Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00148758/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego z dachówki na blachodachówkę na budynku gospodarczo- garażowym znajdującym się na ul. Nadgoplańskiej w Kruszwicy, na działce nr 27/11 obręb nr 6 w Kruszwicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego z dachówki na blachodachówkę na budynku gospodarczo- garażowym znajdującym się na ul. Nadgoplańskiej w Kruszwicy, na działce nr 27/11 obręb nr 6 w Kruszwicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48983a3e-fc24-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003549/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wymiana pokrycia dachowego z dachówki na blachodachówkę na budynku gospodarczo- garażowym znajdującym się na ul. Nadgoplańskiej w Kruszwicy, na działce nr 27/11 obręb nr 6 w Kruszwicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148758/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 282842,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 3 miesiące licząc od dnia zawarcia umowy
Przedmiot zamówienia:
I. Miejsce świadczenia usługi – działka nr 27/11 obręb nr 6 w Kruszwicy
II. Zakres robót budowlanych:
Przedmiotem inwestycji jest remont dachu z wymianą pokrycia dachowego z istniejącej dachówki na blacho dachówkę w kolorze naturalnego pokrycia ceramicznego wraz z pracami towarzyszącymi (wymiana ewentualnych uszkodzonych elementów więźby dachowej, desek wiatrowych, obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych oraz inne prace i czynności niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania dachu oraz zmiany pokrycia przy uwzględnieniu aktualnego stanu dachu z elementami dachu i wyposażeniem dachu, przemurowanie kominów.)
Wymiana pokrycia dachu winna być wykonana w jednym kompletnym systemie dachowym gwarantującym wymaganą trwałość , szczelność i bezpieczeństwo.
Konstrukcja ( parametry) pozostają bez zmian.
Budynek jest obiektem wolnostojącym, niepodpiwniczonym dwukondygnacyjnym z poddaszem użytkowanym gospodarczo. Budynek o jednym poziomie kondygnacyjnym, przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 42 stopni.
III. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym:
Branża budowlana „Wymiana pokrycia dachowego z dachówki na blacho dachówkę Kruszwica, obręb 6 działka nr 27/11” opracowany przez firmę DBD Studio Ludomir Szczupakowski,
Przedmiar robót „Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na blachodachówkę Kruszwica, ul. Nadgoplańska, działka nr 27/11”
Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu „Wymiana pokrycia dachowego z dachówki na blachodachówkę w miejscowości Kruszwica, ul. Nadgoplańska, dz. nr 27/11
IV. Wytyczne dla Wykonawców:
Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wszelkie walory estetyczne.
Zamawiający nie wyraża zgody na całościową rozbiórkę pokrycia, a następnie jego montaż. Prace należy wykonywać etapowo, uwzględniając demontaż części pokrycia, następnie montaż nowej blachodachówki, aby nie dopuścić do zalania powierzchni wewnętrznych w przypadku wystąpienia opadów. Za możliwe szkody odpowiada Wykonawca.
Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym).
V. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95 ustawy PZP:
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia,
w tym:
1) pracownik budowy – roboty ogólnobudowlane
2) pracownik budowy – prace dekarskie
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
2. W terminie do 10 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących roboty budowlane objęte niniejszą umową, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt.1.
W przypadku zmiany pracowników, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji przedmiotowego wykazu.
3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę
lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy
ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy
o pracę i wymiar etatu były możliwe do zidentyfikowania.
5. Niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy
przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
7. Jeżeli pomimo niespełnienia powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego, osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci karę umowną. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez Zamawiającego i podpisaną przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert pn. „Wymiana pokrycia dachowego z dachówki na blachodachówkę na budynku gospodarczo - garażowym znajdującym się na ul. Nadgoplańskiej w Kruszwicy, na działce nr 27/11 obręb nr 6 w Kruszwicy”z powodu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która nie została złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający zmuszony był odrzucić ofertę wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- "Remont budynku dla potrzeb Biblioteki Wiejskiej w Bielawach" w ramach projektu pn.: "Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia"
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Ocieplenie budynku szkoły oraz internatu i łącznika
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.