eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Szpitala Miejskiego w Rabce Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Szpitala Miejskiego w Rabce Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 77 001

1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Szpitala Miejskiego w Rabce Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0d01fc0-ba64-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119872/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Stosownie do art. 305 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2021 poz. 1129) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi okoliczność określona w art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. b) Pzp.
W myśl wyżej powołanego przepisu przesłankę można zastosować w przypadku usług związanych z ochroną autorskich praw majątkowych, wynikających z odrębnych przepisów, np. przepisy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, która ma tutaj zastosowanie. Ponadto podkreślić należy, że zamówienie ma złożony charakter ze względu na specyfikę działalności, która wymaga konieczności skorzystania ze specjalistycznej wiedzy. Względy techniczne są spowodowane szczególnymi wymogami z zakresu interoperacyjności, które należy spełnić, by zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 73000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowokosztorysowej umożliwiającej realizację zadania i wykonanie robót polegających na
przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku Szpitala Miejskiego w Rabce Zdrój wraz
z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi i infrastrukturą techniczną, rozbiórkę
konstrukcji tarasu wielokondygnacyjnego i schodów zewnętrznych przylegających do
budynku szpitala, budowę murów oporowych na działkach numerach ewidencyjnych:
679/2, 679/1, 679/3, 679/4, 4203/4, 4203/3, 4203/2, 4203/5 położonych w miejscowości
Rabka-Zdrój, wykonanie zjazdu z ul. Poniatowskiego oraz dojazdu wewnętrznego, a także
dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub uzyskania pozwoleń.
Zakres prac powierzonych w ramach niniejszego zamówienia obejmuje m.in.:
a) prace projektowe (wszystkich branżystów) związane z przebudową, rozbudową
i nadbudową budynku. Planuje się zwiększenie powierzchni ok. 1 800 m3
,
b) przygotowanie zagospodarowania terenu, uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji
inwestycji celu publicznego (ULICP) oraz decyzji o pozwoleniu na budowę na
przedmiotową inwestycję,
c) wykonanie ekspertyzy technicznej budynku,
d) opracowanie dokumentacji geologicznej (m.in. geotechniczne warunki posadowienia
opracowane w formie: opinii geotechnicznej, dokumentację badań podłoża
gruntowego i projektu geotechnicznego wg wymagań),
e) opracowanie projektu rozbiórki,
f) opracowanie projektu systemu BMS dla budynku,
Pod pojęciem BMS rozumie się:
Wyposażenie budynku w system czujników i detektorów oraz jeden zintegrowany system
zarządzania wszystkimi znajdującymi się w budynku instalacjami. System zarządzania
energią w budynku BMS musi posiadać funkcjonalność monitorowania i zarządzania
systemami energetycznymi oraz grzewczymi znajdującymi się w budynku, gromadząc
informacje z czujników, detektorów, analizatorów, ciepłomierzy, wodomierzy oraz
sterowników urządzeń, pozwalając na reagowanie w czasie rzeczywistym na zmianę
warunków zewnętrznych i wewnętrznych w celu optymalizacji zużycia energii cieplnej
i energetycznej budynku. System BMS musi być systemem otwartym, zapewniającym
integrację podsystemów branżowych różnych producentów, przez obsługę otwartych
standardów komunikacji budynkowej, w szczególności: BACnet IP, BACnet MS/TP,
LonWorks FTT-10, Modbus RTU/TCP, SNMP oraz M-Bus. System BMS dodatkowo powinien
posiadać wbudowany język definicji raportów, pozwalający na tworzenie dowolnych
raportów tabelarycznych oraz graficznych bazujących na danych z bazy wewnętrznej
systemu na potrzeby prawidłowej prezentacji uzyskanych efektów ekologicznych oraz
efektywności energetycznej, jak również funkcjonalność zdalnego monitoringu przez
Internet z poziomu przeglądarki internetowej www dla użytkowników posiadających
odpowiednie uprawnienia.
g) opracowanie projektu zjazdu z ul. Poniatowskiego i drogi wewnętrznej,
h) opracowanie projektu murów oporowych,
i) zaprojektowanie nowych przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zaproszeniu do negocjacji oraz projektowanych postanowieniach umownych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe „Konstruktor” Paweł Polaczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352134861

7.3.3) Ulica: Orawka 52

7.3.4) Miejscowość: Jabłonka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-480

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace projektowe, "ARCH4P" Pracownia Projektowa Architekt Paweł Pilch


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.