eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sukcesywne dostawy produktów leczniczych (postępowanie krajowe)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów leczniczych (postępowanie krajowe)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy produktów leczniczych (postępowanie krajowe)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc0c7bc-aaa9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-21-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217693,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Perhydrol 30% 1 kg - opakowanie x 1 kg - 18 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 345,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Enoxaparinum roztw. do wstrzykiwań 0,02g/0,2ml x 10 amp- strzyk.- 62 opakowania;
poz. 2 - Enoxaparinum roztw. do wstrzykiwań 0,04g/0,4ml x 10 amp- strzyk.- 1081 opakowań;
poz. 3 - Enoxaparinum roztw. do wstrzykiwań 0,06g/0,6ml x 10 amp- strzyk. - 339 opakowań;
poz. 4 - Enoxaparinum roztw. do wstrzykiwań 0,08g/0,8ml x 10 amp- strzyk. - 326 opakowań;
poz. 5 - Enoxaparinum roztw. do wstrzykiwań 0,1g/1ml x 10 amp- strzyk. - 86 opakowań

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 158084,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Acenocumarol 4mg x 60 tabl. - 2 opakowania;
poz. 2 - Acidum acetylsalicylicum 150mg x 60 tabl. dojelit. - 47 opakowań;
poz. 3 - Acidum acetylsalicylicum 300mg x 10 tabl. - 36 opakowań;
poz. 4 - Acidum acetylsalicylicum 75mg x 60 tabl. dojelit. - 214 opakowań;
poz. 5 - Apixaban tabl. powl. 5mg, opak. 60 tabl. - 49 opakowań;
poz. 6 - Warfarinum 3mg x 100 tabl. - 3 opakowania;
poz. 7 - Warfarinum 5mg x 100 tabl. - 5 opakowań;
poz. 8 - Dabigatran etexilate 110mg x 180 kaps. - 8 opakowań;
poz. 9 - Dabigatran etexilate 150mg x 180 kaps. - 8 opakowań;
poz. 10 - Ticagrelolum 90mg x 56 tabl. - 96 opakowań;
poz. 11 - Rivaroxaban 20mg x 100 tabl. - 10 opakowań;
poz. 12 - Rivaroxaban 15mg x 100 tabl. - 6 opakowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 34615,21 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Dexpanthenol aer. na skórę 150 ml - 9 sztuk;
poz. 2 - Glucosum subst. 75g - 125 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 361,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Acidum tranexamicum roztw. do wstrzyk. 0,5g/5ml x 5 amp. - 956 opakowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 8298,05 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Spirytus salicylowy 2% po 100ml - 2 opakowania;
poz. 2 - Woda utleniona 3% po 100ml - 82 opakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 58,77 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Betaxololum 20mg x 30 tabl. - 3 opakowania;
poz. 2 - Candesartanum 16mg x 28 tabl. - 3 opakowania;
poz. 3 - Candesartanum 8mg x 28 tabl. - 4 opakowania;
poz. 4 - Captopril 12,5mg x 30 tabl. - 29 opakowań;
poz. 5 - Captopril 25mg x 30 tabl. - 13 opakowań;
poz. 6 - Clonidine 75mg x 50 tabl. - 21 opakowań;
poz. 7 - Digoxinum 0,1mg x 30 tabl - 42 opakowania;
poz. 8 - Digoxinum 0,25mg x 30 tabl. - 5 opakowań;
poz. 9 - Digoxinum roztw. do wstrzykiwań 0,5mg/2ml x 5amp. - 61 opakowań;
poz. 10 - Diltiazem 120mg x 30 tabl. o przedł. uwaln. - 1 opakowanie;
poz. 11 - Diltiazem 60mg x 60 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 12 - Diltiazem 90mg x 30 tabl. o przedł. uwaln. - 3 opakowania;
poz. 13 - Enalaprilum 10mg x 30 tabl. - 1 opakowanie;
poz. 14 - Enalaprilum 20mg x 30 tabl. - 1 opakowanie;
poz. 15 - Enalaprilum 5mg x 30 tabl. - 2 opakowania;
poz. 16 - Eplerenonum 25mg x 30 tabl. powl. - 20 opakowań;
poz. 17 - Eplerenonum 50mg x 30 tabl. powl. - 16 opakowań;
poz. 18 - Lacidipinum 4m x 28 tabl powl. - 12 opakowań;
poz. 19 - Lacidipinum 6mg x 28 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 20 - Lercanidipinum 10mg x 60 tabl. - 64 opakowania;
poz. 21 - Lercanidipinum 20mg x 28 tabl. - 4 opakowania;
poz. 22 - Lisinoprilum 10mg x 28 tabl. - 1 opakowanie;
poz. 23 - Lisinoprilum 20mg x 28 tabl. - 1 opakowanie;
poz. 24 - Lisinoprilum 5mg x 28 tabl. - 17 opakowań;
poz. 25 - Losartanum 50mg x 28 tabl. powl. - 13 opakowań;
poz. 26 - Metoprololum 50mg x 30 tabl.powl. - 288 opakowań;
poz. 27 - Metoprololum 5mg/5ml x 5 amp. - 62 opakowania;
poz. 28 - Molsidominum 4mg x 30 tabl. - 4 opakowania;
poz. 29 - Nebivolol 5mg x 28 tabl. - 126 opakowań;
poz. 30 - Pentoxifyllinum 0,4g x 30 tabl. o przedł. uwalnianiu - 2 opakowania;
poz. 31 - Propafenon 150mg x 20 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 32 - Propafenon 300g x 20 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 33 - Propafenon inj. 70mg/20ml x 5 amp. - 1 opakowanie;
poz. 34 - Propranolol 10mg x 50 tabl. powl. - 2 opakowania;
poz. 35 - Propranolol 40mg x 50 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 36 - Propranolol roztw. do wstrz. 1 mg/ml x 10 amp. - 1 opakowanie;
poz. 37 - Quinaprilum 10mg x 30 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 38 - Valsartanum 160mg x 28 tabl. powl. - 36 opakowań;
poz. 39 - Valsartanum 80mg x 28 tabl. powl. - 41 opakowań;
poz. 40 - Verapamilum 120mg x 40 tabl. o przedł. uwaln. - 1 opakowanie;
poz. 41 - Verapamilum 40mg x 20 tabl. powl. - 27 opakowań;
poz. 42 - Verapamilum 80mg x 40 tabl. powl. - 1 opakowanie;
poz. 43 - Zofenopril 30mg x 28 tabl - 10 opakowań;
poz. 44 - Zofenopril 7,5 mg x 28 tabl. - 20 opakowań;
poz. 45 - L-Argininum 2g x 30 sasz. - 1 opakowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 7546,04 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nitrendypinum 20mg x 30 tabl. - 8 opakowań

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 40,67 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Acidum ascorbicum krople doustne 0,1g/1ml 40ml - 3 opakowania;
poz. 2 - Acidum ascorbicum + Rutosidum (0,1 + 0,25) g x 25 tabl.powl.(blister) - 11 opakowań;
poz. 3 - Acidum folicum 15mg x 30 tabl. - 24 opakowania;
poz. 4 - Acidum folicum 5mg x 30 tabl. - 23 opakowania;
poz. 5 - Ascorbic acid, Hesperidin, Ruscus aculeatus x 30 kaps. - 1 opakowanie;
poz. 6 - Colecalciferol krople 15000 j.m./ml 10 ml - 37 opakowań;
poz. 7 - Kalii chloridum 0,75 x 30 tabl o przedł uwaln - 385 opakowań;
poz. 8 - Phytomenadione 10mg x 30 tabl. - 14 opakowań;
poz. 9 - Produkt zawierający m.in. kwasy omega-3 w tym 300mg DHA x 60 tabl. - 15 opakowań;
poz. 10 - Retinolum płyn 50 000 j.m./ml 10 ml - 2 opakowania;
poz. 11 - Thiaminum inj. 0,05g/amp. x 10 amp. o poj. 1ml – 2ml - 38 opakowań;
poz. 12 - Acidum ascorbicum roztw. do wstrzyk. 500mg/5ml x 10 amp. - 30 opakowań;
poz. 13 - Thiaminum 0,025g x 50 tabl. - 18 opakowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 3570,86 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

poz. 1 - Tramadol 100mg/2ml x 10 amp. - 491 opakowań;
poz. 2 - Tramadol 50mg x 20 kaps. - 66 opakowań;
poz. 3 - Tramadol 50mg/1ml x 10 amp. - 202 opakowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 4772,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert dla Grupy 1

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185299,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236794 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185299,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFARM PS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103756

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna

7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185299 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-04

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15943,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36795,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15943,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol Logistyka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.3) Ulica: Szopienicka

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15943 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-08

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert dla Grupy 4

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert dla Grupy 5

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442

7.3.3) Ulica: Pułaskiego

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-26

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9037,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11041,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9037,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol Logistyka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.3) Ulica: Szopienicka

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9037 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-08

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442

7.3.3) Ulica: Pułaskiego

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-273

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-26

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5095,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7922,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5095,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol Logistyka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.3) Ulica: Szopienicka

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5095 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-08

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota brutto, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w Grupie 10 wynosi: 4.772,14 zł, natomiast cena najkozrystniejzsej oferty w Grupie 10 wynosi: 9.122,50 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9122,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9501,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.