eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Złym Mięsie - etap I - stan surowy otwarty



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Złym Mięsie - etap I - stan surowy otwarty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Złym Mięsie - etap I - stan surowy otwarty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15189f4e-b704-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023022/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Złym Mięsie (podział zadania na etapy)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114896/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 409829,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139305,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Złym Mięsie - etap I - stan surowy otwarty.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Roboty budowlane.
1.1.1. Roboty ziemne.
1.1.2. Fundament, izolacje fundamentowe.
1.1.3. Roboty murarskie.
Uwaga. Zamawiający dostarczy materiał w postaci silikatów - silikat 10DF/240/D8
o wymiarach 300x240x240 mm - w dokumentacji projektowej założono bloczki gazobetonowe.
Wykonawca z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem pisemnie poinformuje Zamawiającego o potrzebie dostawy w/w materiału. Odbiór materiału budowlanego zostanie potwierdzony protokołem podpisanym przez obie Strony.
1.1.4. Wieńce, belki i słupy żelbetowe.
1.1.5. Konstrukcja stropu.
1.1.6. Konstrukcja dachu + okna dachowe 2 szt. ("O2").
Uwaga. Zamawiający dostarczy materiał zgodnie z zestawieniem elementów drewnianych opisanych w załączniku nr 1 do OPZ.
Wykonawca z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem pisemnie poinformuje Zamawiającego o potrzebie dostawy w/w materiału. Odbiór materiału budowlanego zostanie potwierdzony protokołem podpisanym przez obie Strony.
2. Uwaga. Zakres załączonej dokumentacji projektowej jest szerszy. Przedmiot zamówienia należy wykonać sugerując się zakresem określonym w przedmiarze robót (należy pamiętać, że przedmiar ma charakter pomocniczy). Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie obejmuje robót branży sanitarnej, branży elektrycznej oraz części robót ogólnobudowlanych.
3. Uwaga. W złożonej ofercie nie należy uwzględniać demontażu istniejącego garażu blaszanego i istniejącej wieży do suszenia węży strażackich.
4. Uwaga. Należy wykonać jedną przegrodę zamiast dwóch przegród do okien "O1". Dokładne umiejscowienie zostanie wskazane przez Zamawiającego na etapie prac murowych.
5. Uwaga. Dokładna lokalizacja wyłazu na strych zostanie wskazana przez Zamawiającego na etapie prac murowych.
6. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane w taki sposób, aby nie utrudniać wyjazdu samochodu pożarniczego z budynku remizy.
7. Wykonawca zorganizuje dojazd do miejsca realizacji inwestycji oraz ogrodzi
i zabezpieczy teren budowy na czas realizacji kolejnych etapów prac. Uwaga. Budynek jest użytkowany.
8. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego i zarządcę obiektu (OSP Złe Mięso)
z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem o zamierzonym terminie rozpoczęcia prac.
9. Wykonawca przed rozpoczęciem prac wykona dokumentację fotograficzną terenu, na którym będą realizowane roboty budowlane i dostarczy ją na płycie CD lub DVD do Zamawiającego.
10. Wykonawca po zakończonych robotach budowlanych przywróci teren wokół budynku remizy do stanu pierwotnego.
11. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
12. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) wykonywanie robót ziemnych,
2) wykonanie robót ogólnobudowlanych,
3) wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy,
4) wykonanie robót dekarskich.
5) wykonywanie robót montażowych stolarki okiennej.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196247,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343729,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196247,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551818271

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Czersk

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196247,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.