eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Promnik › "Remont agregatów"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Remont agregatów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62

1.5.2.) Miejscowość: Promnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +41 346 12 43

1.5.8.) Numer faksu: +41 346 12 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgo_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont agregatów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9592987f-b999-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118046/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGO/01/04/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 574790,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu technicznego typu E60,E10 oraz TC01 dwóch modułów kogeneracyjnych Petra 750C z silnikiem MWM TCG2016V12 wraz z remontem układu cieplnego modułu kogeneracyjnego, które odbędą się etapami:

Etap 1.
Remont modułu kogeneracyjnego JK 1910 ( 1 ) zgodnie z DTR producenta urządzenia.
I. Zakresem przedmiotu zamówienia objęte jest wykonanie remontu modułu kogeneracyjnego Petra 750C oraz remont układu cieplnego modułu kogeneracyjnego.

Zakres przeglądu E60 dla silnika MWM TCG2016V12 obejmuje w szczególności:
Kontrola wizualna instalacji
Kontrola systemu grzewczego i oświetlenia
Kontrola wszystkich istotnych połączeń mechanicznych JK (ewentualne dokręcenie)
Kontrola szczelności obiegów hydraulicznych JK
Kontrola połączeń elektrycznych (ewentualne dokręcenie, konserwacja)
Kontrola działania automatycznych zaworów odpowietrzających JK (w razie konieczności wymiana)
Kontrola działania przepustnic wentylacyjnych z siłownikami
Kontrola wentylatorów nawiewnych / wywiewnych w układzie wentylacyjnym
Kontrola systemu wentylacyjnego rozdzielnic
Kontrola działania detektorów upływu gazu
Kontrola zaworów trójdrogowych i ich serwonapędów
Kontrola działania zaworów elektromagnetycznych w ścieżce gazowej JK
Kontrola rozdzielnic i jednostek sterujących
Kontrola ciśnienia w instalacji spalinowej
Kontrola i ustawienie luzów zaworu wlotowego i wylotowego
Kontrola zużycia zaworu (głowica cylindra zamontowana)
Kontrola działania przepustnicy gazu
Kontrola świec zapłonowych
Kontrola kąta zapłonu
Pomiar emisji, kontrola ciśnienia i temperatury na wyjściu spalin
Wymiana 5 szt. głowic cylindrów oraz przegląd pozostałych, czyszczenie z nagaru i w razie konieczności wymiana
Kontrola zamocowania silnika
Kontrola wzrokowa przewodów wydechowych spalin
Sprawdzić chłodnicę mieszanki
Przegląd mieszalnika gazu i powietrza
Kontrola zębnika rozrusznika i zębatki na kole zamachowym
Kontrola węży, tłumików wibracji i przewodów giętkich
Kontrola armatur oraz urządzeń nastawczych po stronie silnika
Kontrola wału korbowego wzrokowo, luzu łożyskowego
Wymiana tulei korbowodów 11 szt.
Wymiana łożysk korbowodów 11 szt.
Wymiana tłoków kompletnych 11 szt. i czyszczenie z nagaru pozostałych
Wymiana tulei cylindrowych 11 szt. . i czyszczenie z nagaru pozostałych
Sprawdzić wzrokowo popychacze zaworowe (popychacze zaworowe zamontowane)
Sprawdzić wzrokowo wałek rozrządu (wałek rozrządu zamontowany)
Sprawdzić elastyczne przewody oleju smarowego w systemie smarowania wstępnego
Kontrola okablowania elektrycznego silnika, wtyczek oraz czujników
Kontrola kompensatorów spalin /w razie konieczności wymiana/
Wymiana dampera
Wymiana wkładów systemu odpowietrzania skrzyni korbowej
Wymiana wkładu filtra gazu
Wymiana wkładu filtra ssania powietrza
Wymiana oleju z filtrami
Wymiana płynu chłodzącego
Przegląd turbosprężarki ABB - TC01
Czyszczenie kolektorów
Czyszczenie wymiennika spaliny - woda
Czyszczenie wymiennika płytowego glikol - woda
Czyszczenie chłodnicy wentylatorowej
Czyszczenie chłodnicy mieszanki - intercoolera
Uruchomienie agregatu
Sprawdzenie prawidłowości pracy agregatu.
Sprawdzenie/pomiar temperatur i ciśnień.
Regulacja agregatu
Regulacja oraz pomiar dopuszczalnych emisji dopuszczalnych
Zapis parametrów pracy
Sporządzenie raportu serwisowego
Przegląd E 10, wymiana oleju, ( olej zapewnia Zamawiający)

II. Remont układu cieplnego modułu kogeneracyjnego obejmuje:
a) Wymiana okucia z izolacją wymiennika spalinowego
b) Wymiana uszczelnień w pompach obiegu OPS
c) Czyszczenie wymienników

Po zrealizowaniu etapu pierwszego nastąpi odbiór wykonanych prac zakończony protokołem.

Etap 2.
Remont modułu kogeneracyjnego JK 1909 ( 2 ) zgodnie z DTR producenta urządzenia.

I. Zakresem przedmiotu zamówienia objęte jest wykonanie remontu modułu kogeneracyjnego Petra 750C oraz remont układu cieplnego modułu kogeneracyjnego.

Etap 2 rozpocznie się po dwutygodniowej bezawaryjnej pracy agregatu JK 1910

Zakres przeglądu E60 dla silnika MWM TCG2016V12 obejmuje w szczególności:
Kontrola wizualna instalacji
Kontrola systemu grzewczego i oświetlenia
Kontrola wszystkich istotnych połączeń mechanicznych JK (ewentualne dokręcenie)
Kontrola szczelności obiegów hydraulicznych JK
Kontrola połączeń elektrycznych (ewentualne dokręcenie, konserwacja)
Kontrola działania automatycznych zaworów odpowietrzających JK (w razie konieczności wymiana)
Kontrola działania przepustnic wentylacyjnych z siłownikami
Kontrola wentylatorów nawiewnych / wywiewnych w układzie wentylacyjnym
Kontrola systemu wentylacyjnego rozdzielnic
Kontrola działania detektorów upływu gazu
Kontrola zaworów trójdrogowych i ich serwonapędów
Kontrola działania zaworów elektromagnetycznych w ścieżce gazowej JK
Kontrola rozdzielnic i jednostek sterujących
Kontrola ciśnienia w instalacji spalinowej
Kontrola i ustawienie luzów zaworu wlotowego i wylotowego
Kontrola zużycia zaworu (głowica cylindra zamontowana)
Kontrola działania przepustnicy gazu
Kontrola świec zapłonowych
Kontrola kąta zapłonu
Pomiar emisji, kontrola ciśnienia i temperatury na wyjściu spalin
Wymiana 7 szt. głowic cylindrów oraz przegląd pozostałych, czyszczenie z nagaru i w razie konieczności wymiana
Kontrola zamocowania silnika
Kontrola wzrokowa przewodów wydechowych spalin
Sprawdzić chłodnicę mieszanki
Przegląd mieszalnika gazu i powietrza
Kontrola zębnika rozrusznika i zębatki na kole zamachowym
Kontrola węży, tłumików wibracji i przewodów giętkich
Kontrola armatur oraz urządzeń nastawczych po stronie silnika
Kontrola wału korbowego wzrokowo, luzu łożyskowego
Wymiana tulei korbowodów 7 szt.
Wymiana łożysk korbowodów 7 szt.
Wymiana tłoków kompletnych 7 szt. i czyszczenie z nagaru pozostałych
Wymiana tulei cylindrowych 7 szt. i czyszczenie z nagaru pozostałych
Sprawdzić wzrokowo popychacze zaworowe (popychacze zaworowe zamontowane)
Sprawdzić wzrokowo wałek rozrządu (wałek rozrządu zamontowany)
Sprawdzić elastyczne przewody oleju smarowego w systemie smarowania wstępnego
Kontrola okablowania elektrycznego silnika, wtyczek oraz czujników
Kontrola kompensatorów spalin /w razie konieczności wymiana/
Wymiana dampera
Wymiana wkładów systemu odpowietrzania skrzyni korbowej
Wymiana wkładu filtra gazu
Wymiana wkładu filtra ssania powietrza
Wymiana oleju z filtrami
Wymiana płynu chłodzącego
Przegląd turbosprężarki ABB - TC01
Czyszczenie kolektorów
Czyszczenie wymiennika spaliny - woda
Czyszczenie wymiennika płytowego glikol - woda
Czyszczenie chłodnicy wentylatorowej
Czyszczenie chłodnicy mieszanki - intercoolera
Uruchomienie agregatu
Sprawdzenie prawidłowości pracy agregatu.
Sprawdzenie/pomiar temperatur i ciśnień.
Regulacja agregatu
Regulacja oraz pomiar dopuszczalnych emisji dopuszczalnych
Zapis parametrów pracy
Sporządzenie raportu serwisowego
Przegląd E 10, wymiana oleju, ( olej zapewnia Zamawiający)


II. Remont układu cieplnego modułu kogeneracyjnego obejmuje:

a) Wymiana okucia z izolacją wymiennika spalinowego
b) Wymiana uszczelnień w pompach obiegu OPS
c) Czyszczenie wymienników

Wykonanie etapu 2 zostanie potwierdzone protokołem po dwutygodniowej bezawaryjnej pracy remontowanego agregatu JK 1909

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń innych elementów nie wchodzących w zakres materiałów obejmujących postępowania zostanie przedstawiona osobna kalkulacja do akceptacji przez Zamawiającego. Po zaakceptowaniu dodatkowego kosztorysu ( materiałowego, prac) realizacja będzie kontynuowana. Natomiast w przypadku braku akceptacji jeżeli będzie możliwość uruchomienia na starych podzespołach wówczas zostanie dopuszczony do pracy warunkowo.
Realizacja zadania zakłada zwrot głowic do Wykonawcy do weryfikacji w warsztacie. Jeżeli głowica nie będzie nadawać się do dalszej obróbki w przypadku uszkodzeń mechanicznych czy też zakwalifikowaniu ich do złomowania Zamawiający dopłaci 550 eur netto za szt.

Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawców wizji lokalnej, której termin wykonawcy ustalają mailowo pod adresem: biuro@pgo.kielce.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735995,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 881362,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735995,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doroshenko-Deker Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992863792

7.3.4) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

7.3.5) Kod pocztowy: 66-470

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735995,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.