eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › "Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego i gazu p³ynnego - propan techniczny "



Og³oszenie z dnia 2021-08-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego i gazu p³ynnego – propan techniczny „

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzoz.hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spzoz.hajnowka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

SP ZOZ w Hajnówce

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego i gazu p³ynnego – propan techniczny „

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be7fb864-098e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00164481

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002094/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa gazu p³ynnego propan techniczny oraz oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.spzoz.hajnowka.pl i https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/ ; https://platforma.eb2b.com.pl lub https://tt.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.spzoz.hajnowka.pl i
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/ ; https://platforma.eb2b.com.pl
lub https://tt.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 9. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest pod warunkiem spe³niania przez system teleinformatyczny, z którego korzystaj± U¿ytkownicy Wykonawcy i U¿ytkownicy Zamawiaj±cego nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 4/1mb/s,
2) komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
10. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Systemu okre¶la Regulamin (dostêpny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/termslub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Systemie), akceptuje warunki korzystania z Systemu, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
11. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
12. U¿ytkownikom Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu.
13. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zam.publiczne@spzoz.hajnowka.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert lub jednolitych europejskich dokumentów zamówienia).
14. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls lub .xlsx. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików. Ka¿dy dokument powinien byæ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
15. Informacja na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) szyfrowanie za pomoc± protoko³u TLS;
2) formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
3) wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci±
co do setnej czê¶ci sekundy;
4) pliki oferty wczytane przez wykonawcê do Systemu i zapisane, widoczne s±
w Systemie jako zaszyfrowane, mo¿liwo¶æ otwarcia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez System stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
16. Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostêpnionym przez G³ówny Urz±d Miar, za datê odebrania danych od Wykonawcy uznaje siê czas zapisu danych, a nastêpnie wy¶wietlenia informacji o pozytywnym przyjêciu oferty do Systemu.
17. W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nastêpuj±cym znakiem postêpowania: Postêpowanie nr Sygn. Postêpowania: 2021/TP/OLEJ/GAZ/01
18. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz.U.2020.2415 z dnia 2020.12.30).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: http://www.spzoz.hajnowka.pl i https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/ ; https://platforma.eb2b.com.pl lub https://tt.eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9, tel. 85 682 92 02; e-mail: spzoz@hajnowka.pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej w Hajnówce jest Pan Dariusz Drywulski, kontakt: adres e-mail: iod@spzoz.hajnowka.pl, telefon 85 682 92 35;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego i gazu p³ynnego – propan techniczny „znak sprawy 2021/TP/OLEJ/GAZ/01, prowadzonym w trybie podstawowym.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2021 r. poz.1129), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2021/TP/OLEJ/GAZ/01

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawê gazu p³ynnego – propan techniczny, do zasilania zastawów kocio³ków gazowych do kuchni szpitalnej SP ZOZ w Hajnówce i ogrzewania WOZ w Nowoberezowie.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 71810,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09122100-1 - Propan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w z³: 100%

Oferta z najni¿sz± cen± (brutto) uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (100,00), pozosta³e oferty mniejsz± ilo¶æ punktów wynikaj±c± z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:

cena brutto oferty najtañszej
Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego do GOZ w Bia³owie¿y i Narwi

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 74790,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w z³: 100%

Oferta z najni¿sz± cen± (brutto) uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (100,00), pozosta³e oferty mniejsz± ilo¶æ punktów wynikaj±c± z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:

cena brutto oferty najtañszej
Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy nie podlegaj±cy wykluczeniu w oparciu o przes³anki wskazane w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz spe³niaj±cy minimalne warunki okre¶lone w SWZ przez Zamawiaj±cego w oparciu o przepisy z art. 112 – art. 117 p.z.p.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
A/ zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
B/ uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
C/ sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
D/ zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Ad.A. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie by³ wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.

Dotyczy:
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnieñ zwi±zanych z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.

Ad.B. W zakresie „uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej” Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.);

Ad.C. Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych szczegó³owych warunków.

Ad.D. Zamawiaj±cy wymaga aby w ramach spe³nienia przez Wykonawcê ubiegaj±cego siê o niniejsze zamówienie niezbêdnych warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±cych realizacjê niniejszego zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, Wykonawca wykaza³ siê realizacj± co najmniej jednego odpowiadaj±cego co do rodzaju i warto¶ci brutto niniejszego postêpowania, zrealizowanym zamówieniem.

Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania w/w warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. (Patrz Oddzia³ 3, art. 118 i nast. p.z.p.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców jedynie z³o¿enia o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca jest obowi±zany do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± ¶rodkami s³u¿±cymi zweryfikowaniu poprawno¶ci merytorycznej z³o¿onej oferty.
2. Zamawiaj±cy na mocy przys³uguj±cych mu uprawnieñ (art. 106 p.z.p.) ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:
a) koncesji na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zek wynika z art. 32 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 716).
b) dokumentów wystawionych przez producenta dotycz±cych parametrów jako¶ciowych oferowanego oleju – dotyczy Pakietu nr 2.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ w/w przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Brak reakcji Wykonawcy zgodnie z wezwaniem Zamawiaj±cego spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy (art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt c p.z.p.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów
lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s± przez Wykonawcê przy u¿yciu zak³adki
„Za³±czniki” w trakcie etapu sk³adania ofert/wniosków. Dokumenty te musz± byæ odpowiednio
podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji odpowiednio Wykonawcê, podmiot, na
którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub
o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 8 za³±cznika nr 3a i z § 7 za³±cznika nr 3b

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami/dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Systemu Zamawiaj±cego pod adresem: https:// https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.