eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyrzysk › Budowa Gminnego Centrum Społeczno-Kulturalnego w Osieku nad Notecią

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnego Centrum Społeczno-Kulturalnego
w Osieku nad Notecią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRZYSK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wyrzysku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 29

1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wyrzysk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wyrzysk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Gminnego Centrum Społeczno-Kulturalnego
w Osieku nad Notecią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d4d237-a68d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025984/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa Gminnego Centrum Społeczno-Gospodarczego w Osieku nad Notecią

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090408/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót (przedmiot umowy) obejmuje przebudowę, rozbudowę i remont budynku biurowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele kulturalne. Obiekt w całości będzie dostępny dla osób ze szczególnymi potrzebami, m.in. poprzez montaż platformy zewnętrznej. Budynek zostanie poddany termomodernizacji.
1) Charakterystyka budynku:
a) ilość kondygnacji – 2
b) wymiary – szer. 12,07 m x dł. 29,00 m x wys. 6,70 m
c) projektowana powierzchnia zabudowy - 339,57 m2
d) projektowana powierzchnia użytkowa - 492,29 m2 (parter 250,75 m2 i piętro 241,54 m2)
e) projektowana kubatura 2022,85 m3
f) zestawienie projektowanych pomieszczeń parteru – wiatrołap, korytarz, dwie sale wielofunkcyjne, biuro, WC damskie, WC męskie oraz dla osób ze szczególnymi potrzebami, kotłownia, dwie klatki schodowe, szatnia, biblioteka, czytelnia, pomieszczenie gospodarcze,
g) zestawienie projektowanych pomieszczeń na piętrze - dwie klatki schodowe, korytarz, WC damskie, WC męskie oraz dla osób ze szczególnymi potrzebami, aneks kuchenny, zaplecze, cztery sale wielofunkcyjne.
2) W istniejącym budynku należy dokonać wymiany pokrycia dachu wraz z rynnami i opierzeniami, przebudowy konstrukcji zadaszenia nad wejściami, remontu kominów, rozbiórki ściany klatki schodowej, dobudowy fundamentów i ściany zewnętrznej w celu poszerzenia biegu schodów, wymiany tynków zewnętrznych i częściowo wewnętrznych, docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, malowanie ścian, wymiany instalacji wod-kan, c.o., elektrycznej i wentylacji grawitacyjnej, ułożenia instalacji gazowej, zmiany lokalizacji ścian działowych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej z nadprożami i parapetami, wykonanie płyt żelbetowych dla platformy zewnętrznej, wymiana drabiny stalowej zewnętrznej, wykonanie podłogi z izolacją oraz elementów wykończeniowych.
3) Zagospodarowanie terenu działki – istniejący budynek biurowy do przebudowy, rozbudowy i remontu, istniejący budynek gospodarczy (powierzchnia 16 m2), nowe przyłącze kanalizacyjne do istniejących zbiorników bezodpływowych (powierzchnia 9,4 m2), istniejące przyłącze wodociągowe, istniejące złącze energetyczne i WLZ z kablem zasilającym do budynku, nowe przyłącze gazowe, nowa nawierzchnia chodników, podjazdu, schodów (powierzchnia 284,38 m2), utwardzenie działki (powierzchnia 589,00 m2), opaska z grysu (powierzchnia 13,50 m2), parking (powierzchnia 137 m2), zieleń – istniejący drzewostan i nowe trawniki (powierzchnia 1.619,15 m2).
4) Wszystkie prace budowlane należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, zasadami sztuki budowlanej i z przepisami BHP przez odpowiednio kwalifikowanych pracowników, pod stałym nadzorem technicznym. Teren budowy należy zabezpieczyć przed osobami postronnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2827000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany „MARK” Mariusz Kądziołka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642268920

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 23

7.3.4) Miejscowość: Margonin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2398500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.