eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Remont elewacji budynku położonego w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej 61



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku położonego w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej 61

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978051075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 385 10 21

1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 385 28 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgmk-sulechow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgmk.bip.sulechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zgmk.bip.sulechow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynku położonego w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej 61

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9940fc43-b014-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011659/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont elewacji budynku ul. Armii Krajowej 61 w Sulechowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103645/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.392.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 274379,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu elewacji budynku położonego przy ul. Armii krajowej 61 w m. Sulechów, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 2983, działka nr ewid. 1316/3 obręb 2 m. Sulechów. Budynek mieszkalny przy ul. Armii Krajowej 61 jest usytuowany w zabudowie szeregowej, składającej się z budynku głównego i oficyny. Budynek główny został wybudowany w 1887r., oficyna została dobudowana w 1895r. Jest to budynek 2-kondygnacyjny w części głównej podpiwniczony, murowany i otynkowany. Dach konstrukcji drewnianej dwuspadowy w części głównej, jednospadowy nad oficyną, kryty papą.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zwaną dalej w skrócie STWiORB, stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ, zgodnie z warunkami zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z Zamawiającym umową i jej zmianami - jeżeli zostały zawarte.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.
4. Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) demontaż istniejącego pokrycia dachowego oraz wykonanie nowego pokrycia z papy;
b) wykonanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk, wymianę parapetów;
c) naprawę elewacji budynku w zakresie zasolonych, zawilgoconych i luźnych tynków, naprawę pęknięć oraz wykonanie nowych tynków wapiennych i renowacyjnych z odtworzeniem historycznej faktury;
d) docieplenie elewacji tylnej i bocznej;
e) wymianę okien, renowacja drzwi;
f) malowanie elewacji;
g) prace porządkowe, w tym wywóz i utylizacja odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362141,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362141,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMProinvest Marek Rożnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291686247

7.3.3) Ulica: Zimna

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-707

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362141,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.