Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00119050/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pomieszczenia kasowego pod schodami głównego wejścia do HWS Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. w Wałbrzychu w systemie – zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 848 84 94
1.5.8.) Numer faksu: 74 848 84 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pomieszczenia kasowego pod schodami głównego wejścia do HWS Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. w Wałbrzychu w systemie – zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c714c802-e869-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042385/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa kasy basenowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119050/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2001
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie ( Etap I) oraz budowa ( Etap II) odrębnego pomieszczenia kasowego bezpośrednio pod schodami głównego wejścia do Hali Widowiskowo – Sportowej Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „Aqua – Zdrój” przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Pomieszczenie to stanowić będzie wypełnienie niezagospodarowanej przestrzeni pod schodami. Przeznaczone będzie na czasowy pobyt dwóch osób w czasie nie dłuższym niż 4 godziny w ciągu doby. Pomieszczenie posiadać będzie własne wejście i zapewni poprawę funkcjonalności obiektu w czasie obsługi imprez masowych. Zadanie należy zrealizować w oparciu o wytyczne zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Etap I – obejmuje wykonane wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 1) Kompletna dokumentacja projektowa zawiera: - dokumentację projektową branży architektonicznej,
- dokumentację projektową branży konstrukcyjnej, - dokumentację projektową branży elektrycznej, - dokumentację projektową branży wentylacyjnej. Wszystkie zastosowane materiały podlegające wbudowaniu muszą posiadać wymagane atesty PZH, aprobaty techniczne, certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz odpowiedne klasyfikacje ogniowe. Dokumentacja ma być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodna z obowiązującymi przepisami i normami. Na jej podstawie zostanie wykonany pełen zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu.
4) Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszystkie decyzje, opinie i pozwolenia właściwych organów niezbędne do wykonania i odbioru całości zadania, w tym uzgodnienia projektu przez rzeczoznawców w zakresie higieniczno – sanitarnym, pożarowym i bhp. Dokumentacja projektowa obejmuje projekt budowlany oraz projekty wykonawcze, stanowiące odrębne opracowania z wydzielonymi tomami zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót budowlanych. Zakres i forma projektu będą zgodne z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową, zaakceptowaną przez Zamawiającego, w tym: 1) Przygotowanie terenu budowy, 2) Wykonanie robót ziemnych, 3) Wykonanie robót architektonicznych i konstrukcyjnych, 4) Wykonanie robót instalacyjnych:
a) instalacje elektryczne, b) ogrzewanie, c) wentylacja, d) telekomunikacja,
e) alarm, 5) roboty wykończeniowe i wyposażenie pomieszczenia.
W ramach realizacji zadania Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów, niezbędnych do uzyskania ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zadania są niżej wymienione załączniki: 1) zał. nr 7 – PFU, 2) zał. nr 4 - Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97687,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97687,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97687,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK Construction & Development Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961584897
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 11/8
7.3.4) Miejscowość: Wysoka
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97687,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu badania deficytów kwalifikacyjnych, kompetencyjnych oraz ustaleniu potrzeb szkoleniowych.
- Dostawa jednoigłowych zestawów jednorazowego użytku do pobierania składników krwi metodą aferezy automatycznej do posiadanego separatora komórkowego Trima Accel wraz z dzierżawą urządz. przez 24 m-ce
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem dla Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
- Dostawa leku Obinutuzumab do badania klinicznego niekomercyjnego dla ramienia eksperymentalnego AVO-CLL finansowanego przez Agencję Badań Medycznych w ramach projektu pn. "Badanie AVO-CLL ...
- Sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- Dostawa aspiratora ultradźwiękowego tkanek wraz z wyposażeniem
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mały Łęck na odcinku 990 mb.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.