eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa



Ogłoszenie z dnia 2021-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060044114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pereca 2

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846383444

1.5.8.) Numer faksu: 846383500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@upz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upz.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c8fb28-eeb4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123447/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo PWSZ im. Szymona Szymonowica w Zamościu” – 5 tutorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128171/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AI.0920.05.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181068 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa: Część 1 zamówienia: świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 1
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa nr 1, w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, ul. Aleje Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ:

− nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
− przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
− zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
− wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
− udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
− udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
− podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
− udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
− wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent UPZ;
- dysponuje zgodą swojego pracodawcy na sprawowanie funkcji tutora (opiekuna) absolwenta w podmiocie leczniczym, w którym zatrudnienie podjął absolwent UPZ (w przypadku osób fizycznych).


SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
- zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 2
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa nr 2, w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. w KO-MED CENTRA KLINICZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Wacława Sieroszewskiego 34, 24-100 Puławy
Komórka / jednostka organizacyjna: KO-MED CENTRA KLINICZNE Zamość

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ:

− nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
− przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
− zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
− wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
− udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
− udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
− podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
− udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
− wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent UPZ;
- dysponuje zgodą swojego pracodawcy na sprawowanie funkcji tutora (opiekuna) absolwenta w podmiocie leczniczym, w którym zatrudnienie podjął absolwent UPZ (w przypadku osób fizycznych).


SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
- zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa: Część 3 zamówienia: świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 3
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa nr 3, w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II Al. Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość
ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ:

− nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
− przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
− zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
− wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
− udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
− udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
− podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
− udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
− wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent UPZ;
- dysponuje zgodą swojego pracodawcy na sprawowanie funkcji tutora (opiekuna) absolwenta w podmiocie leczniczym, w którym zatrudnienie podjął absolwent UPZ (w przypadku osób fizycznych).


SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
- zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa: Część 4 zamówienia: świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 4
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa nr 4, w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II Al. Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość
ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ:

− nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
− przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
− zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
− wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
− udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
− udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
− podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
− udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
− wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent UPZ;
- dysponuje zgodą swojego pracodawcy na sprawowanie funkcji tutora (opiekuna) absolwenta w podmiocie leczniczym, w którym zatrudnienie podjął absolwent UPZ (w przypadku osób fizycznych).


SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
- zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa: Część 5 zamówienia: świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 5
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa nr 5 , w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Hospicjum Santa Galla, Łabuńki Pierwsze 1, 22-437 Łabunie

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ:

− nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
− przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
− zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
− wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
− udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
− udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
− podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
− udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
− wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent UPZ;
- dysponuje zgodą swojego pracodawcy na sprawowanie funkcji tutora (opiekuna) absolwenta w podmiocie leczniczym, w którym zatrudnienie podjął absolwent UPZ (w przypadku osób fizycznych).


SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo UPZ realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
- zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na części;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36213,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ktystyna Łakus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211091429

7.3.3) Ulica: Zamojska 23

7.3.4) Miejscowość: Bełżec

7.3.5) Kod pocztowy: 22-670

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Paprocka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221748144

7.3.3) Ulica: Żdanów 151a

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janina Czady

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221201121

7.3.3) Ulica: Lubelska 366a/25

7.3.4) Miejscowość: zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.