eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęki Szlacheckie › Zakup ciągnika rolniczego i zbiornika do transportu fekalii



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego i zbiornika do transportu fekalii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęki Szlacheckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łęki Szlahceckie 13D

1.5.2.) Miejscowość: Łęki Szlacheckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-352

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 787-53-25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lekiszlacheckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lekiszlacheckie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lekiszlacheckie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika rolniczego i zbiornika do transportu fekalii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75a31ff3-b592-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027400/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego i zbiornika do transportu fekalii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112183/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część I zamówienia – Zakup ciągnika rolniczego
Obejmuje zakup i dostawę ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Łęki Szlacheckie.
Ciągnik musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku, zgodny z wymaganiami technicznymi zawartymi w załączniku nr 1a do SWZ.
Podane parametry w opisie przedmiotu zamówienia są wartościami minimalnymi. Każdy ciągnik o podanych parametrach lub lepszych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczno–eksploatacyjne i jakość dostarczonego pojazdu i podzespołów musi odpowiadać powszechnie obowiązującym przepisom prawa.
Pojazd stanowiący przedmiot zamówienia musi spełnić wymagania przewidziane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego dla tego typu pojazdów. Ciągnik ( jego wyposażenie i osprzęt) stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujące w Polsce dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z zm.) oraz z rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, musi posiadać homologację umożliwiającą rejestrację pojazdu i dopuszczenie do ruchu na obszarze RP.
Wykonawca ma obowiązek dostarczenia w języku polskim niezbędnych dokumentów do zarejestrowania pojazdu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20.06.1997r Prawo o ruchu drogowym oraz spełniać wymogi określone polskimi normami dopuszczającymi do eksploatacji. Certyfikaty zgodności CE\We\. Wykonawca wraz z dostawa ciągnika przekażę Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem świadectwa (m.in.: świadectwo homologacji, świadectwo zgodności WE, itp.), dokument potwierdzający spełnienie zakresu emisji spalin (min. Tier 4A), dokumentację gwarancyjną i serwisową.
Wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia bez limitu motogodzin, obejmującej zakres czynności serwisowych wynikających z dokumentów gwarancyjnych producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 260162,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część II zamówienia - Zakup zbiornika do transportu fekalii
Obejmuje zakup i dostawę beczki asenizacyjnej zgodnej z wymogami określonymi w załączniku nr 1b do SWZ.

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej beczki asenizacyjnej do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna, która stanowi załącznik nr 1b do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy załącznik nr 3b do SWZ.
2) Pojazd musi posiadać wszystkie dokumenty wymagane przepisami ogólnie obowiązującymi do dopuszczenia pojazdu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do rejestracji pojazdu.
3) przeszkolenie w zakresie budowy i eksploatacji sprzętu co najmniej 2 pracowników
4) Dowóz przedmiotu zamówienia gwarantuje Wykonawca na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49077,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rolmech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670003718

7.3.3) Ulica: Pułtuska 41B

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49077,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.