eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Gminę Nowy Dwór Gdański

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Gminę Nowy Dwór Gdański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wejhera 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 552472401

1.5.8.) Numer faksu: 552472405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Gminę Nowy Dwór Gdański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c51fb81-bce9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029140/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie terenów zielonych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Gminę Nowy Dwór Gdański
Zakres zamówienia:
1) koszenie terenów zielonych, odchwaszczanie krzewów ozdobnych w zieleńcach, zbieranie
i zagospodarowanie zgrabionej trawy z powierzchni:
a) trawniki – 48.167 m2
b) parki – 18.618 m²
c) osiedla i podwórka – 13.270 m²
2) utrzymanie terenów zielonych na cmentarzach mennonickich i przy ruinach zabytkowej śluzy w Marzęcinie (koszenie, grabienie, odchwaszczanie krzewów ozdobnych w zieleńcach, przycinka krzewów i odrostów drzew do wys. 1,20m wraz z posprzątaniem terenu
i zagospodarowaniem usuniętej zieleni w dniu prac pielęgnacyjnych) – 31.790 m²,
3) zamiatanie ciągów komunikacyjnych i jezdni ze ściętej trawy natychmiast po każdorazowym koszeniu,
4) bieżące codzienne sprzątanie terenów zielonych wymienionych w punkcie 1 z wszelkich nieczystości m.in. odpadów komunalnych, odchodów, butelek, papierków, szkła, petów, puszek, połamanych gałęzi, itp. wraz z zagospodarowaniem odpadów,
5) grabienie i zagospodarowanie zgrabionych liści z terenów zielonych,
6) formowanie, przesadzanie, usuwanie i odchwaszczanie żywopłotów wraz
z zagospodarowaniem zieleni,
7) bieżąca likwidacja odrostów przy drzewach do wys. 1,20 m wraz z odchwaszczaniem wokół drzew w pasie drogowym wzdłuż ulic i chodników w mieście oraz parkach, cięcia interwencyjne gałęzi – utrudniające ruch pieszym, przycinka krzewów (Zamawiający wymaga podejmowania działań nie dopuszczając do przerostu odrostów powyżej dł. 50 cm),
8) uprzątanie z terenu Gminy wiatrołomów, wykrotów, odłamanych konarów
i gałęzi wg potrzeb, na zgłoszenie Zamawiającego (zgłoszenia następować będą w godzinach pracy Zamawiającego: poniedziałek, wtorek, czwartek od 7:30 – 15:30, środa od 7:30 – 16:30 i piątek od 7:30 do 14:30),
9) czterokrotne w ciągu obowiązywania umowy koszenia i wywóz skoszonej trawy z poboczy wzdłuż ulic (razem – 19.086 m²),
10) uporządkowanie poprzez koszenie trawy, przycinki krzewów, usuwanie samosiewów, nalotów drzew - działek gruntowych na terenie gminy Nowy Dwór Gdański o pow. – 12,2388 (ha) – dwa razy w ciągu trwania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
11) jednokrotne koszenie terenów gminnych wraz z zagospodarowaniem skoszonej trawy wg wskazań Zamawiającego nie wymienionych powyżej o łącznej powierzchni 1,5 ha,
12) jednokrotne skrócenie żywopłotu do wys. 120 cm przy ul. Wejhera (za nieruchomością nr 1) – termin wykonania – maj, dwukrotna przycinka żywopłotu – lipiec i sierpień oraz skrócenie żywopłotu do wys. 120 cm przy ul. Sienkiewicza wzdłuż chodnika (po stronie osiedla),
13) koszenie i wywóz skoszonej trawy z poboczy wzdłuż ścieżki rowerowej do Tuji (na szer. 1 m po obu stronach) – 8834 m²,
14) koszenie i wywóz skoszonej trawy z poboczy wzdłuż ścieżki rowerowej od ul. Portowej do granic z gminą Stegna (na szer. 1 m po obu stronach) – 6400 m²; dodatkowo dwukrotnie w ciągu trwania umowy skoszenie całego wału do brzegu rzeki z rozdrobnieniem skoszonej trawy bez obowiązku zebrania – 3,5 ha (o terminie wykoszenia całego wału Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na 2 tygodnie przed terminem realizacji wskazanych prac),
15) koszenie i wywóz skoszonej trawy z poboczy wzdłuż ścieżki rowerowej od Lubieszewa do Stawca na szer. 1 m po obu stronach – 4000 m² (wzdłuż drogi powiatowej w Lubieszewie do Stawca -zaczynając od Lubieszewa na wysokości posesji nr 41, przy torach ścieżka przechodzi na drugą stronę ulicy i prowadzi do Stawca),
16) koszenie terenu zielonego na i wokół nowego ronda wzdłuż ul. Jantarowej w ciągu drogi wojewódzkiej – 688 m², począwszy od sierpnia 2023 roku z częstotliwością 1 raz na 2 tygodnie
2. Nie dopuszcza się pozostawienia skoszonej trawy na trawnikach, należy usuwać ją na bieżąco.
3. Koszenia oraz wywóz zgrabionej trawy winny odbywać się terminowo, sprawnie i na bieżąco, nie dopuszczając do przerostu powyżej 10 cm. Koszenie trawników przy drzewach i krzewach należy prowadzić tak, aby nie uszkodzić roślin. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia roślin Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w porozumieniu z Zamawiającym nasadzeń rekompensujących szkody (sztuka za sztukę tego samego rodzaju).
4. Zakazuje się mieszania zebranych odpadów zielonych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach ma obowiązek gospodarowania odpadami powstałymi podczas realizacji zadania zgodnie z ustawą o odpadach.
5. Szczegółowy zakres usługi określają załączniki nr 1 i 2 do umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac z zachowaniem bezpieczeństwa wobec użytkowników dróg i chodników oraz mienia. Za wszelkie wynikłe w trakcie prowadzenia prac szkody wobec osób trzecich odpowiada Wykonawca.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w umowie. Projekt umowy wraz z istotnymi dla stron postanowieniami stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258897,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258897,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258897,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OAZA Usługi Ogrodnicze Dawid Grzywiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811944542

7.3.3) Ulica: Koszarowa

7.3.4) Miejscowość: Prabuty

7.3.5) Kod pocztowy: 82-550

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258897,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.