eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa linii kablowej i napowietrznej oświetlenia ulicznego w ul. Podoba i Torowa w Tomaszowie Mazowieckim - I ETAP .



Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa linii kablowej i napowietrznej oświetlenia ulicznego w ul. Podoba i Torowa w Tomaszowie Mazowieckim - I ETAP .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3997ea22-a79b-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa linii kablowej i napowietrznej oświetlenia ulicznego w ul. Podoba i Torowa w Tomaszowie Mazowieckim - I ETAP .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3997ea22-a79b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Opracowanie projektu oświetlenia wraz z budową ul. Torowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113193

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.4.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 182316,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Budowa linii kablowej i napowietrznej oświetlenia ulicznego w ul. Podoba i Torowa w Tomaszowie Mazowieckim - I ETAP realizowany w ramach zadania: „Opracowanie projektu oświetlenia wraz z budową ulicy Torowej”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetlenia ulicznego na dł. 1060 m w ul. Podoba, ul. Torowej, gdzie zasilanie oświetlenia zostanie rozbudowane poprzez odgałęzienie
z istniejącej instalacji linii napowietrznej.
3. Zakres robót obejmuje:
1) zapewnienie obsługi geodezyjnej,
2) budowa oświetlenia ulicznego na słupach linii napowietrznej i kablowej z oprawami oświetlenia zewnętrznego typu LED 60 W IP 66 na wysięgnikach,
3) wykonanie badań i sprawdzeń instalacji elektrycznej,
4) uporządkowanie terenu poprzez naprawę poboczy drogi,
5) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
6) zgłoszenie do PINB zakończenia budowy ETAPU I robót ( kategoria obiektu XXVI)
4. Zakres zamówienia obejmuje również inne prace oraz koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia m. in.:
1) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót/ instalacji;
2) sporządzenie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami do Powiatowego Nadzoru Budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia budowy;
3) przygotowanie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy;
4) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych
z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy);
5) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
6) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych;
7) zapewnienie dozoru w osobach na stanowisku kierownika robót,
a także zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
8) geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych zgodnie z projektem architektoniczno- budowlanym;
9) opracowanie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, instrukcje, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, oświadczenia, certyfikaty instalacji, gwarancje pisemne, książki serwisowe i inne dokumenty wynikające z art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
10) w trakcie realizacji budowy wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania bieżących badań i sprawdzeń wybudowanej instalacji przy udziale osób mających uprawnienia budowlane, techniczne;
11) wykonawca przeprowadzi szkolenie z użytkownikiem wskazanym przez zamawiającego w zakresie właściwej obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia;
12) wykonawca sporządzi kosztorysy ofertowe na podstawie dostępnych przedmiarów robót i kosztorysów nakładczych na stronie internetowej prowadzonego postępowania,
13) wybrany wykonawca w porozumieniu z zamawiającym przygotuje harmonogram robót zgodnie ze wzorem i kwotami zawartymi w kosztorysie ofertowym.
5. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z:
− decyzją pozwolenia na budowę oraz dokumentacją techniczną (projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, kosztorys nakładczy z przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót).
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekty, przedmiary robót, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót oraz SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229353,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SP-INSTAL Sebastian Przepiórski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322068734

7.3.3) Ulica: Długa 6/5

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.