eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Ozorkowa celem poprawy bezpieczeństwa



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Ozorkowa celem poprawy bezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23a0d4ec-ae9b-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Ozorkowa celem poprawy bezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23a0d4ec-ae9b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059763/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Ozorkowa celem poprawy bezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107371

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WE.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - ul. Zagajnikowa i ul. Jodłowa
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej, której zakres rzeczowy szczegółowo określono w Projekcie Budowlanym, polegających na przebudowie ulic:
- Zagajnikowej,
obejmujących m. in. wykonanie nowej nawierzchni jezdni na całej długości ulicy (w tym wykonanie nowej podbudowy na odc. od ul. Poprzecznej do ul. Brzozowej z kruszywa łamanego gr. 20cm), wymianę istniejących krawężników nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej (na odc. od ul. Podleśnej do ul. Brzozowej), wykonanie dwustronnych chodników, wykonanie zjazdów do posesji i dojść pieszych do posesji, w przypadku wystąpienia konieczności wycięcia jakiegoś drzewa wykonanie nasadzeń kompensacyjnych zieleni z drzew liściastych, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
- Jodłowej wraz ze skrzyżowaniem ulicy Jałowcowej,
obejmujących m. in. wykonanie nowej nawierzchni jezdni, wykonanie jednostronnego chodnika, wykonanie zjazdów do posesji i dojść pieszych do posesji, wykonanie utwardzonego pobocza, w przypadku wystąpienia konieczności wycięcia jakiegoś drzewa wykonanie nasadzeń kompensacyjnych zieleni z drzew liściastych, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Zamawiający posiada projekt budowlany oraz zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych, do którego organ architektoniczno – budowlany nie wniósł uwag.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1800000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Część 2 - ul. Kościuszki, ul. Narutowicza, ul. Łąkowa oraz odc. ul. Konopnickiej
Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj” tj.: w szczególności:
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulic:
- ul. Kościuszki (na odcinku od ul. Kościelnej do ul. Słowackiego),
- ul. Narutowicza,
- ul. Konopnickiej (na odcinku od ul. Łąkowej do ul. Cegielnianej),
- ul. Łąkowej,
obejmujących m. in. wykonanie nowej nawierzchni jezdni, wykonanie chodnika (w tym w ul. Kościuszki i ul. Łąkowej jednostronnie), wymianę istniejących krawężników, wykonanie zjazdów do posesji i dojść pieszych do posesji, w przypadku wystąpienia konieczności wycięcia jakiegoś drzewa wykonanie nasadzeń kompensacyjnych zieleni z drzew liściastych, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego Projektu budowlanego.
Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzje administracyjne umożliwiające rozpoczęcie i realizację robót lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.
oraz
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ul. Łąkowej polegających na budowie sieci kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 395 mb wraz z wykonaniem 6szt. studni deszczowych i 31 szt. wpustów deszczowych - na podstawie opracowanej dokumentacji budowlanej, której zakres rzeczowy szczegółowo określono w Projekcie Budowlanym.
Zamawiający posiada projekt budowlany oraz pozwolenie na budowę sieci kanalizacji deszczowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3550000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - ul. Krzeszewska, ul. Tartaczna, ul. Grzybowa, ul. Wiejska, ul. Kalinowa
wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadaniawraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj” tj.: w szczególności zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulic:
- ul. Krzeszewskiej,
- ul. Tartacznej (na odcinku od ul. Wschodniej do DK91),
- ul. Grzybowej (na odcinku od ul. Granicznej do ul. Krzeszewskiej),
- ul. Wiejskiej (na odcinku od ul. Krótkiej do ul. Granicznej),
- ul. Kalinowej,
obejmujących m. in. wykonanie nowej nawierzchni jezdni, wykonanie jednostronnego chodnika, wykonanie zjazdów do posesji i dojść pieszych do posesji, wymiana istniejących krawężników (dot. ul. Wiejskiej), w przypadku wystąpienia konieczności wycięcia jakiegoś drzewa wykonanie nasadzeń kompensacyjnych zieleni z drzew liściastych, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego Projektu budowlanego.
Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzje administracyjne umożliwiające rozpoczęcie i realizację robót lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 8400000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - ul. Wodna, ul. Reja, ul. Rataja
wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje: „zaprojektuj i wybuduj” tj.: w szczególności zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulic:
- ul. Wodnej (na odcinku od ul. Adamówek do ul. Reja),
- ul. Reja,
- ul. Rataja (na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. Unii Europejskiej),
obejmujących m. in. wykonanie nowej nawierzchni jezdni, wykonanie jednostronnego chodnika, wykonanie zjazdów do posesji i dojść pieszych do posesji, wykonanie oświetlenia ulicznego w ul. Reja, wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną ilością wpustów ulicznych w ul. Rataja, w przypadku wystąpienia konieczności wycięcia jakiegoś drzewa wykonanie nasadzeń kompensacyjnych zieleni z drzew liściastych, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego Projektu budowlanego.
Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzje administracyjne umożliwiające rozpoczęcie i realizację robót lub zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 3550000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenia przedmiotowego zamówienia dla Części 1 do dnia 14/03/2023 do godziny 10.00 tj. terminu składania ofert wpłynęło 5 ofert, jednak tylko jedna oferta (która została odrzucona) mieściła się w budżecie zaplanowanym na realizacje zadania przez Zamawiającego. Pozostałe ważne oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć zaplanowanej na to przedsięwzięcie kwoty do takiej wysokości.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku negatywnego rozstrzygnięcie postępowania dla pozostałych części przedmiotowego postępowania, które stanowią integralne elementy zadania dofinansowanego w ramach Program inwestycji strategicznych: Polski Ład, część 2 zamówienia nie może zostać udzielona osobno, bez pozostałych, ze względu na odmowę udzielenia dofinansowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku negatywnego rozstrzygnięcie postępowania dla pozostałych części przedmiotowego postępowania, które stanowią integralne elementy zadania dofinansowanego w ramach Program inwestycji strategicznych: Polski Ład, część 3 zamówienia nie może zostać udzielona osobno, bez pozostałych części pozytywnie rozstrzygniętych, ze względu na odmowę udzielenia dofinansowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenia przedmiotowego zamówienia dla Części 4 do dnia 14/03/2023 do godziny 10.00 tj. terminu składania ofert wpłynęły 4 oferty, jednak tylko jedna oferta (która została odrzucona) mieściła się w budżecie zaplanowanym na realizacje zadania przez Zamawiającego. Pozostałe ważne oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć zaplanowanej na to przedsięwzięcie kwoty do takiej wysokości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.