eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Wykonanie sygnalizacji świetlnej na połączeniu ulicy Oświęcimskiej, Łowieckiej i Juliana Przybosia



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie sygnalizacji świetlnej na połączeniu ulicy Oświęcimskiej, Łowieckiej
i Juliana Przybosia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f61f337-b416-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie sygnalizacji świetlnej na połączeniu ulicy Oświęcimskiej, Łowieckiej
i Juliana Przybosia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f61f337-b416-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025467/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie sygnalizacji świetlnej na połączeniu ulicy Oświęcimskiej, Łowieckiej i Juliana Przybosia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114397

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270843,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Oświęcimskiej – Łowieckiej – Juliana Przybosia w systemie zaprojektuj i wybuduj, mającej na celu podniesienie bezpieczeństwa pieszych w zakresie realizacji zadania pn. „Wykonanie sygnalizacji świetlnej na połączeniu ulicy Oświęcimskiej, Łowieckiej
i Juliana Przybosia” w Chrzanowie zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje zaprojektowanie, przygotowanie terenu i wybudowanie oświetlenia wraz z wszelkimi niezbędnymi robotami koniecznymi do realizacji zadania zgodnie
z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Przejście dla pieszych wraz z dojściami na ul. Łowieckiej jest poza zakresem przedmiotowego postępowania przetargowego.
Zakres dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji zadania wraz z uzgodnieniami obejmuje między innymi:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sygnalizacji świetlnej i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu – 4 egz.,
2) opracowanie i zatwierdzenie okresowej organizacji ruchu na czas realizacji robót -3 egz.,
3) opracowanie i zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu- 3 egz.,
4) geodezyjną dokumentację powykonawczą
Dokumentacja techniczna winna być uzgodniona z Zamawiającym i Powiatowym Zarządem Dróg w Chrzanowie.
Dokumentacja powinna uwzględniać możliwość wykorzystania istniejącej infrastruktury technicznej i istniejącej sygnalizacji świetlnej, w przypadku gdy elementy istniejącej sygnalizacji nie będą wykorzystane należy przewidzieć ich demontaż i utylizację. Wykonawca realizuje roboty budowlane po wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu.
3. Miejsce wykonania zamówienia: istniejące skrzyżowanie dróg ul. Oświęcimskiej, Łowieckiej i Juliana Przybosia w Chrzanowie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy –stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie zastosowane materiały muszą być nowe, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową.
5. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne,
2) zapewnienia kierownika branżowego w trakcie realizacji zadania tj. kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
3) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia w wydanych uzgodnieniach i w trakcie robót,
4) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym,
5) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót.
6. W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326870,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326870,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326870,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPCO Plus sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364439389

7.3.4) Miejscowość: Imielin

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326870,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.