eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 248

1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27bbe19-9bbc-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025243/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie” „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Gostwica” cz. I

1.1.11 Poprawa gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w kierunku miejscowości Długołęka Świerkla”

1.3.3 oprawa gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie „Nadzór inwestorski dla zadania: „Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie”odegrodzie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076547/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr I: „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Gostwica”
1) Zamówienie obejmuje
 roboty ziemne,
 roboty montażowe,
 roboty drogowe,
 uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 a, b, 10, 11.11 – 11.14 do SWZ.
Uwaga: Zamówienie nie obejmuje wykonania przyłączy (od studzienki do budynku), o których mowa w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych!

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 5151175,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr II: „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w kierunku miejscowości Długołęka-Świerkla”
1) Zamówienie obejmuje:
 wykonanie map do celów projektowych,
 wykonanie projektu sieci wodociągowej,
 uzgodnienia przebiegu trasy sieci wodociągowej,
 budowa sieci wodociągowej (roboty ziemne, montażowe i drogowe),
 uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień do realizacji inwestycji,
 uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia,
 uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 c, d, e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 4612494,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr III: „Nadzór inwestorski dla zadania: „Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie”:
1) Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie nadzoru inwestorskiego przez Zespół Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją realizowaną przez Gminę Podegrodzie - Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, w zakresie w jakim mowa w dokumentacji zamówienia oraz w art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) pn. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie” składającego się z dwóch części: „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Gostwica” cz. I i „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w kierunku miejscowości Długołęka-Świerkla” cz. II:
a) Inspektor Nadzoru dla zadania pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie” - „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Gostwica” cz. I.
Lokalizacja inwestycji – miejscowości Gostwica, Stadła< gmina Podegrodzie.
W skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego powinna wchodzić:
 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych,
 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej.
b) Inspektor Nadzoru dla zadania: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie” - „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w kierunku miejscowości Długołęka-Świerkla” cz. II.
Lokalizacja inwestycji – Gostwica, Stadła, Podegrodzie, Długołęka – Świerkla, Brzezna gmina Podegrodzie.
W skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego powinna wchodzić:
 osoba posiadająca wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych,
 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej.
2) Zamówienie obejmuje:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), a w szczególności:
a) Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
b) Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;
c) Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości
i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;
d) Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
e) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
f) Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie;
g) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
h) Monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności przedstawionych certyfikatów materiałów i urządzeń, prawidłowości ubezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;
i) Sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących
w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;
j) Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
k) Monitorowanie, sprawdzanie oraz pisemne zatwierdzanie harmonogramu zaawansowania prac przez wykonawców, nie rzadziej niż raz w tygodniu;
l) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków wyłączonych w ruchu;
m) Żądanie od Projektanta dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanej dokumentacji projektowej na etapie realizacji inwestycji;
n) Żądanie od Wykonawcy zadania i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną;
o) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawcę zadania;
p) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy;
q) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy,
na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
r) Stała kontrola terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego lub niezwłocznie
w nagłych przypadkach lub zagrażających bezpieczeństwu na budowie. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru w dni ustawowo wolne od pracy lub / i w godzinach popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
s) Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów;
t) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego, sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu;
u) Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umów, ze szczególnych uwzględnieniem uwag i wniosków kierowanych do Zamawiającego mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń, katastrof budowlanych itp.;
v) Egzekwowanie opracowania przez Wykonawców zadań instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz pisemna ich akceptacja;
w) Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia
na użytkowanie obiektu;
x) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
y) Informowanie Zamawiającego i Wykonawcy robót o konieczności zmiany kierownika budowy lub robót, a także wystąpienie z żądaniem takiej zmiany w imieniu Zamawiającego do Wykonawców robót;
z) Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót;
ź) Opiniowanie projektów aneksów do umowy w Wykonawcą robót na ewentualne roboty dodatkowe, przygotowywanie protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71324000-5 - Usługi mierzenia ilości

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 144865,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4767645,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6247813,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4767645,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „INKO 2001” K. Łukasik, K. Kaczor, J. Majewski spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342632385

7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 220

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4767645,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie”:
„Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w kierunku miejscowości Długołęka-Świerkla” cz. II zostało unieważnione na podstawie:
• art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;


U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. 21.03.2022 r., do godz. 9.00 wpłynęła 1 zaszyfrowana oferta dla przedmiotowego postępowania dot. części nr II:
a) oferta nr 3 cena: 9.197.940,00 zł, doświadczeniem Kierownika Budowy/Robót: 8 lat oraz udzielonym okresem rękojmi i gwarancji: 72 m-ce.

Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zabezpieczona w budżecie to 3.782.245,80 zł.
Cena jedynej i najkorzystniejszej złożonej oferty nr 3 w przedmiotowym postępowaniu dla części nr II przekracza więc kwotę Zamawiającego o 5.415.694,20 zł.


Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwoty w złożonej ofercie nr 3 o kwotę 5.415.694,20 zł w przedmiotowym zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9197940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9197940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie” dot. „Nadzór inwestorski dla zadania: „Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Podegrodzie” cz. III
zostało unieważnione na podstawie:
 art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;

U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. 21.03.2022 r., do godz. 9.00 wpłynęły 2 zaszyfrowane oferty dla przedmiotowego postępowania dot. części nr III:
a) z ceną ofertową: 272.814,00 zł, doświadczeniem Inspektora Nadzoru: 8 lat,
b) z ceną ofertową: 74.000,00 zł, doświadczeniem Inspektora Nadzoru: 20 lat, 20 lat, 12 lat.

Oferta nr 2 dla części nr III została odrzucona na podstawie:
 art. 226 ust. 1 pkt. 8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) – Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
Zaoferowana cena ofertowa zawiera rażąco niską cenę.

Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zabezpieczona w budżecie dla części nr III to 118.789,99 zł.

Cena najkorzystniejszej złożonej oferty nr 1 niepodlegającej odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu dla części nr III przekracza więc kwotę Zamawiającego o 154.024,01 zł.

Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwoty w złożonej ofercie nr 1 o kwotę 154.024,01 zł w przedmiotowym zamówieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272814,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.