eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Remont cząstkowy naw. bitumicznych, chodników, dróg brukowych, gruntowych za pomocą kruszywa, destruktu i profilowanie na terenie Miasta i Gminy M. Goślina w 2022 r. wg 3 części przedmiotu zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy naw. bitumicznych, chodników, dróg brukowych, gruntowych za pomocą kruszywa, destruktu i profilowanie na terenie Miasta i Gminy M. Goślina w 2022 r. wg 3 części przedmiotu zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48618923660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy naw. bitumicznych, chodników, dróg brukowych, gruntowych za pomocą kruszywa, destruktu i profilowanie na terenie Miasta i Gminy M. Goślina w 2022 r. wg 3 części przedmiotu zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f01af9d-9612-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018059/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, chodników oraz remont cząstkowy dróg brukowych oraz gruntowych za pomocą kruszywa, destruktu i profilowanie, wg trzech części przedmiotu zamówienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075103/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2022 roku. Planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

A. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z wytwórni do 5 cm głębokości - 80 m2
B. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z wytwórni od 5 cm do 8 cm głębokości - 60 m2
C. remont cząstkowy nawierzchni posiadającej wyboje o głębokości do 2 cm przy użyciu emulsji i grysów remonterami ciśnieniowymi typu patcher – 100 m2,
D. remont cząstkowy rakowin przy użyciu emulsji i grysów – 70 m2.
E. regulacja włazów studni kanalizacyjnych –4 szt.
F. wymiana i regulacja włazów studni kanalizacyjnych –4 szt.
G. regulacja wpustów kanalizacyjnych –4 szt.
H. wymiana i regulacja wpustów kanalizacyjnych – 4 szt.
I. regulacja skrzynek zaworów wody i gazu – 4 szt.
J. wymiana i regulacja skrzynek zaworów wody i gazu –4 szt.

Podane ilości służą wyłącznie do porównania ofert pod względem stopnia spełnienia kryterium ceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Remont cząstkowy chodników na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2022 roku. Planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
A. remont nawierzchni z nowej kostki brukowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm– 100 m2
B. remontu nawierzchni z nowej kostki brukowej – czerwonej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm – 50 m2
C. remontu nawierzchni z nowych płyt chodnikowych 35×35×5 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm– 30 m2
D. Remont nawierzchni z płyt chodnikowych ryflowanych „STOP” 30x30x8 cm- 10 m2
E. remont nawierzchni z nowej kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) – 10 m2
F. remont nawierzchni z nowej kostki kamiennej granitowej na podsypce cementowo - piaskowej gr.5 cm.– 10 m2
G. remont nawierzchni z nowej kostki kamiennej granitowej na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) – 5 m2
remont nawierzchni z nowych płyt betonowych grubości do 15 cm (trylinka) na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) – 5 m2
I. remont nawierzchni z wykorzystaniem istniejących płyt betonowych grubości do 15 cm (trylinka) na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) –10 m2
J. wymiana krawężnika drogowego 100×30×15 szary na ławie betonowej – 10 m
K. wymiany obrzeża 100×30×8 szary na ławie betonowej – 10 m
L. regulacja włazów studni kanalizacyjnych - 1 szt.
Ł. wymiana i regulacja włazów studni kanalizacyjnych - 1 szt.
M. regulacja wpustów kanalizacyjnych – 1 szt.
N. wymiana i regulacja wpustów kanalizacyjnych - 1 szt.
O. regulacja skrzynek zaworów wody i gazu - 2 szt.
P. wymiana i regulacja skrzynek zaworów wody i gazu – 2 szt.
R. wymiana i regulacja studni telekomunikacyjnych – 1 szt.
S. wymiana pokrywy studni i ramy z pokrywą - 1 szt.
T. Przełożenie – remont chodnika z istniejących płytek chodnikowych - 5 m2
U. Przełożenie – remont chodnika z istniejącej kostki brukowej - 5 m2

Podane ilości służą wyłącznie do porównania ofert pod względem stopnia spełnienia kryterium ceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Remont cząstkowy dróg o nawierzchni gruntowej i brukowej oraz profilowanie na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2022 roku. Planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

III.A. Umacnianie dróg gruntowych kruszywem. Planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
A. remont dróg gruntowych za pomocą gruzu betonowego o różnej frakcji (od 0 do 63 mm) w przeliczeniu na 1 m2 o gr. 20 cm po zagęszczeniu:
z uwzględnieniem transportu na terenie gminy- 1000 m2
B. remont dróg gruntowych za pomocą kruszywa granitowego o różnej frakcji (od 0 do 63mm)w przeliczeniu na 1 m2 o gr. 20 cm po zagęszczeniu:
• z uwzględnieniem transportu na terenie gminy- 700 m2
C. remont dróg gruntowych za pomocą destruktu asfaltowego w przeliczeniu na 1m2 o gr. 20 cm po zagęszczeniu:
• z uwzględnieniem transportu na terenie gminy- 600 m2
III.B. Profilowanie wraz z wałowaniem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. Planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Profilowanie dróg o średniej szerokości 5,00 m – 500 m2
Ilość robót służy wyłącznie do porównania ofert pod względem stopnia spełnienia kryterium ceny. Roboty remontowe obejmują:
A. mechaniczne profilowanie dróg gruntowych oraz zagęszczenie za pomocą walca stalowego wibracyjnego (min. 10 ton),
B. Profilowanie dróg należy wykonywać równiarką tak aby zapewnić nawierzchni gruntowej odpowiednie odwodnienie (w zależności od potrzeb spadek poprzeczny dwustronny lub jednostronny) a następnie należy wyprofilowany odcinek drogi zagęścić walcem wibracyjnym stalowym (min.10 ton),
C. Faktyczna ilość prac, jako nieprzekraczalna zostanie wpisana do umowy i będzie wynikała z ilorazu kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na wykonanie przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowej zaoferowanej w najkorzystniejszej ofercie.
D. Grunt na ewentualne uzupełnienie powinien być równomiernie rozkładany na całej szerokości drogi oraz profilowany do wymaganego spadku poprzecznego za pomocą równiarek. Zaleca się aby długość jednorazowo profilowanego odcinka drogi wynosiła co najmniej 250 m i była tak dobrana aby profilowanie zostało zakończone w ciągu jednego dnia roboczego, na końcach odcinka była możliwość zawracania maszyn (np. zjazdy na drogi boczne),
E. Zagęszczenie gruntu o optymalnej wilgotności powinno być dokonywane za pomocą walców, których rodzaj wykonawca uzgodni z pracownikiem Zamawiającego. Zagęszczona powierzchnia powinna być równa, posiadać jednakowy spadek poprzeczny zgodny ze spadkiem założonym oraz nie posiadać śladów kół od walców,
F. Nadmiar gruntu uzyskanego ze ścinania i profilowania dróg należy odwieźć poza torowisko drogowe bądź wykorzystać do pokrycia ubytków.
Podane ilości służą wyłącznie do porównania ofert pod względem stopnia spełnienia kryterium ceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
III.C. Regulacja i ułożenie betonowych płyt drogowych
Planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
A. ułożenie płyt drogowych wraz z transportem na terenie całej gminy Murowana Goślina i zakupem nowych płyt – 100 m2
B. ułożenie płyt drogowych wraz z transportem na terenie całej gminy Murowana Goślina i zakupem płyt drogowych z odzysku (pełnowartościowych) – 40 m2
C. przełożenie płyt drogowych - płyty drogowe z odzysku będące w posiadaniu gminy – 20 m2
Podane powierzchnie służą wyłącznie do porównania ofert pod względem stopnia spełnienia kryterium ceny. Roboty remontowe obejmują:
A. W przypadku przełożenia demontaż istniejącej nawierzchni z płyt
B. Wykonanie koryta pod nawierzchnię z płyt drogowych
C. Wykonanie podsypki piaskowej pod nawierzchnią z żelbetowych płyt pełnych
D. Ułożenie żelbetowych płyt pełnych
III.D. Remont drogi o nawierzchni z kamienia polnego.
Planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont nawierzchni z kamienia polnego – 50 m2. Roboty remontowe obejmują:
A. mechaniczne rozebranie nawierzchni brukowej z kamienia polnego,
B. mechaniczne zagęszczenie,
C. wyrównanie podbudowy tłuczniem,
D. ułożenie kamienia brukowego na podsypce cementowo-piaskowej
III.E. Wykonanie rowów odwadniających drogę
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nowych rowów odwadniających - na długości - 100 m oraz odtworzenie istniejącego rowów odwadniających - na długości 100 m
Roboty remontowe obejmują:
A. Wykonanie rowów odwadniających koronę drogi,
B. Należy wykonać rów trapezowy, dno rowu powinno mieć szerokość co najmniej 0,4 m, a głębokość rowu nie powinna być mniejsza niż 0,5 m, przy czym jeżeli górna część korpusu drogi jest odwadniana drenami lub warstwą odsączającą, dno rowu powinno być poniżej poziomu wylotu drenu, sączka lub warstwy odsączającej nie mniej niż 0,2 m, a na odcinku wododziału nie mniej niż 0,1 m. Pochylenie skarpy rowu nie powinno być większe niż 1:1,5. W celu zapewnienia sprawnego odprowadzenia wody należy stosować pochylenie podłużne dna rowu nie mniejsze niż 0,5%; dopuszcza się pochylenie dna rowu nie mniejsze niż 0,2% na terenie płaskim oraz na terenie płaskim o gruntach przepuszczalnych i odcinkach wododziału - nie mniejsze niż 0,1%.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 382196,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51721,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71463,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51721,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT-DROG Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-31-59-427

7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51721,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40368,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91081,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40368,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): G rupa MG Filip Szczepaniak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grupa MG Paweł Perz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-323-82-10

7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182962,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271153,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271153,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDT Wysocki Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-334-90-62

7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470102,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.