eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 26-72-133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiec-swietokrzyski/8913-budowa-i-przebudowa-sciezek-rowerowych-na-terenie-miasta-ostrowca-swietokrzyskiego

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2a9a70f-af2d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038592/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Przebudowa ul. Wroniej odcinek I od ul. L. Chrzanowskiego do ul. Ogrodowej. Opracowanie dokumentacji projektowej.

1.3.16 Wykonanie dokumentacji technicznej budowy i przebudowy bieżących ścieżek rowerowych na terenie Ostrowca Świętokrzyskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

• Projekt POPT – POPT.03.01.00-00-0239/18 „Wzrost potencjału beneficjentów polityki spójności w obszarze prowadzenia efektywnej polityki miejskiej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102684/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180487,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są prace projektowe związane z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia prac zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanym przez organ administracji architektoniczno – budowlanej.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadań budżetowych:
1) WSPARCIE ROZWOJU MIASTA - Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego,
2) Przebudowa ul. Wroniej odcinek I od ul. Chrzanowskiego do ul. Ogrodowej
Część I – Przebudowa ul. Wroniej od ul. L. Chrzanowskiego do ul. Ogrodowej.
Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych przebudowy publicznej drogi gminnej na długości około 180m, polegającej na przebudowie jezdni do szerokości 7,0m wraz z budową chodnika i ścieżki rowerowej, przebudową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego oraz przebudową istniejącej infrastruktury podziemnej. Dodatkowo wykonanie dokumentacji drogi serwisowej o długości około 120,0mb dla obsługi posesji zlokalizowanych po południowej stronie ulicy Wroniej. Wartość opracowania projektu ścieżki rowerowej zostanie wydzielona z oferty oraz dokumentacji przetargowej jako osobna część opracowania.
Zakres Części I obejmuje w szczególności:
Etap I- opracowanie koncepcji wraz z rozwiązaniami technicznymi podlegającej pisemnemu uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego, której ostateczna treść będzie podstawą opracowania dokumentacji projektowej,
Etap II obejmujący:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z opracowaniem i złożeniem wniosku
w imieniu Inwestora, do organu administracji architektoniczno-budowlanej, zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych, zawierającego miedzy innymi:
 projekt zagospodarowania działki lub terenu wraz z opisem technicznym,
 projekt architektoniczno-budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów, w celu uzyskania dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanym przez organ administracji architektoniczno – budowlanej.
b) Opracowanie projektów wykonawczych składających się w szczególności z: planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, zawierających między innymi:
 analizy badań podłoża gruntowego,
 tabele robót ziemnych, tabele humusowania i plantowania,
 wykaz zjazdów na posesje wraz z podaniem ich powierzchni,
 profil podłużny ulicy,
 przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu,
 przekroje normalne w punktach charakterystycznych,
 przekroje konstrukcyjne,
 projekt konstrukcji nawierzchni,
 rysunki szczegółowe (np. zjazdu, odwodnienia, zabezpieczenia skarp, doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów itp.).
c) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu.
d) Opracowanie dokumentacji kosztorysowej z wydzieleniem zakresu robót budowlanych dotyczących budowy ścieżki rowerowej jako osobnej części określającej jej wartość kosztową oraz zawierającą między innymi:
 przedmiary robót dla poszczególnych branż,
 kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż wraz wykonaniem na wniosek Zamawiającego jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w ramach kwoty umownej) przygotowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Budowa i przebudowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego i obejmuje następujące ulice:

1. ul. Kraszewskiego 465,00 mb
2. ul. Graniczna 877,00 mb
3. ul. Grzybowa od ul. Długiej do ul. Nowe Piaski 647,00 mb
4. ul. Szymanowskiego 685,00 mb
5. ul. Grzybowa od ul. Nowe Piaski do ul. Sienkiewicza 607,00 mb
6. ul. Denkowska 912,00 mb
7. ul. Ogrodowa od ul. Wroniej do ul. Sikorskiego 400,00 mb
8. ul. Ogrodowa od ul. Stawki Denkowskie do ul. 11-stego Listopada 465,00 mb
9. ul. Miodowa od ul. Siennieńskiej do ul. Gościniec 850,00 mb
10. ul. Dunalka od ul. Dunalka do DW 754 100,00 mb
Razem 6 008,00 mb

Dokumentacja projektowa dla części II zostanie sporządzona jako jedno opracowanie lecz
z podziałem na poszczególne odcinki dróg i obejmować będzie w szczególności:
 budowę lub przebudowę istniejących ścieżek rowerowych o nawierzchni asfaltobetonowej,
 ewentualną przebudowę istniejących elementów pasa drogowego,
 wyznaczenie przejazdów rowerowych na skrzyżowaniach z drogami publicznymi wraz
z ich szczególnym doświetleniem w technologii LED,
 projekty stałej organizacji ruchu.
Łączna długości projektowanych sieci ścieżek wynosi około: 6.008,00mb.

Zakres Części II obejmuje w szczególności:
Etap I – opracowanie koncepcji wraz z rozwiązaniami technicznymi budowy i przebudowy ścieżek rowerowych z ich odwodnieniem i doświetleniem przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych, podlegającej pisemnemu uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego, której ostateczna treść będzie podstawą opracowania dokumentacji projektowej,

Etap II obejmujący:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z opracowaniem i złożeniem wniosku w imieniu Inwestora, do organu administracji architektoniczno-budowlanej, zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych, zawierającego miedzy innymi:
 projekt zagospodarowania działki lub terenu wraz z opisem technicznym,
 projekt architektoniczno-budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów, w celu uzyskania dokumentu uprawniającego Zamawiającego do rozpoczęcia prac budowlanych zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanym przez organ administracji architektoniczno – budowlanej,
2) opracowanie projektów wykonawczych składających się w szczególności z: planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania, zawierających między innymi:
 analizy badań podłoża gruntowego,
 tabele robót ziemnych, tabele humusowania i plantowania,
 wykaz przebudowywanych zjazdów na posesje wraz z podaniem ich powierzchni,
 profil podłużny,
 przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu,
 przekroje normalne w punktach charakterystycznych,
 przekroje konstrukcyjne,
 projekt konstrukcji nawierzchni,
 rysunki szczegółowe (np. elementów betonowych, zabezpieczenia skarp, doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów itp.).
3) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu,
4) opracowanie dokumentacji kosztorysowej robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy ścieżek rowerowych oraz z wydzieleniem zakresu ewentualnej przebudowy innych elementów pasa drogowego jako osobnej części, zawierającą między innymi:
 przedmiary robót dla poszczególnych branż,
 kosztorys inwestorski dla poszczególnych branż wraz wykonaniem na wniosek Zamawiającego jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w ramach kwoty umownej),
przygotowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 107317,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58548,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58548,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJKO Artur Kręcisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 866-138-90-45

7.3.3) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58548,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 275 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177858,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177858,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJKO Artur Kręcisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 866-138 90 45

7.3.3) Ulica: ul.Gen.Władysława Sikorskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177858,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 275 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.