eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Partyzantów 39 w Chodlu



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Partyzantów 39 w Chodlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 22 60

1.5.8.) Numer faksu: 81 827 22 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdb3a9d7-9c9a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Partyzantów 39 w Chodlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb3a9d7-9c9a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049779/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Partyzantów 39 w Chodlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich prac i robót w celu wykonania zadania inwestycyjnego polegającego na Dostosowaniu do potrzeb osób niepełnosprawnych budynku przy ul. Partyzantów 39 w Chodlu, gmina Chodel (dz. nr 648, obr. 0006 - Chodel). Budowie szybu windowego oraz dostosowanie łazienek zlokalizowanych na parterze i niskim parterze do potrzeb osób niepełnosprawnych.
ZAKRES INWESTYCJI
- budowa szybu windowego z przedsionkiem
- wykonanie niezbędnych instalacji (wentylacyjnej, elektrycznej obejmującej przebudowę części odbiorczej tablicy głównej TG, zasilanie tablicy wstępnej zasilania TWZ dźwigu osobowego w energię elektryczną z głównej tablicy rozdzielczej TG oraz montaż opraw LED automatycznie załączanych za pośrednictwem wbudowanych czujników ruchu PIR dla wymaganego doświetlenia wyjść z windy. Przebudowie podlega istniejąca instalacja odgromowa z uwagi na kolizję przewodu odprowadzającego z projektowanym szybem windy),
- przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
- wykonanie utwardzenia terenu wokół szybu
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
- przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zgłoszenie urządzenia do objęcia dozorem technicznym oraz protokołu z badania technicznego i przedłożenie decyzji zezwalającej na eksploatację
Zakres projektowanych prac dotyczących dostosowania łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych obejmuje:
Architektura:
- poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach działowych, montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- częściowy remont i wykonanie ścian działowych w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- rozbiórka ścianek działowych w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- roboty wykończeniowe
Branża sanitarna:
- remont i przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- remont i przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- przeniesienie grzejników w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- wykonanie wentylacji mechanicznej w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
Branża elektryczna:
- wymiana instalacji elektrycznej – oświetleniowej i gniazd wtykowych w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
- montaż central wentylacyjnych w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem
Niski parter
- Wykucie z muru ościeżnic stalowych - 4 szt.
- Rozebranie ścianki z cegieł grub. ½ cegły -26,63 m2
- Rozebranie posadzki z płytek – 17,87 m2
- Rozebranie wykładziny ściennej z płytek 12,39 m2
- Ławy fundamentowe - 2,13 m3
- Fundamenty z bloczków betonowych - 0,4 m3
- Ścianki działowe - 15,2 m2
- Ściany murowane z bloczków z betonu kom.-3,50 m3
- Montaż skrzydeł drzwiowych -5 szt.
- Tynki na ścianach- 91,19 m2
- Sufit podwieszany kasetonowy -14,00 m2
- Licowanie ścian płytkami -52,76 m2
- Posadzki z płytek z kamieni sztucznych -18,60 m2
- Malowanie farbą silikonową -16,64 m2
- Przewody wentylacyjne– 34,31 m
- Wyrzutnie dachowe kołowe typ D,E, G o śr. do 125 mm - 1 kpl
- Wentylatory kanałowe o śr. otworu ssącego do 125 mm – 2 szt
- Rurociągi z PCV kanalizacyjne w gotowych wykopach.
- Rurociągi z PCV kanalizacyjne o śr. 110 mm na ścianach 1,15 m
- Instalacja wodociągowa rurociągi z tworzyw sztucznych 15 mm -6,57 m
- Rurociągi z tworzyw sztucznych 20 mm – 20,1 m
- Umywalki porcelanowe wraz z bateriami 2 kpl.
- Ustępy z płuczką 2 kpl.
- Umywalka dla niepełnosprawnych wraz z baterią.
- Ustęp z płuczką ustępową typu „kompakt” z uchwytami dla niepełnosprawnych
- Instalacja przyzywowa z WC dla niepełnosprawnych 1 kpl
- Oprawy nastropowe 3 kpl
- Sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych
Parter
- Wykucie z muru ościeżnic stalowych - 10 szt.
- Rozebranie ścianki z cegieł grub. ½ cegły -11,18 m2
- Rozebranie posadzki z płytek – 24,18 m2
- Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 57,68 m2
- Sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych - 2,5 m
- Ścianki działowe – 5,45 m2
- Montaż skrzydeł drzwiowych -9 szt.
- Tynki na ścianach- 67,76 m2
- Sufit podwieszany kasetonowy -57,06 m2
- Licowanie ścian płytkami -34,92 m2
- Posadzki z płytek z kamieni sztucznych -26,53 m2
- Malowanie farbą emulsyjną -123,32 m2
- Przewody wentylacyjne– 30,46 m
- Rurociągi z PCV kanalizacyjne
- Instalacja wodociągowa rurociągi z tworzyw sztucznych 15 mm -3,4 m
- Rurociągi z tworzyw sztucznych 20 mm – 23,3 m
- Umywalki porcelanowe wraz z bateriami 2 kpl.
- Ustępy z płuczką 2 kpl
- Umywalka dla niepełnosprawnych wraz z baterią 1 kpl.
- Ustępy z płuczką ustępową typu „kompakt” z uchwytami dla niepełnosprawnych 1 kpl.
- Brodziki natryskowe z bateriami natryskowymi 1kpl
- Instalacja elektryczna
- Ustawienie tablicy informacyjnej
5) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia w następujących okresach:
a) Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego bez uwag.
Uwaga: dodatkowy okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
b) Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostaje zrównany z zaproponowanym w ofercie okresem gwarancji, przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego bez uwag.
c) Zamawiającemu przysługuje pełne uprawnienie z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896236,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1293345,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896236,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Karol Chojnacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 431019431

7.3.4) Miejscowość: Kiedrzyn 51

7.3.5) Kod pocztowy: 26-634

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 896236,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 214 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.