eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Przygotowanie i wydrukowanie publikacji edukacyjnych w formie przewodnika ze spacerownikiem - odrębnie dla każdego parku krajobrazowego woj. wielkopolskiego.".



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i wydrukowanie publikacji edukacyjnych w formie przewodnika ze spacerownikiem – odrębnie dla każdego parku krajobrazowego woj. wielkopolskiego.”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630499026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piekary 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpkww.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkww.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zpkww.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowanie i wydrukowanie publikacji edukacyjnych w formie przewodnika ze spacerownikiem – odrębnie dla każdego parku krajobrazowego woj. wielkopolskiego.”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c73307f2-6326-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Edukacja ekologiczna mieszkańców województwa wielkopolskiego na rzecz zrównoważonego rozwoju”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327980/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.231.3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 453804,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przygotowanie i wydrukowanie publikacji edukacyjnych w formie przewodnika ze spacerownikiem – odrębnie dla każdego parku krajobrazowego woj. wielkopolskiego.”. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie
zobowiązany do:
a) przygotowania treści i opracowania redakcyjnego wydawnictwa, technicznego i graficznego, wykonania projektu graficznego 14 wydawnictw zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej Zamawiającego, według poniższej specyfikacji powtarzalnej dla każdego z 14 wydawnictw zamówienia:
● Nakład - 2000 szt.
● Format – minimalny A5, maksymalny B5
● Objętość – zgodnie z lit. h) 1)-14)
● Ilość fotografii – minimum 60
● Ilość infografik – minimum 10 (do liczby infografik przyjętych w publikacji nie wlicza się rozwiązań graficznych użytych w rozdziale Przyjaciel Parku Krajobrazowego – edukacyjne karty pracy);
● Ilość ilustracji/rycin – minimum 10 (do liczny liczby ilustracji/ rycin przyjętych w publikacji nie wlicza się rozwiązań graficznych użytych w rozdziale Przyjaciel Parku Krajobrazowego – edukacyjne karty pracy);
● Druk 4+4
● Wnętrze – 130 g matowy papier powlekany
● Okładka - 250 g matowy papier powlekany
● Oprawa szyto-klejona
● Skrzydełko 90 mm na lewej okładce, otwierane od środka do zadruku 4+4
● Okładka trzecia z kieszonką na zadania dla dzieci, z kartami pracy o gramaturze minimum 70 g.
● Projekt elementu spójności, łączącego grzbiety wszystkich 14 przewodników w całość (element graficzny, wyróżnik)
a) przygotowania materiału ilustracyjnego do druku (fotografii, grafik, infografik, rysunków), korekty technicznej tekstów,
b) składu i przygotowania do druku,
c) druku,
d) oprawy,
e) nadania numeru ISBN,
f) dostawy do siedziby Zamawiającego,
g) przygotowania oraz przekazania Zamawiającemu ostatecznego projektu w formie elektronicznej według specyfikacji:
- plik w formacie pdf przygotowany do druku (ilustracje i grafiki w rozdzielczości min. 300 DPI, tekst zamieniony na krzywe, naddatki) + lista wykorzystanych krojów pisma, paleta kolorów
- plik w formacie pdf przygotowany do druku (ilustracje i grafiki w rozdzielczości min. 300 DPI, tekst nie zamieniony na krzywe, naddatki) + lista wykorzystanych krojów pisma, paleta kolorów
- plik w formacie pdf przeznaczony do publikacji na stronie internetowej, wraz z prawem do jego nieograniczonego wykorzystania do celów statutowych Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822300-5 - Usługi składania

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy Konsorcjum firm: Top Story Kirschke Zabłocki sp.j.
ul. Zwierzyniecka 1/7, 00-719 Warszawa oraz Moodagency sp. z o.o. ul. Tylna 11, 76-004 Sianów została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 lit. c Ustawy. Zamawiający odrzucił ofertę, ponieważ została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579908,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579908,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.