Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101678/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00102741/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00116787/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Masłowice w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Masłowice 4
1.5.2.) Miejscowość: Masłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@maslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3a0bbfa-ae03-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Masłowice w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3a0bbfa-ae03-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015946/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Masłowice w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.IOŚ.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Masłowice w formule "Zaprojektuj i Wybuduj”.
4.2. Planowana inwestycja będzie polegała na zaprojektowaniu i wybudowaniu oczyszczalni ścieków wraz z niezbędna infrastrukturą towarzyszącą, (na której możliwy będzie również zrzut ścieków dowożonych).
4.3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie budowy oczyszczalni ścieków w miejscowości Masłowice wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną, na której możliwy będzie również zrzut ścieków dowożonych. Przedmiot zamówienia realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj obiekt obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze (techniczne) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD(2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a) budowa pompowni głównej:
Wykonanie pompowni z prefabrykowanych kręgów betonowych wraz z włazami technologicznymi i wentylacją.
Montaż wyposażenia technologicznego: sito pionowe, pompy zatapialne, armatura, orurowanie, aparatura kontrolno-pomiarowa.
Wykonanie instalacji elektrycznych i AKPiA.
b) Budowa punktu zlewnego ścieków i osadów dowożonych:
Wykonanie płyty szczelnej ociekowej z odwodnieniem.
Wykonanie monolitycznej płyty fundamentowej pod stację zlewną.
Dostawa kontenerowej stacji zlewnej z dwoma ciągami spustowymi dla ścieków i osadów dowożonych.
Wykonanie instalacji elektrycznych i AKPiA.
c) Budowa zbiornika ścieków dowożonych:
Wykonanie zbiornika żelbetowego, monolitycznego ziemnego wraz z włazami technologicznymi i wentylacją.
Montaż wyposażenia technologicznego: pompa zatapialna, armatura, orurowanie, układ napowietrzania, aparatura kontrolno-pomiarowa.
Wykonanie instalacji elektrycznych i AKPiA.
d) Budowa wielofunkcyjnego budynku technologicznego:
Wykonanie wielofunkcyjnego budynku technologicznego w konstrukcji lekkiej stalowej z obudową z płyty warstwowej z wydzieloną częścią socjalną oraz technologiczną, z podziałem na pomieszczenia
Montaż wyposażenia technologicznego węzła mechanicznego oczyszczania ścieków: kratopiaskownik, płuczka piasku, armatura, orurowanie, pojemniki na odpady itd.
Montaż wyposażenia technologicznego pompowni pośredniej: pompy,armatura, orurowanie, aparatura kontrolno-pomiarowa.
Montaż wyposażenia technologicznego stopnia biologicznego oczyszczania ścieków: reaktory w technologii MBBR, mikrosito, komora flokulacji, pompy, armatura, orurowanie, aparatura kontrolno-pomiarowa itd.
Montaż wyposażenia technologicznego węzła odwadniania osadu: zbiornik tlenowej stabilizacji osadu, prasa talerzowo-śrubowa, przenośniki wstęgowe,stacja roztwarzania polimery, pompy, armatura, orurowanie, aparatura kontrolno-pomiarowa.Montaż wyposażenia technologicznego stacji dmuchaw: dmucha wyrotacyjne, armatura, orurowanie, aparatura kontrolno-pomiarowa.
Montaż wyposażenia technologicznego pomieszczenia reagentów chemicznych: zbiorniki, pompy dozujące.
Wykonanie instalacji technologicznych.
Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych.
Wykonanie instalacji grzewczo-wentylacyjnych.
Wykonanie instalacji elektrycznych i AKPiA.
Wyposażenie pomieszczeń socjalnych.
e) Budowa zadaszenia na osad odwodniony:
Wykonanie monolitycznej, żelbetowej płyty fundamentowej.
Wykonanie zadaszenia w konstrukcji lekkiej stalowej z przykryciem z blachy trapezowej Wykonanie instalacji elektrycznych.
f) Pozostałe roboty budowlane i elementy wyposażenia:
Wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej umożliwiającej funkcjonowanie obiektu w zakresie instalacji technologicznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych i AKPiA.
Wykonanie systemu sterowania i wizualizacji.
Wykonanie dróg i placów z betonowej kostki brukowej.
Dostosowanie układu zasilania.
Wykonanie oświetlenia obiektu.
Dostawa agregatu prądotwórczego.
Wykonanie ogrodzenia.
5) Wykonanie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej;
6) Wykonanie prób hydraulicznych, rozruchów mechanicznych oraz rozruchu technologicznego obiektu.
7) Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni w zakresie umożliwiający późniejszą bezproblemową eksploatację obiektu.
8) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ppoż. wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni ścieków.
9) Wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń niezbędnej dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni
10) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
11) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
12) Dokumentację powykonawczą
13) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych (o ile będą wymagane)
14) Oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczególnych.
15) Uzyskanie nowej decyzji pozwolenia wodnoprawnego (o ile będzie wymagana)
16) Nadzór autorski projektanta.
17) Uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w imieniu zamawiającego. (jeżeli dotyczy)
18) Wykonanie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
19) Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”)
- Załącznik Nr 1 do SWZ oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11500500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15986777,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11500500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "STALBUDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008502681
7.3.3) Ulica: ul. Zgoda 4/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-018
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11500500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.