eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzepice › Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Praga i Sosnowa w Krzepicach



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Praga i Sosnowa w Krzepicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KRZEPICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150032736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Krzepice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 51 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdkimkrzepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkimkrzepice.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6a3ba2f-9d6b-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Praga i Sosnowa w Krzepicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6a3ba2f-9d6b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060474/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Praga i Sosnowa w Krzepicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDK.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1444750,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Krzepicach w ul. Praga i Sosnowa. Inwestycja jest dofinansowana z programu Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych (RFIL).
Dla inwestycji został sporządzony projekt budowlany „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Krzepicach w ul. Praga i Sosnowa”. Zakres budowy przedstawia się następująco:
• Kanały grawitacyjne Ø 200 mm wykonane z rur PVC - ok. 1560 m
• Kanał tłoczny Ø 110 mm wykonany z rur PR-RC - ok. 620 m
• przyłącza z rur PVC Ø 160 mm – 300 m
• przepompownie ścieków – 2 szt. (przepompownie mają być wpięte do istniejącego systemu wizualizacji - proszę zapoznać się z załącznikiem nr 14 do SWZ)
Kolektor kanalizacji sanitarnej należy wykonać metodą wykopu otwartego – Zamawiający nie dopuszcza innej technologi wykonania. Natomiast Zamawiający dopuszcza wykonanie przykanalików metodą bezrozkopową, w tym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni tylko w miejscu komór startowych stosując się do instrukcji - zał. nr 15 do SWZ. Jeżeli pomimo zastosowania metody bezwykopowej nastąpią odkształcenia nawierzchni na trasie przykanalika, wtedy Wykonawca jest zobowiązany do naprawy podbudowy i nawierzchni na całej długości przykanalika.
Roboty będą prowadzone w pasach drogowych dróg:
• powiatowej nr 2035S – włączenie budowanej kanalizacji do kanalizacji istniejącej – studnia S63,
• gminnej nr 639131S (ul. Praga)
• wewnętrznej w zarządzie Burmistrza Krzepic (ul. Sosnowa).
W związku z tym, obowiązkiem Wykonawcy będzie:
1) sporządzenie projektu organizacji ruchu drogowego na czas robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia projektu (dla drogi wewnętrznej projekt zatwierdza Burmistrz Krzepic, dla pozostałych Starosta Kłobucki),
2) uzyskanie od zarządców dróg (w tym od Burmistrza Krzepic) decyzji na zajęcie pasa drogowego na czas robót wraz z wniesieniem opłat wskazanych w tych decyzjach – zakres odtworzenia drogi powiatowej zawarty jest w decyzji PZD-BZ.456.171.2022 z 05.07.2022 r. (skan decyzji zawiera załącznik nr 13 do SWZ), drogę gminną i wewnętrzną należy odtworzyć zgodnie z „Instrukcją odtworzenia nawierzchni w obrębie pasa drogowego dróg gminnych i dróg wewnętrznych w zarządzie Burmistrza Krzepic” (załącznik nr 15 do SWZ).

Zakres zamówienia obejmuje:
• wybudowanie kanalizacji sanitarnej zgodnie z ww. dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa budowlanego,
• uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie zgodnie z przepisami prawa budowlanego.

Za wykonanie zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe. Należy więc uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania robót zgodnie z dokumentacją i opisanym wyżej zakresem zamówienia.

UWAGA
Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe załączony przedmiar robót należy traktować wyłącznie informacyjnie. Nie może on być podstawą do kalkulacji ceny ofertowej, ani służyć do uzasadniania ewentualnych błędów w wycenie robót.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć uproszczony kosztorys robót, wg którego dokonał kalkulacji ceny ofertowej najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym. W kosztorysie tym należy również wskazać wartości czynników cenotwórczych: R, Ko, Kz, Z. Kosztorys ten będzie służyć rozliczeniom w przypadkach określonych w umowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), która stanowi załącznik do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1444750,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3100200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1444750,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR Usługi Budowlane Anna Sobuś-Cecot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240647135

7.3.3) Ulica: Łomżyńska 13/22

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144750,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.