eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Profilowanie dróg i ulic gruntowych wraz z utwardzaniem



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Profilowanie dróg i ulic gruntowych wraz z utwardzaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogoźno

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Rogoźnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791425

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Rogoźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-610

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 785009402

1.5.8.) Numer faksu: (67)2618075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rogozno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rogozno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Profilowanie dróg i ulic gruntowych wraz z utwardzaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9679bb0-9d73-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008599/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Profilowanie dróg i ulic gruntowychwraz z utwardzeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INTZ.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Zadanie 1
Przedmiot zamówienia obejmuje profilowanie ulic i dróg gruntowych położonych na terenie gminy Rogoźno w 2023 roku. Prace należy wykonać w celu utrzymania profilu podłużnego i poprzecznego profilowanej drogi, w celu zapewnienia szybkiego odpływu wód opadowych z jezdni i korony drogi. Profilowanie równiarką dróg i ulic gruntowych należy wykonać z zagęszczaniem walcem. Profilowanie należy przeprowadzić w taki sposób, aby nawierzchnia drogi/ulicy posiadała stosunkowo równą powierzchnię, bez lokalnych zagłębień i wybrzuszeń, a w przekroju poprzecznym odpowiedni spadek zapewniający jej prawidłowe odwodnienie. W czasie profilowania równiarka powinna: wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów, odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein; uporządkować i wyrównać pobocze mechanicznie i ręcznie. Powstający w wyniku równania wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Profilowaną drogę należy zagęścić.
Każdorazowo Zamawiający określi Wykonawcy zakres prac do wykonania danym zleceniem oraz termin realizacji wskazanych prac. Potwierdzenie wykonania robót następować będzie przez podpisanie protokołu odbioru robót wskazanego odcinka dróg/ulic przez pracowników Zamawiającego przy udziale Wykonawcy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w wykonaniu profilowania dróg/ulic gruntowych Wykonawca poprawi na swój koszt wskazane w protokole nieprawidłowości. Protokół zawierać będzie również obmiar wykonanych prac.
Wykonawca dysponować będzie 2 równiarkami o mocy min. 100 KM w celu realizacji profilowania ulic i dróg gruntowych sprawnymi na dzień podjęcia zleconych prac przez Zamawiającego. Użycie dwóch jednostek sprzętowych będzie uzależnione od bieżących potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że w 2014 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o łącznej powierzchni 561 602,50 m2.
Zamawiający informuje, że w 2015 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o łącznej powierzchni 328 880,50 m2.
Zamawiający informuje, że w 2016 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o łącznej powierzchni 398 232,50 m2.
Zamawiający informuje, że w 2017 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o łącznej powierzchni 624 262,00 m2.
Zamawiający informuje, że w 2018 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o powierzchni ok. 650 000,00 m2.
Zamawiający informuje, że w 2019 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o powierzchni ok. 360 000,00 m2,
Zamawiający informuje, że w 2020 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o powierzchni ok. 282 000,00 m2.
Zamawiający informuje, że w 2021 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o powierzchni ok. 320 000,00 m2.
Zamawiający informuje, że w 2022 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o powierzchni ok. 400 000,00 m2.
W 2023 roku na terenie Gminy Rogoźno planuje się przeprowadzić naprawy dróg i ulic gruntowych o powierzchni ok. 400 000,00 m2.
Zamawiający zastrzega sobie, że ilość prac wskazanych w SWZ jest ilością szacunkową, służącą jedynie do skalkulowania ceny jednostkowej oferty.
Z uwagi na występującą infrastrukturę wodną i kanalizacyjną Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia gestora sieci o planowanym przystąpieniu do robót na danym odcinku ulic i dróg w celu uzyskania informacji dot. lokalizacji armatury na sieciach (zasuwy, zawory, studnie itp.). W przypadku braku powiadomienia ww. gestorów uszkodzenia infrastruktury Wykonawca na własny koszt wykona naprawę/wymianę uszkodzonego elementu. Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu wykaz gestorów, których skutecznie powiadomił o planowanych pracach.

Zadanie 2
Zadanie obejmuje zakup, dostawę wraz z rozgarnięciem, profilowaniem oraz zagęszczeniem walcem kruszywa łamanego o frakcji:
0 – 63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu
Kruszywo powinno spełniać obowiązujące normy, nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska wynikających z ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.), (np. azbest, popioły, szkło itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, wkręty, gwoździe, itp.). Kruszywo powinno być dostarczone odpowiednim środkiem transportu i wyładowane w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego położonym na terenie Gminy Rogoźno. W sytuacji stwierdzenia występowania w dostarczonym kruszywie ww. elementów niebezpiecznych, Wykonawca zobowiązany zostanie do usunięcia na swój koszt całego dostarczonego kruszywa wraz z ponownym dostarczeniem kruszywa nie zawierającego ww. elementów.
Wykonanie warstw konstrukcyjnych z kruszywa powinno zapewnić naprawianej drodze/ulicy odpowiedni profil podłużny i przekrój poprzeczny umożliwiający swobodny odpływ wód opadowych i roztopowych. Profilowanie warstw konstrukcyjnych należy przeprowadzić w taki sposób, aby nawierzchnia drogi/ulicy posiadała stosunkowo równą powierzchnię, bez lokalnych zagłębień i wybrzuszeń. Każdorazowo Zamawiający określi Wykonawcy zakres prac do wykonania danym zleceniem oraz termin realizacji wskazanych prac. Potwierdzenie wykonania robót następować będzie przez podpisanie protokołu odbioru robót wskazanego odcinka dróg/ulic przez pracowników Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w wykonaniu naprawy dróg/ulic gruntowych Wykonawca poprawi na swój koszt wskazane w protokole nieprawidłowości. Protokół zawierać będzie również obmiar wykonanych prac.
Zamawiający informuje, że
w 2015 roku zakupił 3 759,9 ton kruszywa,
w 2016 roku 2 323,91 ton,
w 2017 roku 3 770,50 ton,
w 2018 roku ok. 4 369 ton,
w 2019 roku ok. 1 500 ton,
w 2020 roku ok. 2 068 ton,
w 2021 roku ok. 4 000 ton,
w 2022 roku ok. 4 000 ton.
Ilość dostarczonego kruszywa winna być potwierdzona odpowiednimi dokumentami w tym dokumentami wagowymi.
W 2023 roku zamawiający planuje zakupić ok. 4 000 ton.

Zadanie 3
Zadanie obejmuje wykonanie korytowania dróg i ulic gruntowych w celu przygotowania jej pod wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Wykonawca wykona korytowanie drogi/ulicy gruntowej na głębokość 20 cm. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu urobku powstałego podczas korytowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego położone na terenie Gminy Rogoźno na własny koszt. Wywóz urobku odbywać się będzie tylko w przypadku braku możliwości rozplantowania powstałego urobku w miejscu wykonywania prac. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania koryta na większą głębokość Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę wynikającą z wielokrotności głębokości oraz ceny jednostkowej podanej przez Wykonawcę w złożonej przez siebie ofercie. Prace będą odbywać się na drogach i ulicach położonych na terenie miasta i gminy Rogoźno wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Każdorazowo Zamawiający określi Wykonawcy zakres prac do wykonania danym zleceniem oraz termin realizacji wskazanych prac. Potwierdzenie wykonania prac następować będzie przez podpisanie protokołu odbioru robót wskazanego odcinka dróg/ulic przez pracowników Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w wykonaniu naprawy dróg/ulic gruntowych Wykonawca poprawi na swój koszt wskazane w protokole nieprawidłowości. Protokół zawierać będzie również obmiar wykonanych prac.
Zamawiający informuje, że na terenie Gminy Rogoźno wykonano korytowania dróg i ulic:
w 2015 roku 7 583,87 m2,
w 2016 roku 4 400,40 m2,
w 2018 roku ok. 6 500 m2,
w 2019 roku ok. 2 000 m2,
w 2020 roku ok. 7 494 m2,
w 2021 roku ok. 4 000 m2,
w 2022 roku ok. 4 000 m2.
W 2023 roku zamawiający planuje korytować ok. 4 000 m2 dróg.

Zadanie 4
Zadanie obejmuje wykonanie w przygotowanym korycie drogi podsypki piaskowej grubości 10 cm po zagęszczeniu walcem wraz z tym zagęszczeniem. Prace będą odbywać się na drogach i ulicach położonych na terenie miasta i gminy Rogoźno wskazanych przez Zamawiającego. Każdorazowo Zamawiający określi Wykonawcy zakres prac do wykonania danym zleceniem oraz termin realizacji wskazanych prac. Potwierdzenie wykonania prac następować będzie przez podpisanie protokołu odbioru robót wskazanego odcinka dróg/ulic przez pracowników Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w wykonaniu naprawy dróg/ulic gruntowych Wykonawca poprawi na swój koszt wskazane w protokole nieprawidłowości. Protokół zawierać będzie również obmiar wykonanych prac.
Zamawiający informuje, że na terenie Gminy Rogoźno wykonano podsypki piaskowej:
w 2015 roku 7 583,87 m2,
w 2016 roku 4 400,44 m2,
w 2018 roku ok. 6 500 m2,
w 2019 roku ok. 2 000 m2,
w 2020 roku ok. 7 494 m2,
w 2021 roku ok. 4 000 m2,
w 2022 roku ok. 4 000 m2.
W 2023 roku zamawiający planuje wykonać ok. 4 000 m2 dróg.

Zadanie 5
Zadanie obejmuje wykonanie ścinania, regulacji zawyżonego pobocza zalegającej w pasie drogowy i uniemożliwiającej swobodny spływ wody opadowej i roztopowej z powierzchni drogi do przydrożnych rowów lub na tereny zielone. Zadanie obejmuje również wykonanie odwozu gruntu w miejsce odkładu będące w gestii Wykonawcy. Średnia grubość ścinki 5 – 50 cm, szacunkowa długość odcinka ścinanego 1000 m.

Zadanie 6
Usługa sprzętem ciężkim niezwiązana z zadaniem nr 5:
- Praca 1 godziny koparko-ładowarki.

Zadanie 7
Zakup, dostawa i ułożenie 1 m2 geokraty PP o oczku 39x39 mm (+/- 4 mm), min. wytrzymałość na rozciąganie 30/30 (+/- 5) kN/m, wydłużenie max. 11/10 (+/- 3%).

Szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

14212200-2 - Kruszywo

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bimex Spółka z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6060092256

7.3.3) Ulica: Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podane wartości w sekcji VI i VIII są wartościami jednostkowymi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.