zamawiającemu protokołów,
e) przeszkolenie przedstawicieli użytkownika obiektu z zasad obsługi i użytkowania zainstalowanej instalacji PV,
f) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazanie użytkownikowi obiektu,
g) podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej oraz zgłoszenie przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. według dokumentów dostępnych na stronie zakładu,
h) przygotowanie dokumentacji powykonawczej (zawierającej niezbędne certyfikaty oraz karty techniczne zamontowanych elementów instalacji PV) oraz odbiór końcowy instalacji.
4) Prace remontowe w budynku Krytej Pływalni ul. J. Zamoyskiego 62 A w Zamościu (na podstawie dokumentacji z załącznika nr 15 do SWZ):
a) wymiana parapetów wewnętrznych w całym budynku (na podstawie załącznika nr 15 do SWZ - przedmiar robót remonty Pływalnia),
b) remont schodów zewnętrznych (wejście główne do budynku, wejście do kuchni, schody od ul. Legionów) (na podstawie załącznika nr 15 do SWZ - przedmiar robót remonty Pływalnia).
4. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) współdziałania z inspektorem nadzoru,
3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
4) zagospodarowania placu budowy,
5) utrzymania zaplecza budowy,
6) przygotowania dokumentacji powykonawczej,
7) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
8) wykonania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w STWiOR oraz w niniejszej SWZ.
5. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 4 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, szczegółowo określa w kolejności ważności: dokumentacja projektowa, tj. projekt wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (w części dotyczącej prac remontowych), stanowiące załączniki do SWZ, które stanowią jej integralną część, umowa oraz Polskie Normy lub aprobaty techniczne, warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
7.Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 3.6 oraz umowa i SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie, czy SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 3.6 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
8. Wymagania dotyczące robót budowlanych oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia, zostały szczegółowo określone przez Zamawiającego w projekcie umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik Nr 8 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ.
10. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1–4 (z uwzględnieniem pkt 6 i pkt 7 SWZ) zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej, z wyłączeniem prac remontowych.
11. Występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – Zamawiający zaleca, aby traktować jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
12. Miejsce wykonywania robót budowlanych: województwo lubelskie, Zamość, Kryta Pływalnia ul. J. Zamoyskiego 62 A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4649357,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6901384,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4649357,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Konserwacyjny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222430349

7.3.3) Ulica: ul. Hetmana Jana Zamoyskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca oświadczył w Formularzu ofertowym, że zamówienie zamierza zrealizować przy udziale podwykonawców:
1) Zakład Usług Technicznych Jan Reder, ul. Jasna 5C, 22-400 Zamość w zakresie robót branży elektrycznej,
2) Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe EKSPRO w Zamościu, ul. Spółdzielcza 2, 22-400 Zamość w zakresie robót branży sanitarnej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4649357,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się w terminie nie dłuższym niż 20 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 29.09.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.