eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 25

1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 00 77

1.5.8.) Numer faksu: 33 817 30 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wilkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-wilkowice.logintrade.net/zapytania_email,114090,2095e6f8ef5291bfde80a093202032d1.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d3c9f95-8816-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016811

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 262447,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni dla potrzeb Przedszkola Publicznego w Mesznej przy ul. Agrestowej 1. Na przedmiot zamówienia składa się także:
1) dokonanie pomiarów pomieszczeń z natury (w stanie wykończonym), przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, dla precyzyjnego określenia wymiarów i sposobu montażu elementów wyposażenia, w szczególności tych wykonywanych wg indywidualnego projektu.
2) zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu,
3) dostawa oraz wniesienie wyposażenia,
4) ustawienie oraz montaż wyposażenia w pomieszczeniach opisanych w dokumentacji zamówienia,
5) montaż i instalacja wyposażenia,
6) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania wyposażenia,
7) dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego wyposażenia w wersji papierowej w języku polskim,
8) przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób z zakresu użytkowania i eksploatacji wyposażenia,
9) wywóz opakowań z dostarczonego wyposażenia technologii kuchni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a/ wykaz zawierający wyposażenie technologiczne kuchni - załącznik nr 4a do SWZ,
b/ karty katalogowe poszczególnych elementów wyposażenia technologicznego kuchni – załącznik nr 4b do SWZ,
c/ projekt technologii kuchni - załącznik nr 4c do SWZ,
d/ rzut technologii kuchni – załącznik nr 4d do SWZ
e/ dodatkowe wytyczne dot. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4e do SWZ.
Wyżej wymienione załączniki od lit a) do e) łącznie stanowią załącznik nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy opis sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39141100-3 - Regały

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ze względu na konieczność przekształcenia dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu
zamówienia, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania ponieważ:
1) W chwili obecnej Zamawiający nie dysponuje prawidłowym opisem przedmiotu
zamówienia i nieznany jest dokładny termin w którym zostanie ona sporządzona. Nie jest
również możliwe dokonanie poprawy samodzielnie, ponieważ wymaga to fachowej
wiedzy technicznej.
W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie odpowiedzieć na zadane
pytania oraz dokonać poprawy treści SWZ. Przedłużanie sztucznie postępowania do
momentu wykonania prawidłowej dokumentacji jest nieuzasadnione.
2) Opis przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie w stopniu, który spowodowałbym
nieczytelność dokumentacji, co może potencjalnie wpłynąć na utrudnienie konkurencji
pomiędzy oferentami. Każdy z oferentów mógłby wycenić ofertę w inny sposób, co
spowodowałoby brak porównywalności złożonych ofert. Z tego względu poprawnym
rozwiązaniem będzie unieważnienie postępowania i ogłoszenie go ponownie
w momencie w którym dokumentacja będzie poprawna i jednoznaczna.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.