eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów oraz nauczycieli w ramach projektu "SOS_3 Szkolenia otwartych szans" - zamówienie udzielane w 3 częściach, w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2021-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów oraz nauczycieli w ramach projektu „SOS_3 Szkolenia otwartych szans” - zamówienie udzielane w 3 częściach, w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270160421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 40-086 Katowice Sokolska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 351 19 23

1.5.8.) Numer faksu: +/48/ 32 351 19 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ws@sltzn.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sltzn.katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów oraz nauczycieli w ramach projektu „SOS_3 Szkolenia otwartych szans” - zamówienie udzielane w 3 częściach, w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-489c5d80-de27-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00032490/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie kursów w ramach projektu SOS_3 Szkolenia Otwartych Szans

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106986/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOS_3/ Z2 / 2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 422884,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem I części zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia/Kursu i egzaminu zewnętrznego pn: „Operator wózka widłowego - WÓZKI WIDŁOWE SPECJALIZOWANE”, dla uczniów.
Kurs, którym zostanie objętych 12 osób, winien zrealizować program zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego.
Czas trwania kursu: 62h, w tym 40h zajęcia teoretycznych (w ŚlTZN) oraz 22h zajęć praktycznych.
Moduły szkolenia:
a) obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z osobą podnoszoną wraz z ładunkiem ( uprawnia do obsługi wszystkich wózków podnośnikowych)
Część teoretyczna obejmuje m.in.:
- typy stosowanych wózków jezdniowych,
- budowa wózków jezdniowych,
- czynności operatora,
- wiadomości z zakresu ładunkoznastwa, dozorze technicznym,
bezpieczna wymiana butli gazowych .
b) Magazynier
Uczestnicy kursu po ukończeniu szkolenia otrzymają zaświadczenia zaświadczenie o ukończeniu kursu z ramowym programem kursu – w języku polskim i języku angielskim.

Szkolenie zakończ. jest egzaminem przed komisją UDT Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie pośredniczyć w składaniu wniosków, uiszczaniu opłaty egzaminacyjnej i w odbiorze legitymacji UDT.

Preferowany termin szkoleń to okres: od września do października 2021r.
Terminy egzaminów: po zakończeniu zajęć.
Szkolenia będą prowadzone w piątki od 14.00 do 20:00 w soboty i niedziele od 9.00. do 15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem II części zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 szkoleń/kursów jn:
1) „Wykorzystanie nowoczesnych metod analizy chromatograficznej w wybranych zagadnieniach analityki z zakresu ochrony środowiska oraz produktów żywnościowych” z egzaminem wewnętrznym, dla uczniów.
Kurs uwzględniać będzie dyspozycyjność uczniów w różnych okresach czasu. Kurs dla 1 grupy (8 osób) uczniów kierunku Technik Analityk. Łącznie w ramach kursu zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć. Kurs kończyć się będzie egzaminem i wydaniem zaświadczenia wewnętrznego o ukończeniu szkolenia. Egzamin należy przeprowadzić w ostatnim dniu kursu.
Uczestnicy kursu/szkolenia winny nabyć umiejętności walidacji i kalibracji urządzeń pomiarowych, separacji, wykrywania i identyfikacji analitów oraz statystycznej i chemometrycznej obróbki danych analitycznych.
2) „Wykorzystanie nowoczesnych metod analizy spektroskopowej w wybranych zagadnieniach analityki ochrony środowiska oraz produktów żywnościowych” z egzaminem wewnętrznym, dla uczniów.
Prowadzący kurs uwzględniać będzie dyspozycyjność uczniów w różnych okresach czasu. Kurs dla 1 grupa (8 osób) uczniów kierunku Technik Analityk. Łącznie w ramach kursu zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć. Kurs kończyć się będzie egzaminem i wydaniem zaświadczenia wewnętrznego o ukończeniu szkolenia. Egzamin należy przeprowadzić w ostatnim dniu kursu.
Uczestnicy kursu/szkolenia winny nabyć umiejętności walidacji i kalibracji urządzeń pomiarowych, separacji, wykrywania i identyfikacji analitów oraz statystycznej i spektroskopowej obróbki danych analitycznych.

Preferowany termin szkoleń to okres:
a) ad1) od września do listopad 2021r
b) ad2) od stycznia do marca 2022r
Terminy egzaminów: w ostaniem dniu zajęć dla każdej grupy osobno.
Szkolenia będą prowadzone w piątki od 14.00 do 20:00 w soboty i niedziele od 9.00. do 15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów

4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem III części zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 szkoleń/kursów wraz z przeprowadzeniem po każdym z nich egzaminu zewnętrznego jn:
1) Kurs spawania metodą TIG dla nauczycieli
Kurs spawania metodą TIG 141, dla 6 nauczycieli, w wymiarze 360 godz./os. (3 moduły), prowadzony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczących przeprowadzenia egzaminu kwalifikacyjnego spawaczy.
Moduły:
a) Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141)
b) Kurs spawania blach spoinami czołowymi metodą TIG (141)
c) Kurs spawania rur spoinami czołowymi metodą TIG (141)
Szkolenia będą prowadzone w tygodniu po godzinie 15:00 oraz w piątki od 14:00 do 20:00 i w soboty i niedziele od 9:00. do 15:00,
Preferowany termin szkoleń :od września 2021 r. do marca 2022 r.

2) Kurs spawania metodą MIG/MAG dla nauczycieli
Kurs spawania metodą MAG 135 dla 6 nauczycieli, w wymiarze 360 godz./os. (3 moduły),prowadzony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dot. przeprowadzania egzaminu kwalifikacyjnego spawaczy.
Moduły:
a) Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135)
b) Kurs spawania blach spoinami czołowymi metodą MAG (135)
c) Kurs spawania rur spoinami czołowymi metodą MAG (135)
Szkolenia będą prowadzone w tygodniu po godzinie 15:00 oraz w piątki od 14:00 do 20:00 i w soboty i niedziele od 9:00. do 15:00,
Preferowany termin szkoleń : od września 2021 r. do marca 2022 r.

3) Kurs spawania elektrodą otuloną MMA dla uczniów
Kurs spawania elektrodą otuloną MMA 111 dla 12 uczniów w wym. 120h (2 moduły) prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.
Moduły:
a) Kurs spawania elektrodą otuloną MMA (111):
b) Kurs spawania blach i rur elektrodami otulonymi – spoiny pachwinowe (111)
Szkolenia będą prowadzone w piątki od 14.00 do 20:00 w soboty i niedziele od 9.00. do 15:00
Preferowany termin szkoleń :od marca do czerwca 2022 r.

Terminy egzaminów dla wszystkich kursów : po zakończeniu zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów

4.5.5.) Wartość części: 93600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15945,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15945,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15945,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Sienkiewicz Szkolenia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361914200

7.3.3) Ulica: ul. Składowa 17 p.9

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15945,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47804,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uniwersytet Śląski w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000001347

7.3.3) Ulica: ul. Bankowa 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-007

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADWELD Adam Jurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369970043

7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 46/22

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-169

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.