Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00016811/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00040342/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00058564/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00077432/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00082443/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 25
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 00 77
1.5.8.) Numer faksu: 33 817 30 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wilkowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-wilkowice.logintrade.net/zapytania_email,114090,2095e6f8ef5291bfde80a093202032d1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w Przedszkolu Publicznym w Mesznej przy ul. Agrestowej 1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d3c9f95-8816-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016811
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262447,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni dla potrzeb Przedszkola Publicznego w Mesznej przy ul. Agrestowej 1. Na przedmiot zamówienia składa się także:
1) dokonanie pomiarów pomieszczeń z natury (w stanie wykończonym), przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, dla precyzyjnego określenia wymiarów i sposobu montażu elementów wyposażenia, w szczególności tych wykonywanych wg indywidualnego projektu.
2) zabezpieczenie miejsca dostawy i montażu,
3) dostawa oraz wniesienie wyposażenia,
4) ustawienie oraz montaż wyposażenia w pomieszczeniach opisanych w dokumentacji zamówienia,
5) montaż i instalacja wyposażenia,
6) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania wyposażenia,
7) dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego wyposażenia w wersji papierowej w języku polskim,
8) przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób z zakresu użytkowania i eksploatacji wyposażenia,
9) wywóz opakowań z dostarczonego wyposażenia technologii kuchni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a/ wykaz zawierający wyposażenie technologiczne kuchni - załącznik nr 4a do SWZ,
b/ karty katalogowe poszczególnych elementów wyposażenia technologicznego kuchni – załącznik nr 4b do SWZ,
c/ projekt technologii kuchni - załącznik nr 4c do SWZ,
d/ rzut technologii kuchni – załącznik nr 4d do SWZ
e/ dodatkowe wytyczne dot. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4e do SWZ.
Wyżej wymienione załączniki od lit a) do e) łącznie stanowią załącznik nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy opis sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141100-3 - Regały
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ze względu na konieczność przekształcenia dokumentacji stanowiącej opis przedmiotuzamówienia, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania ponieważ:
1) W chwili obecnej Zamawiający nie dysponuje prawidłowym opisem przedmiotu
zamówienia i nieznany jest dokładny termin w którym zostanie ona sporządzona. Nie jest
również możliwe dokonanie poprawy samodzielnie, ponieważ wymaga to fachowej
wiedzy technicznej.
W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie odpowiedzieć na zadane
pytania oraz dokonać poprawy treści SWZ. Przedłużanie sztucznie postępowania do
momentu wykonania prawidłowej dokumentacji jest nieuzasadnione.
2) Opis przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie w stopniu, który spowodowałbym
nieczytelność dokumentacji, co może potencjalnie wpłynąć na utrudnienie konkurencji
pomiędzy oferentami. Każdy z oferentów mógłby wycenić ofertę w inny sposób, co
spowodowałoby brak porównywalności złożonych ofert. Z tego względu poprawnym
rozwiązaniem będzie unieważnienie postępowania i ogłoszenie go ponownie
w momencie w którym dokumentacja będzie poprawna i jednoznaczna.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI WILKOWICE
więcej: przetargi WILKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
- Dostawa wyposażenia do nowego budynku komunalnego w Karniowicach. Wyposażenie zaplecza cateringowego
- Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice - część II wyposażenie kuchni w Centrum Sportu w miejscowości Wirki
- Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 1
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Zakup wyposażenia do miejsc spotkań na potrzeby społeczności
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.