Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090408/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00099190/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00104034/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00118927/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnego Centrum Społeczno-Kulturalnego
w Osieku nad Notecią
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRZYSK
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wyrzysku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 29
1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wyrzysk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wyrzysk/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Gminnego Centrum Społeczno-Kulturalnegow Osieku nad Notecią
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d4d237-a68d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025984/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa Gminnego Centrum Społeczno-Gospodarczego w Osieku nad Notecią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090408/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót (przedmiot umowy) obejmuje przebudowę, rozbudowę i remont budynku biurowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele kulturalne. Obiekt w całości będzie dostępny dla osób ze szczególnymi potrzebami, m.in. poprzez montaż platformy zewnętrznej. Budynek zostanie poddany termomodernizacji.
1) Charakterystyka budynku:
a) ilość kondygnacji – 2
b) wymiary – szer. 12,07 m x dł. 29,00 m x wys. 6,70 m
c) projektowana powierzchnia zabudowy - 339,57 m2
d) projektowana powierzchnia użytkowa - 492,29 m2 (parter 250,75 m2 i piętro 241,54 m2)
e) projektowana kubatura 2022,85 m3
f) zestawienie projektowanych pomieszczeń parteru – wiatrołap, korytarz, dwie sale wielofunkcyjne, biuro, WC damskie, WC męskie oraz dla osób ze szczególnymi potrzebami, kotłownia, dwie klatki schodowe, szatnia, biblioteka, czytelnia, pomieszczenie gospodarcze,
g) zestawienie projektowanych pomieszczeń na piętrze - dwie klatki schodowe, korytarz, WC damskie, WC męskie oraz dla osób ze szczególnymi potrzebami, aneks kuchenny, zaplecze, cztery sale wielofunkcyjne.
2) W istniejącym budynku należy dokonać wymiany pokrycia dachu wraz z rynnami i opierzeniami, przebudowy konstrukcji zadaszenia nad wejściami, remontu kominów, rozbiórki ściany klatki schodowej, dobudowy fundamentów i ściany zewnętrznej w celu poszerzenia biegu schodów, wymiany tynków zewnętrznych i częściowo wewnętrznych, docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, malowanie ścian, wymiany instalacji wod-kan, c.o., elektrycznej i wentylacji grawitacyjnej, ułożenia instalacji gazowej, zmiany lokalizacji ścian działowych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej z nadprożami i parapetami, wykonanie płyt żelbetowych dla platformy zewnętrznej, wymiana drabiny stalowej zewnętrznej, wykonanie podłogi z izolacją oraz elementów wykończeniowych.
3) Zagospodarowanie terenu działki – istniejący budynek biurowy do przebudowy, rozbudowy i remontu, istniejący budynek gospodarczy (powierzchnia 16 m2), nowe przyłącze kanalizacyjne do istniejących zbiorników bezodpływowych (powierzchnia 9,4 m2), istniejące przyłącze wodociągowe, istniejące złącze energetyczne i WLZ z kablem zasilającym do budynku, nowe przyłącze gazowe, nowa nawierzchnia chodników, podjazdu, schodów (powierzchnia 284,38 m2), utwardzenie działki (powierzchnia 589,00 m2), opaska z grysu (powierzchnia 13,50 m2), parking (powierzchnia 137 m2), zieleń – istniejący drzewostan i nowe trawniki (powierzchnia 1.619,15 m2).
4) Wszystkie prace budowlane należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, zasadami sztuki budowlanej i z przepisami BHP przez odpowiednio kwalifikowanych pracowników, pod stałym nadzorem technicznym. Teren budowy należy zabezpieczyć przed osobami postronnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2827000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany „MARK” Mariusz Kądziołka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642268920
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 23
7.3.4) Miejscowość: Margonin
7.3.5) Kod pocztowy: 64-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ KĄDZIOŁKA ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "MARK"
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ KĄDZIOŁKA ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "MARK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2398500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI WYRZYSK
- "Budowa skateparku w Wyrzysku"
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osób z niepełnosprawnoscią
- "Auguścin - przebudowa drogi gminnej nr G129327P"
więcej: przetargi WYRZYSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w budynku byłej szkoły w Wielkiej Kloni w ramach zadania "Renowacja zabytkowego budynku po byłej szkole w Wielkiej Kloni"
- Remont budynku przy ul. Bednarskiej 4 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej - zakończenie
- Odbudowa dworku w Żurawicy Górnej wraz z jego rozbudową i przebudową - ETAP II roboty wykończeniowe - w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej"
- Modernizacja i remont pływalni miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie Łódzkim przy ulicy Kilińskiego 75A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.