Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054415/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00059897/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 62
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@urazowka.piekay.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://urazowka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb99135a-b3f6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001938/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054415/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.270-20/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196015.00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Szczotki do mycia narzędzi, czyściki do narzędzi rurowych. Pakiet zawiera 3 pozycje.Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 8690.00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Rękaw papierowo-foliowy. Pakiet zawiera 9 pozycji.Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 49530.00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Cartrige kompatybilne z HX* 20, ERC* 09/15/M160, czarny. Pakiet zawiera 1 pozycję.Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 1500.00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Zestaw do kontroli skuteczności procesów mycia w myjniach-dezynfektorach. Pakiet zawiera 2 pozycje.Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 750.00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - Fartuch ochronny jednorazowego użytku do stosowania w strefie skażonej Centralnej Sterylizacji. Pakiet zawiera 1 pozycję.Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 30000.00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - "Test symulacyjny Bowie Dick samoprzylepny do kontroli pracy sterylizatorów parowych.Pakiet zawiera 1 pozycję.
Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 3700.00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 - Papier krepowany miękki. Pakiet zawiera 3 pozycje.Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 6490.00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 - "Plomby do kontenerów bez wskaźnika tuszowego, uniwersalne.Pakiet zawiera 1 pozycję.
Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 28500.00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 - Olej konserwacyjny. Pakiet zawiera 2 pozycje.Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 10985.00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 - "Integrator chemiczny 5 klasy do sterylizacji parą wodną z przesuwającą się substancją wskaźnikową w okienku.Pakiet zawiera 1 pozycję.
Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 48000.00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 - "System dokumentacji procesu sterylizacji parowej - koperty.Pakiet zawiera 1 pozycję.
Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 1120.00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12 - "Okrągłe filtry jednorazowe do wszystkich typów systemów kontenerowych.Pakiet zawiera 1 pozycję.
Szczegółowo opisano w załączniku nr 3 do SWZ. Dostawy realizowane w sposób ciągły w drodze świadczeń częściowych, na zamówienie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 6750.00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55369.16
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55369.16
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55369.16
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych - Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-01-66-790
7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55369.16
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-17 do 2023-08-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3025.80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9594.00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3025.80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 856-03-02-999
7.3.3) Ulica: ul. Ratuszowa 11 lok. 318
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3025.80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-17 do 2023-08-17Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6534.00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6534.00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6534.00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych - Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-01-66-790
7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6534.00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-17 do 2023-08-17Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57564.00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57564.00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57564.00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-02-04-212
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Katowicka 117, Kajetany
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57564.00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-17 do 2023-08-17Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377.60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1377.60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1377.60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 856-03-02-999
7.3.3) Ulica: ul. Ratuszowa 11 lok. 318
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1377.60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-17 do 2023-08-17Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawy foteli biurowych
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2024 roku -jaja
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Doposażenie działu Rehabilitacji w ośrodku zamiejscowym w Kochcicach
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.